Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin bussilla kulkevia köyhiä :(

Vierailija
28.02.2015 |

Siellä tönöttävät pysäkillä viluissaan. Eikö oikeasti ole varaa edes autoon? Ei hitto, en kyllä suostuisi. Sääliksi käy rassukat :(

Kommentit (243)

Vierailija
161/243 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, hyvätuloinen, nauran, kun ohitan bussissa muun liikenteen, joka matelee aamuruuhkassa 30km tuntinopeutta. Bussilla pääsen töihin 22 minuutissa ovelta ovelle, autolla 30-40min. Niin, ja bussissa vietetty aika on minulle tehokasta työaikaa, josta voin laskuttaa.

Vierailija
162/243 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:23"]

Onpa harmi.

Ideaalimaailmassa kaikilla on auto, niin luonto tuhoutuu nopeammin.

[/quote

Entä saastuttavat ja luontoa turmelevat tehtaat, bussit, lentokoneet, maanviljelys, kaivosyhtiöt samoja saastuttajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/243 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun valitettavasti välillä menemään bussilla töihin, monta kymppiä parkkimaksuja/päivä ei kiinnosta, eikä keskustassa ole kunnolla edes parkkipaikkaa mitä maksaa. Inhoan sitä. Inhoan likaisia penkkejä, ja sitä että täytyy liikkua tiettyyn aikaan, jonkun muun kuin oman aikataulun mukaan. Lisäksi tulen huonovointiseksi bussissa. Kavereistani vain ne jotka kulkevat bussilla, ovat sitä mieltä että se on ok. Ovat työttömiä/huono palkkaisia eikä varaa omaan autoon

Vierailija
164/243 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saastuttaminen. En myöskään shoppaile joten en osallistu saastuttamiseen siltäkään osin.
Teollisuus saastuttaa mutta sitä se ei tekis jos ei kuluttajat ostelisi turhuuksia.

Vierailija
165/243 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:07"]

Kuljen bussilla koska olen 15-vuotias, en siksi että olisin köyhä/perheemme olisi.

[/quote]

Odotahan, kun täytät 18 vuotta. Kai osaat arvostaa omaa autoa ja omaa aikataulua. Et kai halua köyhäillä, mitä kaverisi ajattelevat, mikä tyhjätasku luuseri.

[/quote]

Provosoit ihan tahallaan. Mutta nuoriso on tätä nykyä aika paljon fiksumpaa kuin sinä noiden kivikautisten ajatustesi ja surkean pätemisentarpeesi kanssa.  Kaikki tuntemani ihmiset  jotka ajattelevat kuten sinä ovat sellaisia konservatiivisia muinaisjäänteitä, luulevat olevansa parempia kuin muut. Omalla autolla pitää päästä joka paikkaan, kun se silloin joskus 100v sitten oli niin hienoa ja riippumatonta. Useimmat ovat myös ihmispelkoisia, eli osa sitä "paremmuutta" on ihan silkkaa sosiaalista osaamattomuutta ja sen myötä melko köyhää maailmankatsomusta. Provoile rauhassa, joka tapauksessa nuo ajatuksesi ovat ihan menneen talven lumia.

Vierailija
166/243 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:31"]

Saastuttaminen. En myöskään shoppaile joten en osallistu saastuttamiseen siltäkään osin. Teollisuus saastuttaa mutta sitä se ei tekis jos ei kuluttajat ostelisi turhuuksia.

[/quote]

Mistä hankit vaatteesi entä ruokasi, eikö se ole shoppailua?

Vierailija
167/243 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:29"]

Joudun valitettavasti välillä menemään bussilla töihin, monta kymppiä parkkimaksuja/päivä ei kiinnosta, eikä keskustassa ole kunnolla edes parkkipaikkaa mitä maksaa. Inhoan sitä. Inhoan likaisia penkkejä, ja sitä että täytyy liikkua tiettyyn aikaan, jonkun muun kuin oman aikataulun mukaan. Lisäksi tulen huonovointiseksi bussissa. Kavereistani vain ne jotka kulkevat bussilla, ovat sitä mieltä että se on ok. Ovat työttömiä/huono palkkaisia eikä varaa omaan autoon

[/quote]

Opiskeluaikana sain tarpeeksi haistella HkL:n bussien dieselin käryä, hyi. Ja pahoinvointi tulee bussissa helpommin kuin omassa autossa. Onneksi opiskeluajan köyhyys on vain muisto.

Vierailija
168/243 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, paljonko bussiliput nykyään maksavat ilman alennuksia?

Ei tosiaan ole mitään köyhän hommaa! Mutta onhan se pientä ylellisyyttä, kun on oma autonkuljettaja ja saa vaikka nukkua. Niin, pikavuoroissakin saa usein arkipäivinä matkustaa ihan yksin.

Vierailija
169/243 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:07"] Kuljen bussilla koska olen 15-vuotias, en siksi että olisin köyhä/perheemme olisi. [/quote] Odotahan, kun täytät 18 vuotta. Kai osaat arvostaa omaa autoa ja omaa aikataulua. Et kai halua köyhäillä, mitä kaverisi ajattelevat, mikä tyhjätasku luuseri. [/quote] Kipitäs vittuun siitä. Eiku hei, aja!

[/quote]

Ihan ohi aiheen, mutta taidan tietää kuka olet.

Vierailija
170/243 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä sitä tunkemista ruuhkabusseihin, aamulla ja illalla, ei ole ikävä, se dieselin katku tarttuu vaatteisiin. Ei käy kateeksi, nykyisiä opiskelijoita tai pienituloisia. Kuvitelkaa ruuhkabussien tungosta.

