Haluaisko joku tulkita unia?
Jos esim rotta tai käärme hyökkää unessa kimppuun, nii mitä vois tarkottaa? Saa myös jakaa omia unia, niitä on mielenkiintosta lukea ja kokeilla tulkiya
Kommentit (18)
Käärme voi kuvata exää (tai muuta ihmistä) joka hyökkäsi tai vaikka kiukkuista pomoa. Jokin myrkyllinen suhde, joka oli syytä lopettaa. Tai alkoholin juonti, joka aiheutti painajaisunen tai uni käsitteli jotain tilannetta tosielämässä. Rotta voi olla epäluotettava kaveri tai joku ihminen jota se kuvastaa. On ehkä syytä välttää jotain seuraa tai se vanha kaveri lähti jo. Joskus käärme kuvaa lääkettä, kundalinin aktivoitumista tai että pitää välttää palstalla hyökkäävät haukkujat. Ellei oikeassa elämässä ole pelto jossa on käärmeitä, käärme paratiisissa, hyvän ja pahantiedon puu jossa oli käärme.
Käärme on seksuaaliben symboli ja rotta epäluotettava otus.
Nämä edesmenneen unientulkitsija äitini tiedoista.
Hän oli kansanpaeantaja ja kotipoppabainen s 1913.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan ap:lle. Unesi varoittaa epäluotettavasta seksikumppanista.
T.poppanaisen tytär
Minusta rotta ja käärme ovat sinussa olevia hallitsemattomia elementtejä ja sinä tunnet osan itseäsi niinkuin arvaamattomaksi (hiukan varkaaksikin) ja vaaralliseksi.
Unessa niinkuin harjoittelet kohtaamaan niitä jotenkin. :) Vauva palstalla harjoitellaan tätä joka päivä kyllä heh, täältä voi poikia uniinkin paineita, kyllä!
itse näen käärmeunia silloin, kun olen lukenut käärmeistä tai nähnyt niitä joko oikeasti tai tv:ssä.
Joskus jopa silloin, kun olen vaan vähän enemmän miettinyt niitä, esim. mökillä ollessa, kun siellä niitä on joskus ollut.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan ap:lle. Unesi varoittaa epäluotettavasta seksikumppanista.
T.poppanaisen tytär
Lue aluksi tämä kirja:
https://www.gummerus.fi/fi/kirja/9789512084197/unien-tulkinta/
Löytyy varmasti kirjastostakin.
Aivan mielenkiintoista. Jos kerron, että kumpaakin otusta oli unessa kaks kappaletta ja nää näky vissiin peräkkäisinä öinä, niin tuoko se jotain lisämerkitystä tähän? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli kansanpaeantaja ja kotipoppabainen s 1913.Jatkan ap:lle. Unesi varoittaa epäluotettavasta seksikumppanista.
T.poppanaisen tytär
Unet eivät varoita tai ennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli kansanpaeantaja ja kotipoppabainen s 1913.Jatkan ap:lle. Unesi varoittaa epäluotettavasta seksikumppanista.
T.poppanaisen tytärUnet eivät varoita tai ennusta.
Mistä tiedät? Voi olla juttuja jotka alitajunta näkee mutta ihminen ei tiedosta, niin tällöin voi nähdä unia jotka yrittää varoittaa. Lisäks, oon nähnyt yksityiskohtaisen unen, joka tapahtui muutaman kuukauden jälkeen täsmälleen samalla tavalla
Vierailija kirjoitti:
Siksihän poliitikkojen toinen nimitys on bueaucRAT, byrokrotta.
Kummallista unta näin viime yönä, olen mies ja näin unta että minun piti mennä julkiselle paikalle naisten punaisessa tuulipuvussa :D Se nolotuksen tunne...
Vierailija kirjoitti:
Kummallista unta näin viime yönä, olen mies ja näin unta että minun piti mennä julkiselle paikalle naisten punaisessa tuulipuvussa :D Se nolotuksen tunne...
Aika hauska. Oletko sinut feminiinisen puolesi kanssa?
Näin vuonna 2018 tai 2019 kauhean painajaisen, jossa heräsin petollisen exäni vierestä. Oli siinä kuin kotonaan, röyhkeä sika, katosta siihen laskeutunut. Sanoi minulle haluavansa vaihtaa vaimoa (ollut naimisissa iät ja ajat), eikä suostunut lähtemään minnekään. Enkä ollut tästä mielissäni.
Oh, quelle surprise, viestikenttä vaatii tähän viestiin numerot 666! It's the man himself, the deadliest of all the snakes..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä se "feminiininen puoli" tarkoittaa, olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä se "feminiininen puoli" tarkoittaa, olen mies.
On kaks puolta, feminiininen ja maskuliininen. Kumpaakin niistä on kummassakin sukupuolessa, mutta määrä ja laatu vaihtelee
Mitä vois merkitä liikenneympyrän keskelle rakennettu eläintarha, missä on apinoita ja hylkeitä? :D
Kokeilepa vaikka täältä.
https://tieku.fi/ihminen/aivot/unien-tulkinta-tiede-muuttaa-perinteista…