Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin bussilla kulkevia köyhiä :(

Vierailija
28.02.2015 |

Siellä tönöttävät pysäkillä viluissaan. Eikö oikeasti ole varaa edes autoon? Ei hitto, en kyllä suostuisi. Sääliksi käy rassukat :(

Kommentit (243)

Vierailija
181/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua käy sääliks tommoset typerykset, jotka edistää ilmastonlämpenemistä autoilemalla sellaset matkat, jotka pääsee bussillakin tai muilla julkisilla kulkuneuvoilla.

Vierailija
182/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:55"]

Kertoo se jotain tuloista jos sulla on Volvon maasturi joka maksaa vähän käytettynä sen 50 000 ja joku 20 000 auto on sitä keskihintaa ja ei niitäkään tuolla liikenteessä ole kovinkaan paljoa. Koslia senkin edestä. Ja saa sen Audin ihan 15 000 eurolla.

Täällä varmaan paljon akkoja jotka luulee olevansa varakkaita, kun niiillä on 20 000 maksava auto. Mutta tuonhintainen auto ei vaan tee sua varakkaaksi vaan se varakuus näkyy siellä pankkitilillä ja kyllä tämän palstan roskasakki on usein köyhää porukkaa.

[/quote]

Olet ilmeisesti juuri oppinut numerot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:16"]

Siellä tönöttävät pysäkillä viluissaan. Eikö oikeasti ole varaa edes autoon? Ei hitto, en kyllä suostuisi. Sääliksi käy rassukat :(

[/quote]

Luuletko ettei ihmisillä ole varaa ostaa vaatteita? Ei ole olemassa liian kylmää säätää, on olemassa vain väärin pukeutuvia lassukoita.

Vierailija
184/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun itse käyttämään jonkin verran bussia ja täytyy kyllä myöntää että on se yhtä helvettiä . Välillä bussi menee 15 min etuajassa pysäkin ohi (näin on käynyt ainakin 4 kertaa viimesen kuukauden aikana niin että olen nähnyt kauempaa että siellä se kurvaa pysäkin ohi perävalot kiiluen) ja välillä 15 min myöhässä. Kun pääsen esimerkiksi 21.00 töistä, ensimmäinen bussi jolla pääsen edes lähelle kotia lähtee klo 21.30 ja se täytyy odottaa ulkona. Olen klo 22.00 kotona kun olen kävellyt päätepysäkiltä kotiin. Autolla olisin viimeistään 21.15 kotona.. -.-

Vierailija
185/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, ei ole varaa toiseen autoon. :) 

Vierailija
186/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:48"]

Faktaa on se, että rikkaat eivät liiku bussilla, jos niin väität niin kusetat jo itseäsikin:) vittu mitä idiootteja. Ai niin Nallekin aina aamuisin istui bussissa vieressäni, kun kuljimme töihin:)

[/quote]

Todella rikkaat, multimiljardöörit ei todellakaan käytä bussia Suomessa. Ei edes omaa autoa, ne käyttää omaa helikopteria.

Vierailija
187/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki säälin itteeni. Aamuruhkabusseissa on aina joku ystävällinen kanssakulkija, joka pitää michael korsin laukulleen omaa penkkiä varattuna vaikka mummot joutuu seisoo käytävällä. tai sit sun vieres istuu joku kuka haisee pahalta

Vierailija
188/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:02"]

Säälin teitä, jotka ette osaa arvostaa laatuautoja, ah sitä nautintoa. Nainenkin voi arvostaa laatuelämää, johon kuuluu oma auto, oma aikataulu, ei julkisten varassa. Kuinka menette mökkeilijät mökillenne? Kuinka reissaatte Suomessa, no julkisia yhdistellen matkatavaroinenne.

[/quote]

Miksi Suomessa pitäisi reissata? Ei kaikki vietä aikaa jossain kuppasessa mökissä korvessa. Meillä käydään lomalla Yhdydsvalloissa ja Euroopaassa tai pitkää viikonloppua viettämässä  Köpiksessä tai Tukholmassa tai purjehtimassa.