Vierailija
171/243 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sääli ketään, itsekin kuljen bussilla.

Minulla ei ole autoa ja myönnän, että auto ja sen ylläpito on kallista ja koko ajan vain kalliimmaksi muuttuu, nyt kun alkaa taas bensan hintakin nousta ja päättäjät vuosi vuodelta nostavat muun muassa autoiluun liittyviä veroja.

Vierailija
172/243 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:16"]

Siellä tönöttävät pysäkillä viluissaan. Eikö oikeasti ole varaa edes autoon? Ei hitto, en kyllä suostuisi. Sääliksi käy rassukat :(

[/quote]

Mä säälin ihmisiä,joitten älynlahjat ei riitä edes kunnon provon keksimiseen.Eikö oikeasti ole riittävästi aivotoimintaa muuhun? Sääliksi käy rassukat :(
[/quote]

Mä säälin näihin vastaavia t. Ap

Vierailija
173/243 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:07"] Kuljen bussilla koska olen 15-vuotias, en siksi että olisin köyhä/perheemme olisi. [/quote] Odotahan, kun täytät 18 vuotta. Kai osaat arvostaa omaa autoa ja omaa aikataulua. Et kai halua köyhäillä, mitä kaverisi ajattelevat, mikä tyhjätasku luuseri. [/quote] Kipitäs vittuun siitä. Eiku hei, aja!

[/quote]

Ihan ohi aiheen, mutta taidan tietää kuka olet.
[/quote]
En usko ;)

Vierailija
174/243 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:21"]Muut käyttää rahansa muuhun. T. Audi-mies
[/quote]

Nii, sinä tuhlaat rahas autosi korjaamisiin ja minä taas autollani ajelemiseen. Vissi ero. ;)

Vierailija
175/243 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lol en oo köyhä vaikka ajankin bussilla

Vierailija
176/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:20"]Asun ison kaupungin keskustassa. Ei tulisi mieleenkään lähteä järjettömään liikenneruuhkaan aamulla. En tajua, miten ne jotka siellä ruuhkassa joka aamu jonottavat, jaksavat. Itse menen julkisilla paljon mielummin. Auto on parkkihallissa, mutta käytän sitä aika harvoin.
[/quote]öö samassa jonossa ne nyssekki seisoo??..##
[/quote]
Mutta siinä bussin seistessä ruuhkassa voi nukkua, lukea, jotkut kutovatkin julkisissa, se on omaa aikaa eikä tarvitse seurata mitä muut tekevät, aah! Bussit kyllä harvemmin jonoissa seisovat kun niille on omat kaistat, en muista koskaan em tapahtuneen.

Vierailija
177/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:29"] Se on hirveen kätevää kun osaa pukeutua lämpimästi ni ei tarvii värjötellä ;) [/quote] Jestas sentään se on tasoa, kun menet omaan lämpimään autoosi, oveltasi tai autotallistasi ja ajat perille asti, ihan omassa rauhassa. Voi pukeutua ilman toppavaatteita tai vastaavia. [/quote] Sano suoraan niin kuin asia on: lyllerrät autoosi.

[/quote]

Lyllerrä sinä bussipysäkille *tirsk*.

Minä menen talliini, avaan oven kaukosäätimellä ja ajan suoraan perille. :)
[/quote]
En muuten lyllerrä, pysyn hyvässä kunnossa kun hyötyliikun, toisin kuin ne ikäiseni naiset jotka kammoavat julkisia ja ainoa liikunta mitä päiväänsä sisältyy on kömpiminen autoon ja takas. Alkaa jossain vaiheessa näkyä kropassa, sitä ei haluta tietenkään myöntää että johtuisi liian vähäisestä liikunnasta.

Vierailija
178/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien tarvii käydä töissä.

Vierailija
179/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:29"] Se on hirveen kätevää kun osaa pukeutua lämpimästi ni ei tarvii värjötellä ;) [/quote] Jestas sentään se on tasoa, kun menet omaan lämpimään autoosi, oveltasi tai autotallistasi ja ajat perille asti, ihan omassa rauhassa. Voi pukeutua ilman toppavaatteita tai vastaavia. [/quote] Sano suoraan niin kuin asia on: lyllerrät autoosi.

[/quote]

Lyllerrä sinä bussipysäkille *tirsk*.

Minä menen talliini, avaan oven kaukosäätimellä ja ajan suoraan perille. :)
[/quote]
En muuten lyllerrä, pysyn hyvässä kunnossa kun hyötyliikun, toisin kuin ne ikäiseni naiset jotka kammoavat julkisia ja ainoa liikunta mitä päiväänsä sisältyy on kömpiminen autoon ja takas. Alkaa jossain vaiheessa näkyä kropassa, sitä ei haluta tietenkään myöntää että johtuisi liian vähäisestä liikunnasta.
[/quote] Sama. Olen oikeastaan todella tyytyväinen, ettei mulla ollut autoa käytössä äitiylomalla. Kävelin ihan joka paikkaan ja palauduin nopeasti.

Vierailija
180/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan sääli minua, kun kökötän bussipysäkillä räntäsateessa aamuisin. Minulla olisi varaa ostaa vaikka mikä auto. Mutta voitko uskoa, että emme me kaikki ihmiset arvosta ulkoisia varakkuuden merkkejä. Menen bussilla töihin tyytyväisenä hoitamaan vanhuksia. Emme me kaikki hoitajat ole rutiköyhiä luusereita. Joillekin meille kutsumus on materiaa tärkeämpää. Tälläisiä hoitajia vielä on olemassa.( toistaiseksi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi