Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälin bussilla kulkevia köyhiä :(

Vierailija
28.02.2015 |

Siellä tönöttävät pysäkillä viluissaan. Eikö oikeasti ole varaa edes autoon? Ei hitto, en kyllä suostuisi. Sääliksi käy rassukat :(

Kommentit (243)

Vierailija
221/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:27"]

Bussit ovat ekologisia! Häpeisitte päästöinenne.

[/quote]

Kuule eivät ole ekologisia, vanhaa saastuttavaa kalustoa. Uusi, vähäpäästöinen auto on ekologinen. Uusia autoja saat myös biokaasulla kulkevia.
[/quote]

Sun auto on uusi ja kulkee biokaasulla?

Vierailija
222/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:36"]

Hä? Mulla on palvelut kaikki alle kilsan päässä ja 10 min löntystelymatka muuttuisi 20-30 min mittaiseksi kesällä ja talvella taaseen vielä erikseen lämmitykset ja penkasta esiin kaivelut :D Työmatka on sen 20 minuuttia, mutta se muuttuisi 45-60 min mittaiseksi ja sitten tulisi vielä lisää löntysteltävää, koska autopaikkoja ei yllättäen ydinkeskustan jugend-taloissa ole. t. stadilainen

[/quote]

Osa ei halua asua keskusta-aluella, en itsekään mistään hinnasta. Voin käydä keskustassa, mutta on äkkiä kiire maaseudun rauhaan, en ikinä viihtyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälitkö niin paljon, että antaisit minulle rahaa. En aio btw lääkärinäkään ostaa turhaa peniksenjatke autoa, sillä en halua muuttaa landelle ja pyöräily on terveellistä. Suosittelen pullukka-autoilijoillekin niin pysyy kolesterolikin kurissa :)

Vierailija
224/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:27"] Bussit ovat ekologisia! Häpeisitte päästöinenne. [/quote] Kuule eivät ole ekologisia, vanhaa saastuttavaa kalustoa. Uusi, vähäpäästöinen auto on ekologinen. Uusia autoja saat myös biokaasulla kulkevia. [/quote] Sun auto on uusi ja kulkee biokaasulla?

[/quote]

Julkisen liikenteen päästöt matkustajaa kohti ovat aika pienet verrattuna mihin tahansa henkilöautoon. Kun bussiin mahtuu 40 henkilöä niin ei vanhemmallakaan kalustolla tule henkilöä kohti yhtä paljon päästöjä kuin uudella henkilöautolla yksin ajettuna.

Vierailija
225/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:41"]

Säälitkö niin paljon, että antaisit minulle rahaa. En aio btw lääkärinäkään ostaa turhaa peniksenjatke autoa, sillä en halua muuttaa landelle ja pyöräily on terveellistä. Suosittelen pullukka-autoilijoillekin niin pysyy kolesterolikin kurissa :)

[/quote]

Minä en ikinä viihtyisi siellä kaupungin hulinassa,sillä ne verenpaineet kohoaa ja katupöly kutittaa keuhkoissa. 

Vierailija
226/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:36"]

Hä? Mulla on palvelut kaikki alle kilsan päässä ja 10 min löntystelymatka muuttuisi 20-30 min mittaiseksi kesällä ja talvella taaseen vielä erikseen lämmitykset ja penkasta esiin kaivelut :D Työmatka on sen 20 minuuttia, mutta se muuttuisi 45-60 min mittaiseksi ja sitten tulisi vielä lisää löntysteltävää, koska autopaikkoja ei yllättäen ydinkeskustan jugend-taloissa ole. t. stadilainen

[/quote]

Osa ei halua asua keskusta-aluella, en itsekään mistään hinnasta. Voin käydä keskustassa, mutta on äkkiä kiire maaseudun rauhaan, en ikinä viihtyisi.

[/quote]

Minä missään keskustassa asu. Käyn siellä töissä vaan. Ihan omakotitalolähiöä löytyy täältä Helsingin perämetsistä ilman, että on ikkunat vastakkain jonkun kanssa :)

Vierailija
227/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:41"]

[/quote]

Minä en ikinä viihtyisi siellä kaupungin hulinassa,sillä ne verenpaineet kohoaa ja katupöly kutittaa keuhkoissa. 
[/quote]

Toivottavasti et sitten myöskään ole valittamassa toisten autottomuudesta.

Vierailija
228/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:58"]

Kun ajat Audillasi bussipysäkkini ohi, niin vilkutathan minulle, köyhälle? Se olisi niin hienoa! Kyyneeleet nousisivat silmiini, ja bussimatkakin tuntuisi jotenkin merkityksellisemmältä, kun sellainen rikas ja hieno audi-ihminen olisi huomannut minut, tavallisen julkisella liikkuvan. 

