Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saisiko teidän miehenne lähteä toiselle paikkakunnalle firman pikkujouluihin, jos siellä ollaan myös hotellissa yötä?

Vierailija
01.12.2021 |

Ja kotona on vaimo sekä 6-vuotias lapsi? Firma kuulemma kustantaa hotellin kaikille ketkä tulevat yli 100 kilometrin päästä. Sanoin miehelle, että voin hakea hänet juhlista, mutta hän haluaa jäädä sinne yöksi. Kysyin myös, että eikö kukaan muu aja sieltä takaisin niin ei kuulemma. Kieltäisittekö te tällaisen reissun?

Kommentit (789)

Vierailija
481/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en arvostaisi yhtään jos asia menisi nillittämiseksi. Alkaisin miettiä kuviota sitä näyttää mitä peittää sillä ei itsellä tulisi mieleenikään harrastaa mitään minkään sukupuolen kanssa missään tilanteessa. Omassa parisuhteessa on molemmat yöpyneet ties missä, joskus lasten kanssa ja joskus ilman, eikä ole tullut epäiltyä. Jos kuitenkin jotain tapahtuisi vaikka omasta toimestani, lopettaisin suhteen siihen, vaikka onkin lapsia, sillä miksi jatkaa jotain jolla ei ole muuta merkitystä kuin lapset ja samalla satuttaa lasten äitiä ja heitä...

Vierailija
482/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 sivullista hyväuskoisia hölmöjä naisia....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mies ei pääse pikkujouluihin, koska vaimo ei päästä, niin saa syyttää siitä vain ja ainoastaan itseään. Vätysten vätys.

Vierailija
484/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mies on käynyt jopa kavereidensa kanssa ulkomailla - jopa paikassa joka tunnetaan gentleman's clubeistaan jne. tarjonnasta enkä jaksanut edes sinne lähtöä "kieltää" joten en näe syytä kieltää työpaikan pikkujoulujakaan 😅 Tää vaikuttaa kuitenkin taas provoilulta näin ennen joulua. Jos mies pettää tai et luota siihen niin se asia ei ratkee hotelliöiden kieltämisellä.

Sama! Mun mies on ollut miesporukassa useinkin ulkomailla eikä kertaakaan ole pettänyt. Kertonut kyllä joidenkin miesten pettäneen noilla matkoilla ja silti päästän mieheni edelleen minne haluaa. Ap varmaan sai jo sydärin 😅

Yleensä ne pettää joista ei ikinä uskoisi

Saattaa olla, miten tämä mun kommenttiin liittyy? Ai, että mun mies olisi pettänyt vaikka en uskoisi? Ei ole uskon asia vaan tiedän sen varmaksi. Meillä puhutaan avoimesti eikä pelätä/kytätä tms. Meillä luotetaan ja rakastetaan. Hän kertoisi, jos pettäisi ja toisinpäin.

Vierailija
485/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään aikuista ihmistä ei voi kieltää tekemästä mitään, jokainen tekee omat valintansa. Sen voi taas päättää, sietääkö itse toisen tekemiä valintoja.

Tällaisessa tarinassa on niin monta puolta, ettei tuohon voi sanoa ulkopuolinen mitään. Jos olisi jo valmiiksi luottamusongelmia, niin eihän tuo hyvältä kuulosta. Jos taas puolisoon ei voi luottaa, pitäisi ennemminkin miettiä, onko suhteessa ylipäätään järkeä. Yksi tärkeä kysymys on se, suostuisiko mies, jos tilanne olisi toisinpäin vai onko biletys sallittu vain toiselle osapuolelle.

Tuo on ihan parisuhteen osapuolista ja suhteen tilasta kiinni, onko tuossa jotain huolestuttavaa. Itse varmaan huolestuisin, mutta toisaalta minua on myös petetty useammassa kuin yhdessä suhteessa. Sinkkuudessa on se hyvä puoli, ettei tarvitse tuhlata yhtään aikaa miettimällä tällaisia asioita omalla kohdallaan :)

Vierailija
486/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Miksei saisi lähteä?

Vaikka aviossa ollaan, niin en mä sitä omista. Tää on ihan vapaaehtoinen homma, kumpaankin suuntaan.

Vierailija
487/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppareissuja verrataan pikkujouluihin hotelleineen. 😂

Vierailija
488/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mies on käynyt jopa kavereidensa kanssa ulkomailla - jopa paikassa joka tunnetaan gentleman's clubeistaan jne. tarjonnasta enkä jaksanut edes sinne lähtöä "kieltää" joten en näe syytä kieltää työpaikan pikkujoulujakaan 😅 Tää vaikuttaa kuitenkin taas provoilulta näin ennen joulua. Jos mies pettää tai et luota siihen niin se asia ei ratkee hotelliöiden kieltämisellä.

Sama! Mun mies on ollut miesporukassa useinkin ulkomailla eikä kertaakaan ole pettänyt. Kertonut kyllä joidenkin miesten pettäneen noilla matkoilla ja silti päästän mieheni edelleen minne haluaa. Ap varmaan sai jo sydärin 😅

Mistä tiedät ettei ole pettänyt? Vähän on kynnysmaton makua ja thai "tyttöjen" hikeä ilmassa.

