Säälin bussilla kulkevia köyhiä :(
Siellä tönöttävät pysäkillä viluissaan. Eikö oikeasti ole varaa edes autoon? Ei hitto, en kyllä suostuisi. Sääliksi käy rassukat :(
Kommentit (243)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:21"]
Kaikista sairaimpia ovat ne jotka suhaavat jotain 100 kilsan työmatkaa päivittäin. AIVAN TOLKUTON HIILIJALANJÄLKI!!!! Ja miksi!? Ikään kuin autolla ajelu olisi joku vitun kansalaisoikeus. Huh huh.
[/quote]
Huh, huh, entäs me, jotka lennetään tuhansia ja tuhansia km viikossa työmatkoilla?
Huh.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:21"]Kaikista sairaimpia ovat ne jotka suhaavat jotain 100 kilsan työmatkaa päivittäin. AIVAN TOLKUTON HIILIJALANJÄLKI!!!! Ja miksi!? Ikään kuin autolla ajelu olisi joku vitun kansalaisoikeus. Huh huh.
[/quote]
Heh heh sä ja sun jalanjälkes :DD
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:20"]Millä perusteella bussilla kulkeva on köyhä? Sääli vaan ihan rauhassa.
T. bussilla kulkeva rikas
[/quote]
Rikkaat kulkee taksilla. Et sä mikään rikas oo. Tai sit oot tosi pihi ja se on yhtä paha kuin olisi köyhä.
Meitä autollisia kadehditaan niin...
Mun mies kulkee bussilla töihin. Raukka parka, siellä se viluissaan on ja köyhänä yli 6 tonnin tuloineen.
Minulla on sekä auto että kortti. Kaupungissa silti ajelen paikallisbussilla keskustaan. Tililläni on rahaa yli 90 000, joten en ole aivan köyhä. Eikä minua kiinnosta, mitä rahoitusyhtiön omistamissa autoissaan ohiajavat ajattelevat. Todella varakkaat eivät piittaa toisten rahoista - en minäkään, vaikken vielä kovin varakas ola.
Mä kyllä tykkään istua julkisissa kulkuvälineissä. Kuuntelen musiikkia, luen nettiä tai kirjaa tai ihmettelen ihmisiä. Auto meillä on mutta minulla ei ole ajokorttia (enkä halua). Autoilu on kaikesta päätellen stressaavaa näissä ruuhkissa mitä meillä päin on. Mieheni inhoaa autoilua mutta pakko se rotisko on omistaa...
mulla ei ole korttia, kohta 30v ja lapsiakin muutama. asutaan keskustassa, liikutaan talvella bussilla jos tarvis ja kesällä pyöräillään tai kävellään.
minusta joukkoliikenteen käyttäminen nyt on vain sellanen hyvä tapa, ja mieluusti opetan lapsillekin ne
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:18"]Säälin sinua. Tyhmänä ei ole helppoa... [/quote] Eli mielestäsi vain bussilla kulkevat ovat viisaita? Mielenkiintoista! Kerrohan lisää näkemyksiäsi, sopii hyvin graduuni.
[/quote]
En usko, että opiskelet yliopistossa. Jokainen yliopistoihminen tietää, että tyhmyyden vastakohta ei ole viisaus, vaan älykkyys. Viisauden vastakohtana taas on typeryys, jota hyvin kuvastaa tämä ylimielinen asenne bussilla kulkijoita kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:25"]Minulla on sekä auto että kortti. Kaupungissa silti ajelen paikallisbussilla keskustaan. Tililläni on rahaa yli 90 000, joten en ole aivan köyhä. Eikä minua kiinnosta, mitä rahoitusyhtiön omistamissa autoissaan ohiajavat ajattelevat. Todella varakkaat eivät piittaa toisten rahoista - en minäkään, vaikken vielä kovin varakas ola.
[/quote]
Ola. Maustemakkara
"Huh, huh, entäs me, jotka lennetään tuhansia ja tuhansia km viikossa työmatkoilla?
Huh."
Joopa joo, joku toimistorotta siellä näkee märkiä päiväunia. Ette te missään lentele, sitä vaan ihmettelen että miksi roudaatte niitä matkalaukkujanne joka aamu sinne toimistolle? Onko joku ajolähtö päällänsä vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:24"]Mun mies kulkee bussilla töihin. Raukka parka, siellä se viluissaan on ja köyhänä yli 6 tonnin tuloineen.
[/quote]
Eli se on pihi. Voi että mitä ne tulot hyödyttää kun on noinkin paha vika...
Ymmärrän säälin köyhiä kohtaan, mutta miksi rajata se bussilla kulkeviin köyhiin? Etkö ap tunne mitään myötätuntoa autolla kulkevia köyhiä kohtaan? Osa heistä on niin köyhiä, ettei ole varaa edes tankata autoa täyteen, vaan tankkaarat 20 eurolla silloin kun rahaa on. Osa on niin köyhiä, ettei heidän autossaan ole varaa ilmastointiin. Etkö sääli niitä lapsia, jotka joutuvat matkustamaan tällaisen auton takapenkillä kesähelteellä?
En pidä auton ajamisesta ja mieluiten olen ajamatta. Asun kaupungissa, en tarvitse autoa. Yleensä kylläkin kävelen, kuljen pyörällä tai menen taksilla. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:18"]Säälin sinua. Tyhmänä ei ole helppoa... [/quote] Eli mielestäsi vain bussilla kulkevat ovat viisaita? Mielenkiintoista! Kerrohan lisää näkemyksiäsi, sopii hyvin graduuni.
[/quote]
En usko, että opiskelet yliopistossa. Jokainen yliopistoihminen tietää, että tyhmyyden vastakohta ei ole viisaus, vaan älykkyys. Viisauden vastakohtana taas on typeryys, jota hyvin kuvastaa tämä ylimielinen asenne bussilla kulkijoita kohtaan.
[/quote]
Heh kerro lisää :)
Voi teitä kaikkia pelkällä kortilla ajelijoita , niitä on suurin määrin liikkeellä varsinkin aamuisin/iltapäivisin arkipäivinä :(
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:28"]En pidä auton ajamisesta ja mieluiten olen ajamatta. Asun kaupungissa, en tarvitse autoa. Yleensä kylläkin kävelen, kuljen pyörällä tai menen taksilla. T. mies.
[/quote]
Köyhä.
Mä menen mieluusti julkisilla, se on tarkoittanut - 20 kiloa vuodessa
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:24"]
Mun mies kulkee bussilla töihin. Raukka parka, siellä se viluissaan on ja köyhänä yli 6 tonnin tuloineen.
[/quote]
Voimia sinne! Mun mies on vielä köyhempi ja kävelee töihin. Ei siinä auta yli kahdeksan tonnin tulot, käveltävä on kun matka on niin lyhyt ettei tässä julkiset auta.
Muut käyttää rahansa muuhun. T. Audi-mies