Pliis, vilkutathan? You could make my day. 

[/quote]

Voi vilkuttaa ökymaasturistani, vaikka huomenna aamulla.

[/quote]

Katselen näkyisikö pysäkillä vilkutustani odottavaa, kun näet mustan tehokkaan maasturin, se olen minä.

Vien sinut vaikka työpaikallesi, nousevat omatkin "pisteesi!".

[/quote]

Kiitos vaan, mutta siihen vaikutuksen tekemiseen tarvittais se Audi. 

Vierailija
229/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin just bussissa sen yhen miehen joka oli suomen leijonan luolassa yks niistä leijonista

Vierailija
230/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:41"] Säälitkö niin paljon, että antaisit minulle rahaa. En aio btw lääkärinäkään ostaa turhaa peniksenjatke autoa, sillä en halua muuttaa landelle ja pyöräily on terveellistä. Suosittelen pullukka-autoilijoillekin niin pysyy kolesterolikin kurissa :) [/quote] Minä en ikinä viihtyisi siellä kaupungin hulinassa,sillä ne verenpaineet kohoaa ja katupöly kutittaa keuhkoissa.  [/quote] Toivottavasti et sitten myöskään ole valittamassa toisten autottomuudesta.

[/quote]

Säälien katson teitä autottomia.

Vierailija
231/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:29"]Julkisilla ja pyörällä kulkiessa keljuttaa eniten se että olen täysin sään armoilla. Bussipysäkiltä kävellessä tuli kerrankin vettä niskaan kuin saavista kaatamalla ja vaikka yritin epätoivoisesti suojautua tuulipukuni sisään ja vetää hupun päähän niin vesi tuli väkisin läpi ja kastuin ihan likomäräksi. Samoin silloin kun piti lähteä pyöräilemään asioille pahimmassa rankkasateessa ja olin ekan kilsan jälkeen tuulipuvussani aivan läpimärkänä. Olisi siinä ollut oma auto poikaa! [/quote] Köyhällä ei vaan ole varaa valittaa :( t. siivooja

[/quote]

Onko sullekin käynyt samoin;-)
[/quote]

On joo :(

Vierailija
232/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:47"]

Kun ajat Audillasi bussipysäkkini ohi, niin vilkutathan minulle, köyhälle? Se olisi niin hienoa! Kyyneeleet nousisivat silmiini, ja bussimatkakin tuntuisi jotenkin merkityksellisemmältä, kun sellainen rikas ja hieno audi-ihminen olisi huomannut minut, tavallisen julkisella liikkuvan. 

[/quote]

[/quote]

Katselen näkyisikö pysäkillä vilkutustani odottavaa, kun näet mustan tehokkaan maasturin, se olen minä.

[/quote]

[/quote]

Ei muuta kuin flirttailemaan Audimiehelle, onnea.

Vierailija
233/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:33"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:29"]Julkisilla ja pyörällä kulkiessa keljuttaa eniten se että olen täysin sään armoilla. Bussipysäkiltä kävellessä tuli kerrankin vettä niskaan kuin saavista kaatamalla ja vaikka yritin epätoivoisesti suojautua tuulipukuni sisään ja vetää hupun päähän niin vesi tuli väkisin läpi ja kastuin ihan likomäräksi. Samoin silloin kun piti lähteä pyöräilemään asioille pahimmassa rankkasateessa ja olin ekan kilsan jälkeen tuulipuvussani aivan läpimärkänä. Olisi siinä ollut oma auto poikaa! [/quote] Köyhällä ei vaan ole varaa valittaa :( t. siivooja [/quote] Onko sullekin käynyt samoin;-) [/quote] On joo :(

[/quote]

Ja vedenpitävät ulkoiluvaatteet maksaa maltaita. Kunpa olis varaa sateenkestävään ulkoilupukuun. Nämä halvat tuulipuvut eivät pidä yhtään vettä kunnon kaatosateessa. Onko sulla yhtä huonot ulkoiluvaatteet?

Vierailija
234/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:47"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei muuta kuin flirttailemaan Audimiehelle, onnea.
[/quote]

Audimiehet on parhaita! T. Audimiehen onnellinen kihlattu

Vierailija
235/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:08"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:00"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:58"] Kun ajat Audillasi bussipysäkkini ohi, niin vilkutathan minulle, köyhälle? Se olisi niin hienoa! Kyyneeleet nousisivat silmiini, ja bussimatkakin tuntuisi jotenkin merkityksellisemmältä, kun sellainen rikas ja hieno audi-ihminen olisi huomannut minut, tavallisen julkisella liikkuvan.  Pliis, vilkutathan? You could make my day.  [/quote] Voi vilkuttaa ökymaasturistani, vaikka huomenna aamulla. [/quote] Katselen näkyisikö pysäkillä vilkutustani odottavaa, kun näet mustan tehokkaan maasturin, se olen minä. Vien sinut vaikka työpaikallesi, nousevat omatkin "pisteesi!". [/quote] Kiitos vaan, mutta siihen vaikutuksen tekemiseen tarvittais se Audi.  [/quote] Ei muuta kuin flirttailemaan Audimiehelle, onnea. [/quote] Audimiehet on parhaita! T. Audimiehen onnellinen kihlattu

[/quote]

Niin on parhaita, miehisiä, ei mitään nyhveröitä.