Tiedän, koska hän kertoisi, jos olisi. Jos pettää, siihen on syy, miksi hän sen minulta peittäisi. Jotkut puhuu katsos asioistaan puolisolleen.

Vierailija
489/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ei ole se ihminen joka päättää, meneekö toinen hotelliyön sisältäviin pikkujouluihuihin vai ei. Jos minun mieheni haluaisi mennä niin tottakai saisi mennä.

Vierailija
490/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa lähteä. On aina mennyt niin paljon kun huvittaa, koskaan en oo epäillyt uskottomuutta. Meillä on 7- ja 3 -v lapset. Pari viikkoa sitten sain selville pettämiset, joista ensimmäinen 7 vuoden takaa. Sinisilmäisyys ei aina kannata, voi menettää monta vuotta elämästään valheeseen.

Olen pahoillani että sulle kävi noin. Toisaalta en tiedä miten muuten parisuhteessa voisi olla kuin niin, että luottaa ja antaa toiselle vapauden 🤔 Ei mikään määrä vahtimista olisi muuttanut sitä että miehesi pettää, ja epäluulo ja vahtiminen olisi sitten taas tuonut omat ikävyytensä elämään. Ehkä valhe olisi paljastunut aiemmin jos olisit epäillyt, ehkä ei, sitä wi voi tietää. Ehkä miehesi olisi onnistunut pitämään salaisuutensa mutta sun energiaa olisi mennyt epäilyyn ja pahaan mieleen ja riitelyyn. Joskus käy vaan paska tuuri ja luottaa väärään ihmiseen, mutta ei mun mielestä silti kannata lakata kokonaan luottamasta. Kaikkea hyvää sulle ❤

Vierailija
491/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen lintu ei pois lennä.

Vierailija
492/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas mies, eikä viisas nainen lähtisi yön yli kestäviin pikkujouluihin ja jättäisi puolisoaan ja lastaan kotiin. Tuollaiset reissut ei kuulu enää perheelliselle.

Trollejahan nämä kirjoittelijat varmasti on, mutta silti lukiessani tätä viestiä oikein tunsin, miten kurkkuani alkoi kuristaa ja rintaa ahdistaa heidän puolestaan jotka tuollaisten ihmisten kanssa suhteessa ovat. En olisi päivääkään, monoa perseelle moiselle ja senkun kontrolloimaan jotain toista ihmistä.

Näiden miehiähän välillä tapaa humalassa itkemässä kaljatuoppeihinsa.

Vierailija
493/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä koronatilanteessa ei todellakaan. Tilanteessa, jossa ei olisi pandemiaa tai muuta isompaa ongelmaa tietenkin saisi ihan sen mukaan miten itse haluaisi.

Vierailija
494/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyttää. Avioliitto on toistaiseksi voimassa oleva suhde.

Vierailija
495/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
496/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: Onko teillä joku holhoussuhde vai miksi kyselet tyhmiä?

Normaaleilla ihmisillä työmatka tms on ilmoitusasia, ei siihen lupia anota ja myönnetä.

Pikkujoulut ei ole työmatka.

Vierailija
497/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa mennä juuri sinne minne huvittaa.

Mutta... onneksi ei ole mitään miestä hönttäämässä typerissä pikkujouluissa hankkimassa kaikenmaailman vitsauksia...

Ei miestä - ei minkäänlaisia murheita eikä ongelmia.😌

Vierailija
498/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että usein kaikenlainen pomottelu ja ”kodin määrävänä emäntänä” oleminen vain kiihdyttää prosessia, jos mies aikoo/ajattelee pettää. Keskity omaan itsetuntoosi ja viehättävyyteesi, niin oma olosi ja sitä kautta toiv parisuhteesi laatu ja luottamus kasvaa

Ai, nyt se on jo kotiorjan syy kun mies pettää 😂

Vierailija
499/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne pettää joista ei ikinä uskoisi

Näin on. Eksästä ei olisi kukaan uskonut, mutta niin vaan teki. Ero tuli tietenkin.

Vierailija
500/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Oma mies on reissutyössä ja työkavereina naisia. Kotona vaimo ja 8-vuotias lapsi. Aika kamalaa eikö?

Tai sitten meidän perheessä on sellainen juttu kuin luottamus ja sen arvoisena oleminen.

Miksi olla yhdessä, jos ei voi luottaa vaan pitää rajoittaa ja epäillä? Ihan sairasta.

Toivottavasti käyt säännöllisesti sukupuolitautitesteissä.

Samalla logiikalla kaikkien kodin ulkopuolella töissä olevien puolisoiden pitäisi käydä testeissä säännöllisesti. Lounastauollakin ehtii, jos haluaa. Halutessasi voisin itsekin pettää, koska meillä on usein kiire ja joutuu tekemään pitkää päivää. Mistä mies tietää teenkö töitä vai olenko kollegan kanssa sängyssä? Mieskollegoita riittää, kun alallani on naiset vähemmistössä.

-tuo ketä lainasit

Tottakai pitää käydä, erityisesti matkatyötä tekevien puolisoiden. Itsekin käyn, en tosin ole maininnut siitä mitään puolisolle. Siitähän se selviää, jos on jotain selvitäkseen. Yllättävän sinisilmäistä porukkaa täällä.