UMK- finaaliketju!
Ketä kannustat, ketä vihaat, kuka yllättää, kuka pettää? Mitä vain!
Kommentit (535)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:45"]
Jouni Aslakin Lions and Lambs on hieno pop-iskelmä! Melodinen ja hieno hiukan mahtipontinenn tausta! Jouni laulaa upeasti! Äänestän!
[/quote]
Jouni Aslakista kuullaan vielä jatkossa.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:19"]Hyvä PKN!! Mitä sitten ,jos Suomi ei taaskaan voita? Mitä sitten ,jos ollaan pellejä muiden mielestä? Euroviisuthan on jo kauan ollut paikka, jossa monet vähemmistöt ovat saaneet äänensä kuuluviin, keskustelua aikaan. Itse olen ainakin ylpeä suomalainen!
[/quote]
Vähemmistöt saaneet äänensä kuuluviin kilpailussa, jossa biidien sanojakin pitää muuttaa jos niissä on vähäisiäkään poliittisia viittauksia...
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:06"]
Ihan niinku Suomella ois ollu chäänsejä minkään muunkaan kappaleen kanssa :D Koska hävitään kuitenkin, niin lähetetään sitten edes sanomaa ja vähemmistöille samaistumista. . HYVÄ PKN!
[/quote] Tuo "hävitään kuitenkin, Suomi on aina pelkkä paska"-asenne on onneksi jo aika harvinaista, mutta sitäkin ärsyttävämpää.
Miettikää kun ko biisi siellä Viisuissa esitetään ja sanat on tekstitetty ruutuun. Vähän voi katsojille tulla wtf-reaktioita. Ja mites siellä Itävallassa tuo PKN äännetään :D
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 21:34"]
Miten tuo Satin Circuksen laulaja kuulostaa niin erilaiselta livenä?
[/quote]
Autotune on sen salaisuus.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:05"]
Tuli muuten huonosta tasosta mieleen... Onkohan tähän kisaan hakenut enempää hakijoita kuin ne, jotka pääsivät semifinaaleihin? :D
[/quote]
Kisaan tuli 470 biisiä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:24"]
Ärsyttää kun tuon Rakelin kireästä huutoäänestä tulee koko ajan mieleen joku tätimäinen juontaja/laulaja/tms. julkkis, mutta en saa päähäni kuka. Joka tapauksessa rasittavaa kuunnella tuollaista äänenkäyttöä.
[/quote]
Lenita Airisto.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:28"]Miettikää kun ko biisi siellä Viisuissa esitetään ja sanat on tekstitetty ruutuun. Vähän voi katsojille tulla wtf-reaktioita. Ja mites siellä Itävallassa tuo PKN äännetään :D
[/quote]
Ei viisuissa teksitetä lyriikoita muualla kuin Suomessa ja Eestissä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:28"]Miettikää kun ko biisi siellä Viisuissa esitetään ja sanat on tekstitetty ruutuun. Vähän voi katsojille tulla wtf-reaktioita. Ja mites siellä Itävallassa tuo PKN äännetään :D
[/quote]
[/quote]
No sehän pelastaa tilanteen. Mites dubataanko Espanjassa ja Saksassa kaikki biisit? ;)
Seuraavaksi missikisoihin 300 kg merinorsu ja pressaksi joku vajaaälyinen apukoulun käynyt <33333333333
Katson boksilta Melodifestivalenin illan karsintaa. Tuo Månsin Heroes varmasti valitaan Ruotsin edustajaksi. Siis sen vuoksi, että oli visuaalisesti niin nerokad. Harmi, ettei Suomessa kukaan tajunnut käyttää omassa esityksessä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 22:47"]
Voiskohan Topi Latukka tulla Satin Cirkukseen lainaan laulamaan viisujen ajaksi? Paul voisi olla vaikka paidaton taustatanssija.
[/quote]
Topi taitaa olla 19-vuotias ja bändi keikkailee kuin aikamiehet. SC on 14-vuotiaan Isac Elliotin lämppäribändi ja ukot ovat 25-vuotiaita.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:03"]
Nyt testataan Euroopan suvaitsevaisuus. :D
[/quote]
Meinaavatko PKN-pojat suudella toisiaan lavalla esityksen päätteeksi ja pomppia kuten Krista Siegfrieds?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:19"]
Hyvä PKN!! Mitä sitten ,jos Suomi ei taaskaan voita? Mitä sitten ,jos ollaan pellejä muiden mielestä? Euroviisuthan on jo kauan ollut paikka, jossa monet vähemmistöt ovat saaneet äänensä kuuluviin, keskustelua aikaan. Itse olen ainakin ylpeä suomalainen!
[/quote]
Mutta onko suvaitsevaisuutta mahdollista edistää vain kusemalla niiden muroihin, jotka haluaisivat että musiikkikilpailussa saa kuunnella viihdyttävää musiikkia?
En minä tykkää siitäkään, että kun täällä on keskustelua jostain aiheesta, niin joku oman asiansa edistäjä kaappaa ketjun ja alkaa ohi aiheen paasata veganismista, miesasiasta tai uskonasioista. Onko se sitten suvaitsevaisuuden puutetta osaltani?
Ei ole pitkä laulu. Noissa kilpailuissa on paljon tösi pitkiä ja ällöttäviä biisejä. Etukäteen sanoisin, että äänestäisin ukrainaa, jos en äänestäisi kurikkaa. Veikkaan, että ukraina voittaa, vaikka en tiedä niiden kappaleesta mitään.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:28"]Miettikää kun ko biisi siellä Viisuissa esitetään ja sanat on tekstitetty ruutuun. Vähän voi katsojille tulla wtf-reaktioita. Ja mites siellä Itävallassa tuo PKN äännetään :D
[/quote]
[/quote]
Se on muuten Viro, ei Eesti (suomeksi siis)
Kovasikajuttu dokumentti on nyt areenassa.
ohjeita avuksi kannattaa lukea ajatuksella että saa jotain irti.
https://hidemyass.com/?http%3A%2F%2Fyoutu.be%2FpzGx2jiLssY
Hyvä PKN!! Mitä sitten ,jos Suomi ei taaskaan voita? Mitä sitten ,jos ollaan pellejä muiden mielestä? Euroviisuthan on jo kauan ollut paikka, jossa monet vähemmistöt ovat saaneet äänensä kuuluviin, keskustelua aikaan. Itse olen ainakin ylpeä suomalainen!