Vierailija
236/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säälin itseäni kun joudun kulkemaan bussilla. Meilläpäin bussit myöhästelee jatkuvasti, joten aina saa odotellen palella. Pysäkki on aika kaukana, eivätkä bussimatkat ole kovin halpojakaan. Ruuhka-aikaan bussissa on tuskallista olla. Kirsikkana kakussa on se, että tulen bussissa aika helposti matkapahoinvoivaksi. Vaihdan yksityisautoiluun heti kun voin, vaikka se onkin epäekologista.

Vierailija
237/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on melkoisen isot tulot ja autot löytyvät. Olemme kuitenkin sen verran sivistyneitä ja maailmaa nähneitä, että tiedämme monen käyttävän bussia siitä syystä, että sillä säästää aikaa ja luontoa melkoisesti. Olen melkoisen varma, että ap on joku peräkylän mersukuski, joka on käynyt kaksi kertaa kesälomalla ulkomailla. Ehkä Ruotsissa ja Virossa. 

Terkut täältä NYC:stä juntti! :)xoxo

Vierailija
238/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:47"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:08"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:00"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:58"] Kun ajat Audillasi bussipysäkkini ohi, niin vilkutathan minulle, köyhälle? Se olisi niin hienoa! Kyyneeleet nousisivat silmiini, ja bussimatkakin tuntuisi jotenkin merkityksellisemmältä, kun sellainen rikas ja hieno audi-ihminen olisi huomannut minut, tavallisen julkisella liikkuvan.  Pliis, vilkutathan? You could make my day.  [/quote] Voi vilkuttaa ökymaasturistani, vaikka huomenna aamulla. [/quote] Katselen näkyisikö pysäkillä vilkutustani odottavaa, kun näet mustan tehokkaan maasturin, se olen minä. Vien sinut vaikka työpaikallesi, nousevat omatkin "pisteesi!". [/quote] Kiitos vaan, mutta siihen vaikutuksen tekemiseen tarvittais se Audi.  [/quote] Ei muuta kuin flirttailemaan Audimiehelle, onnea. [/quote] Audimiehet on parhaita! T. Audimiehen onnellinen kihlattu

[/quote]

Niin on parhaita, miehisiä, ei mitään nyhveröitä.
[/quote]
Jollain tavalla naismaisia, mut ei siinä mitään jos se ei häiritse.

Vierailija
239/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä ketju onkin provo, tunnen hyvin varakkaita ihmisiä (pörssiyhtiön toimitusjohtaja) joka menee bussilla vaikkapa oluelle vapaa-aikanaan keskustaan. Itse asun Hkin keskustassa arvoalueella, mutten tarvitse autoa työmatkaan enkä viitsisi etsiä parkkipaikkaakaan joka päivä kärrylle. Todella hyvin kuljen (akateemisena, hyvätuloisena) bussilla ja raitiovaunulla. 

Vierailija
240/243 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:33"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:29"]Julkisilla ja pyörällä kulkiessa keljuttaa eniten se että olen täysin sään armoilla. Bussipysäkiltä kävellessä tuli kerrankin vettä niskaan kuin saavista kaatamalla ja vaikka yritin epätoivoisesti suojautua tuulipukuni sisään ja vetää hupun päähän niin vesi tuli väkisin läpi ja kastuin ihan likomäräksi. Samoin silloin kun piti lähteä pyöräilemään asioille pahimmassa rankkasateessa ja olin ekan kilsan jälkeen tuulipuvussani aivan läpimärkänä. Olisi siinä ollut oma auto poikaa! [/quote] Köyhällä ei vaan ole varaa valittaa :( t. siivooja [/quote] Onko sullekin käynyt samoin;-) [/quote] On joo :(

[/quote]

Ja vedenpitävät ulkoiluvaatteet maksaa maltaita. Kunpa olis varaa sateenkestävään ulkoilupukuun. Nämä halvat tuulipuvut eivät pidä yhtään vettä kunnon kaatosateessa. Onko sulla yhtä huonot ulkoiluvaatteet?
[/quote]

On. Olispa tosiaan edes kunnolliset vaatteet ja kengät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme