Miten te pystytte olemaan anoppilassa yötä
Syöminen toisten katsoessa, wc :(, puoliso taantuu, kokoaikaista vakoilua, saattaa tulla yllätysvieraita tai -lähtöjä jonnekin tapahtumiin tai vieraisille, pakotetaan saunaan :((((
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:25"]
kai sieltä ylimääräinen huone löytyy
[/quote]
Jos asuvat kerrostalossa niin ei niin vaan löydy :((
Monet 6-kymppiset ovat kovia tuputtamaan. Ruokaa pitää ottaa ja ottaa vaikkei halua/jaksa. Jos ei ota on nirppanokka, jolle loukkaannutaan. Jämäkästi pitäisi osata sanoa että kiitos ei, mutta aina sekään ei riitä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:49"]Kolmas yöpymisyö alkamassa, ihan hyvin sujuu.
[/quote]
Sama täällä :) Lähinnä olen jo vähän tylsistynyt kun ei ole tekemistä ( toki nyt anoppia auttelen pöydän kattamisessa, korjaamisessa jne ), mutta muuten ihan jees. Olen uskaltautunut syömään, saunaan ja vessassa olen myös käynyt, kakkosella jopa :D
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:25"]
kai sieltä ylimääräinen huone löytyy
[/quote]
Jos asuvat kerrostalossa niin ei niin vaan löydy :((
[/quote]
No sitten täytyy täytyy käydä vaikka asioilla kaupungilla kun haluat omaa aikaa. Tai onko heillä esim. mökkiä, tyhjillään olevaa mummolaa samalla paikkakunnalla jossa voisitte miehen kanssa yöpyä ja viettää aikaa niin ei tarvitse koko aikaa pienessä asunnossa olla?
En ole koskaan ollut enkä koskaan tule olemaan. Mökillä ollaan oltu samaan aikaan yötä mut eri rakennuksessa onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Monet 6-kymppiset ovat kovia tuputtamaan. Ruokaa pitää ottaa ja ottaa vaikkei halua/jaksa. Jos ei ota on nirppanokka, jolle loukkaannutaan. Jämäkästi pitäisi osata sanoa että kiitos ei, mutta aina sekään ei riitä.
Mikään ei ole niin tympeä asia kuin aikuinen, joka ei ruokapöydässä jaksa sydä, mutta on 15 minuutin kuluttua jääkaapilla etsimässä syötävää.
Vierailija kirjoitti:
soukki juttu tai siten oot todella pihalla
Vierailija kirjoitti:
Syöminen toisten katsoessa? :D Et ole varmaan koskaan syönyt ravintolassa? Miten syöt töissä? Et todellakaan käy täysillä.
Sinä et ikinä tarkkaile toisten annoskokoja?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:49"]
Kolmas yöpymisyö alkamassa, ihan hyvin sujuu.
Uskallatko sanoa että haluat katsoa Kingin? Niin, sitähän minäkin...
Asia ei ole uskaltamisesta kiinni, vaan olen aikuinen ja aikuinen kestää pettymyksiä. Siis jos lempiohjelmani katsominen ei onnistuisi.
En todellakaan pysty. Kamala vaivautunut tunnelma, vihjaillaan lapsienteon aloittamisesta, koko ajan tuputetaan ruokaa. Vieraiden eläkeläisten luona nöyryytettävänä. Joten en mene enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöminen toisten katsoessa? :D Et ole varmaan koskaan syönyt ravintolassa? Miten syöt töissä? Et todellakaan käy täysillä.
Sinä et ikinä tarkkaile toisten annoskokoja?
En.
12v miehen kanssa yhdessä, enkä oo KOSKAAN ollu anoppilassa yötä. Syöny kyllä oon siellä ja käyny vessassakin, mut ei oo ollu mitään syytä yöpyä. Ei kyllä mieskään oo ollu mun vanhemmilla yötä. Enkä muuten mäkään varmaan 7-8vuoteen!
Kaikki muut sujuu hyvin, mutta tuo puolison taantuminen ärsyttää välillä. Nyt appivanhemmat alkavat olla jo niin iäkkäitä, että mieskin onneksi tajuaa ettei voi enää toimia teinipojan tavoin heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Syöminen toisten katsoessa, wc :(, puoliso taantuu, kokoaikaista vakoilua, saattaa tulla yllätysvieraita tai -lähtöjä jonnekin tapahtumiin tai vieraisille, pakotetaan saunaan :((((
Sinulla taitaa olla anoppifobia. Minulla on mukava anoppi ja kyllä ollaan usein yökylässä.
Nuo on aivan normaaleja ahdistuksen aiheita kun on sosiaalisten tilanteiden pelko. Tuohon ei ole muuta lääkettä, kun tutustua paremmin anoppiin ja appiukkoon. Ja sinä SAAT sanoa jos ET HALUA saunaan. Sanot vaan että ei kiitos tällä kertaa. Se ei ole epäkohteliasta. Ja jos ei ole nälkä, ei tarvitse syödä muiden kanssa. Sanot että hyvältä näyttää, mutta olet nyt täynnä ja otat myöhemmin jos sopii. Ei yökylässä tarvitse olla tikkujäykkänä ja tehdä kaikkea muiden kanssa. Voithan kuljettaa myös omia eväitä. Ja jos haluat olla rauhassa, niin kai sieltä ylimääräinen huone löytyy? Sanot että lepäät vähän aikaa ja laita ovi kiinni. Ja käy vaikka asioilla. Ei kai koko aikaa tarvitse istua kytättävänä.