Säälin bussilla kulkevia köyhiä :(
Siellä tönöttävät pysäkillä viluissaan. Eikö oikeasti ole varaa edes autoon? Ei hitto, en kyllä suostuisi. Sääliksi käy rassukat :(
Kommentit (243)
Jep, käypä kokeilemassa Keha2: reitti. Menee sen verran sivussa ja ylhäällä, että pakokaasut eivät reitillä häiritse, mutta komeat on maisemat. Ja en nyt totta puhuen yleensä siihen pahimpaan ruuhka-aikaan kyllä ajele työmatkojani, mutta sillon kun ajelen, niin säälien katselen.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:11"]
Mä säälin kaikkia alle 100 000 €/v tienaavia naisia.
[/quote]
Minä säälin, teitä joiden miehet ansaitsevat alle 150 000€ vuodessa, tuossa voi olla lisänä pääomatulot.
[/quote]
Häh, mitä väliä sillä on mitä mun mies tienaa? Ne on sen rahoja, en mä niistä mitään hyödy. Mulla on omat tuloni.
Ja mä kuljen bussilla. Voi mukavasti käyttää työmatkat nukkumiseen - ihan parhautta!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:11"]
Mä säälin kaikkia alle 100 000 €/v tienaavia naisia.
[/quote]
Minä säälin, teitä joiden miehet ansaitsevat alle 150 000€ vuodessa, tuossa voi olla lisänä pääomatulot.
[/quote]
Häh, mitä väliä sillä on mitä mun mies tienaa? Ne on sen rahoja, en mä niistä mitään hyödy. Mulla on omat tuloni.
Ja mä kuljen bussilla. Voi mukavasti käyttää työmatkat nukkumiseen - ihan parhautta!
Minä hyödyn, yhdessä hoidamme kaiken.
Faktaa on se, että rikkaat eivät liiku bussilla, jos niin väität niin kusetat jo itseäsikin:) vittu mitä idiootteja. Ai niin Nallekin aina aamuisin istui bussissa vieressäni, kun kuljimme töihin:)
Esim. Ei 10000e kuukaudessa tienaava ole rikas vaan hyvin toimeen tuleva.
Mä kuljen töihin rikshalla. Vaimo vetää turkki yllään ja minä vähän sitä ruoskin välillä. Mä tienaan yhen millin viikossa. Mua köyhemmät on luusereita. Muut huvitukseni on ilmoittaa asuvansa Espoossa ja olevansa johtaja, nimittäin toimitusjohtaja. Se erittäin tärkeä pointti. Hesa muuten on junttila. Niillä ei ole edes Tapiolaa. Voitteko kuvitella, ei edes Tapiolaa. Kuinka ne köyhät voivat edes asua siellä Hesassa? Espoo on sentään kulttuurikaupunki, kun meillä on Tapiola.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 20:31"]
Saastuttaminen. En myöskään shoppaile joten en osallistu saastuttamiseen siltäkään osin. Teollisuus saastuttaa mutta sitä se ei tekis jos ei kuluttajat ostelisi turhuuksia.
[/quote]
Mistä hankit vaatteesi entä ruokasi, eikö se ole shoppailua?
[/quote]
Vaatteet on jo ennestään. Ei ruoan ostamista sanota shoppailuksi.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:20"]Asun ison kaupungin keskustassa. Ei tulisi mieleenkään lähteä järjettömään liikenneruuhkaan aamulla. En tajua, miten ne jotka siellä ruuhkassa joka aamu jonottavat, jaksavat. Itse menen julkisilla paljon mielummin. Auto on parkkihallissa, mutta käytän sitä aika harvoin.
[/quote]öö samassa jonossa ne nyssekki seisoo??..##
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:29"]Se on hirveen kätevää kun osaa pukeutua lämpimästi ni ei tarvii värjötellä ;)
[/quote]
No aiheuttamanne ilmastonmuutoksen takia, ap,
niitä kylmiä ilmoja ei juuri ole!
Nytkin ollu plus 2!
Säälin sinua. Tyhmänä ei ole helppoa...
Sama täällä.
terv. ylpeä Audimiehen vaimo
Asun ison kaupungin keskustassa. Ei tulisi mieleenkään lähteä järjettömään liikenneruuhkaan aamulla. En tajua, miten ne jotka siellä ruuhkassa joka aamu jonottavat, jaksavat. Itse menen julkisilla paljon mielummin. Auto on parkkihallissa, mutta käytän sitä aika harvoin.
Millä perusteella bussilla kulkeva on köyhä? Sääli vaan ihan rauhassa.
T. bussilla kulkeva rikas
Kaikista sairaimpia ovat ne jotka suhaavat jotain 100 kilsan työmatkaa päivittäin. AIVAN TOLKUTON HIILIJALANJÄLKI!!!! Ja miksi!? Ikään kuin autolla ajelu olisi joku vitun kansalaisoikeus. Huh huh.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:18"]Säälin sinua. Tyhmänä ei ole helppoa...
[/quote]
Eli mielestäsi vain bussilla kulkevat ovat viisaita? Mielenkiintoista! Kerrohan lisää näkemyksiäsi, sopii hyvin graduuni.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 18:19"]:D t. Vapaaehtoisesti kortiton
[/quote]
Vako..
Heh, mulla olisi varaa vaikka 10 autoon mutta ei kiinnosta. :) Auto on aika junttimainen statussymboli, but whatever floats your boat!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:31"]
Mä taas säälin itseäni, kun tämän hetkisen elämäntilanteeni takia on pakko kulkea työmatkat autolla. Mutta heti kun kiire tästä hieman helpottaa, niin autonpaska jää talliin ja mä alan taas polkea pyörällä raittiissa ilmassa työmatkat. Sitten vasta säälittääkin ne, jotka kykkii peltilaatikoissaan Kehän ruuhkissa, kun meikäläinen viilettää ohi ja kroppa kiittää. :)
Ai, kehän ruuhkissa raitista ilmaa...
[/quote]