Vierailija
189/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Helsingissä asuva, pienipalkkainen nainen ja minulla on auto. Minulla on mies, joka tienaa 3600 euroa ENEMMÄN kuin minä. Hänellä ei ole auto ei korttia, lapsesta lähtien hän on käyttänyt ratikkaa ja joskus metroa.

Minä olen kotoisin maaseudulta jossa auto on välttämätön. Helsingissä sillä autolla ei tee mitään, joten bussia ja ratikkaa olen minäkin alkanut käyttämään.

Jokin siinä kyllä on että miehet ei tykkää bussista. Oma ei sellaista ikinä käytä vaan aina valitsee ratikan tai metron. Työpaikan miehet käyttävä kaikkia muita julkisia mutta eivät busseja. Ilmeisesti bussit on liian ahtaita isokokoisille miehille, vai?

Vierailija
190/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:33"]

Säälin teitä, jotka ette osaa arvostaa laatuautoja, ah sitä nautintoa. Nainenkin voi arvostaa laatuelämää, johon kuuluu oma auto, oma aikataulu, ei julkisten varassa. Kuinka menette mökkeilijät mökillenne? Kuinka reissaatte Suomessa, no julkisia yhdistellen matkatavaroinenne.

[/quote]

Miksi Suomessa pitäisi reissata? Ei kaikki vietä aikaa jossain kuppasessa mökissä korvessa. Meillä käydään lomalla Yhdydsvalloissa ja Euroopaassa tai pitkää viikonloppua viettämässä  Köpiksessä tai Tukholmassa tai purjehtimassa.

[/quote]

Meillä rentoudutaan mökillä, hyvää vastapainoa. Sinulta unohtui muutama paikka luettelosta.

Vierailija
191/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:45"]

Olen Helsingissä asuva, pienipalkkainen nainen ja minulla on auto. Minulla on mies, joka tienaa 3600 euroa ENEMMÄN kuin minä. Hänellä ei ole auto ei korttia, lapsesta lähtien hän on käyttänyt ratikkaa ja joskus metroa.

Minä olen kotoisin maaseudulta jossa auto on välttämätön. Helsingissä sillä autolla ei tee mitään, joten bussia ja ratikkaa olen minäkin alkanut käyttämään.

Jokin siinä kyllä on että miehet ei tykkää bussista. Oma ei sellaista ikinä käytä vaan aina valitsee ratikan tai metron. Työpaikan miehet käyttävä kaikkia muita julkisia mutta eivät busseja. Ilmeisesti bussit on liian ahtaita isokokoisille miehille, vai?

[/quote]

Onhan ne ahtaita, ne penkit naisillekin. Sanokaa mitä sanotte, niin likaisia ovat ja sitä pahoinvointia tulee juuri busseissa. Ahtautukaa sinne ruuhkaan, hirveää.

Vierailija
192/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:15"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:11"] [quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:07"] Kuljen bussilla koska olen 15-vuotias, en siksi että olisin köyhä/perheemme olisi. [/quote] Odotahan, kun täytät 18 vuotta. Kai osaat arvostaa omaa autoa ja omaa aikataulua. Et kai halua köyhäillä, mitä kaverisi ajattelevat, mikä tyhjätasku luuseri. [/quote] Kipitäs vittuun siitä. Eiku hei, aja! [/quote] Kyllä, kaverisi nauraa teitä pyörällä suhaavia. Oletko tuleva menestyjä vai luuseri? [/quote] Mä olen jo menestyjä ;) löytyy kallis auto mutta ei ole mitään tarvetta leuhkia sillä. Kuinkas moni tässä ketjussa on itse rakentanut auton.. Niinpä... [/quote] Onhan ihmisillä harrastuksena vanhojen autojen entisöinti, ei ole ilmaista. [/quote] Entisöinti voi jumalauta. Mä tarkoitan sitä että se auto puretaan osiin moottoria myöten, laitetaan lisää tehoja, asennetaan turbo ja launch control, penkitetään yli 300hp 20 vuotta vanhasta autosta. Hitsataan itse uusi bensatankki, ohjelmoidaan koko auto tietokoneella, maalataan ja verhoillaan uusiksi. Kaikki itse. Mulla pelkät vanteet maksaa enemmän kuin sun auto. Niimpä.

[/quote]

Voi luoja, opettelisit edes kirjoittamaan.

Vierailija
193/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:33"]

[/quote]

[/quote]

Meillä rentoudutaan mökillä, hyvää vastapainoa. Sinulta unohtui muutama paikka luettelosta.

[/quote]

Vastapainoa mille? Paskalle työlle?

Vierailija
194/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:50"]

[/quote]

Onhan ne ahtaita, ne penkit naisillekin. Sanokaa mitä sanotte, niin likaisia ovat ja sitä pahoinvointia tulee juuri busseissa. Ahtautukaa sinne ruuhkaan, hirveää.

[/quote]

Ha ha, kuullostaa siltä että olet juuri saanut ajokortin ja auton ja on vielä tuoreessa mielessä miten inhosit bussilla kulkemista ja nyt pitää päästä pätemään kun ei enää tarvi. Vai mistä muuten tiedät että bussit on likaisia niinkuin väität.

Jostain olet katkera, muuten en tajua miten sua vois pätkääkään liikuttaa muiden bussissa kulkeminen. Jotkut jopa tykkää mennä bussilla usko pois. No kiva jos sulla on nyt jotenkin aikuinen ja arvokas olo kun oot saanut oman auton, onnittelut! =D

Vierailija
195/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Kyllä normaalikokoinen nainen mahtuu ihan hyvin bussin penkkiin. Sinä et voi ikinä varmaan käydä missään Lontoossa tai New Yorkissa --- siellä niitä ruuhkia vasta onkin.

Vierailija
196/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajat Audillasi bussipysäkkini ohi, niin vilkutathan minulle, köyhälle? Se olisi niin hienoa! Kyyneeleet nousisivat silmiini, ja bussimatkakin tuntuisi jotenkin merkityksellisemmältä, kun sellainen rikas ja hieno audi-ihminen olisi huomannut minut, tavallisen julkisella liikkuvan. 

Pliis, vilkutathan? You could make my day. 

Vierailija
197/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:56"]

[/quote]

[/quote]

Ha ha, kuullostaa siltä että olet juuri saanut ajokortin ja auton ja on vielä tuoreessa mielessä miten inhosit bussilla kulkemista ja nyt pitää päästä pätemään kun ei enää tarvi. Vai mistä muuten tiedät että bussit on likaisia niinkuin väität.

Jostain olet katkera, muuten en tajua miten sua vois pätkääkään liikuttaa muiden bussissa kulkeminen. Jotkut jopa tykkää mennä bussilla usko pois. No kiva jos sulla on nyt jotenkin aikuinen ja arvokas olo kun oot saanut oman auton, onnittelut! =D

[/quote]

Olen autoillut 23 vuotta, minua ei bussiin saisi ei millään.

Vierailija
198/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:58"]

Kun ajat Audillasi bussipysäkkini ohi, niin vilkutathan minulle, köyhälle? Se olisi niin hienoa! Kyyneeleet nousisivat silmiini, ja bussimatkakin tuntuisi jotenkin merkityksellisemmältä, kun sellainen rikas ja hieno audi-ihminen olisi huomannut minut, tavallisen julkisella liikkuvan. 

Pliis, vilkutathan? You could make my day. 

[/quote]

Voi vilkuttaa ökymaasturistani, vaikka huomenna aamulla.

Vierailija
199/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksikin autoa, mutta ihanaa joskus istua vaan bussin kyytiin, ei tarvi miettiä ajamista, on edullisempaa ja ekologisempaa. Työmatkat joudun kulkemaan omalla autolla, mutta vapaa-ajalla kiva kulkea välillä bussilla :)

Vierailija
200/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan kun bussissa istuu kuitenkin joku läskiperse viereen. Ei hitto, opiskelijana oli pakko käyttää bussia kun oli köyhä mutta ei se mikään aikuisen kulkupeli ole. Ei edes humalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi