Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saisiko teidän miehenne lähteä toiselle paikkakunnalle firman pikkujouluihin, jos siellä ollaan myös hotellissa yötä?

Vierailija
01.12.2021 |

Ja kotona on vaimo sekä 6-vuotias lapsi? Firma kuulemma kustantaa hotellin kaikille ketkä tulevat yli 100 kilometrin päästä. Sanoin miehelle, että voin hakea hänet juhlista, mutta hän haluaa jäädä sinne yöksi. Kysyin myös, että eikö kukaan muu aja sieltä takaisin niin ei kuulemma. Kieltäisittekö te tällaisen reissun?

Kommentit (789)

Vierailija
461/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mies on käynyt jopa kavereidensa kanssa ulkomailla - jopa paikassa joka tunnetaan gentleman's clubeistaan jne. tarjonnasta enkä jaksanut edes sinne lähtöä "kieltää" joten en näe syytä kieltää työpaikan pikkujoulujakaan 😅 Tää vaikuttaa kuitenkin taas provoilulta näin ennen joulua. Jos mies pettää tai et luota siihen niin se asia ei ratkee hotelliöiden kieltämisellä.

Sama! Mun mies on ollut miesporukassa useinkin ulkomailla eikä kertaakaan ole pettänyt. Kertonut kyllä joidenkin miesten pettäneen noilla matkoilla ja silti päästän mieheni edelleen minne haluaa. Ap varmaan sai jo sydärin 😅

Vierailija
462/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Onko teillä joku holhoussuhde vai miksi kyselet tyhmiä?

Normaaleilla ihmisillä työmatka tms on ilmoitusasia, ei siihen lupia anota ja myönnetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies järjestäisi lapselle hoitopaikan, jos itse olisi lähdössä johonkin reissuun juuris silloin kun lapsi on meillä. Tai vaihtoehtoisesti yrittäisi sopia lapsensa äidin kanssa muutoksesta. Meillä on tehty jo alussa sopimus että molemmat hoitaa omat lapsensa. Omani tosin on jo 21v, että häntä ei ole tarvinnut moneen vuoteen hoitaa.

Vierailija
464/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde perustuu mielestäni luottamukseen ja rakkauteen, ei kyttäämiseen. Jos joku hairahtuu, sitten hairahtuu, eikä mielestäni mokomalle kannata kovin paljon painoa antaa.

Rakkaus on kuin vesitilkka kourassa: pysyy siinä, kun kämmen on auki ja pakenee, jos sen puristaa nyrkkiin. Näin ajattelen minä, enkä ikinä ole yhtään miestä tossun alle pannut.

Toki elämä itsessään on ennustamatonta ja ihmiset kyllästyvät toisiinsa ja kaipaavat muutosta, joten kaikki suhteet tulevat tiensä päähän. Tämä on vääjäämätöntä ja ihmiselle normaalia.

Vierailija
465/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin jokunen vuosi sitten (aikana ennen koronarajoituksia ) Tallinnassa firman pikkujouluissa. huhuuuu.... Syntisessä ja pahassa Tallinnassa??? Arvailkaas mitä siellä tapahtui? No ei mitään kovinkaan ihmeellistä. Osa porukasta veteli enemmänkin viinaksia, kun firman piikki sai ottaa. Minä ja pari muuta työkaveria istuimme pakolliset tilaisuudet läpi. Sitten kiertelimme Tallinnan keskustassa, kävimme katsomassa kun paikallinen joulupukki sytytti joulutorin kuuseen valot. Sitten menimme pubiin ja otimme pari tuoppia. Itse tulin nukkumaan puolen yön aikoihin, joku oli tullut jo minua ennen, aika moni valvoi pitempään. 

Paluumatkalla kävin tax-freestä ostamassa tuliaiset. Vaimolle tarkoitettu hajuvesiostos ei onnistunut ja pullo taitaa olla vielä tänäkin päivänä avaamatta. 

Niin että mitä kuvittelette tapahtuvan, jos päästätte miehen irti liekasta pariksi päiväksi??

M50

Vierailija
466/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi, en lähtisi itsekään.

Vierailija
467/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinä hakea ja kannattaakin. Ajelet ja katsot vaikka 2 aikoihin kenen päällä makaa. Jos ei suosiolla jää kotiin niin laita mäkeen.

Vierailija
468/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde perustuu mielestäni luottamukseen ja rakkauteen, ei kyttäämiseen. Jos joku hairahtuu, sitten hairahtuu, eikä mielestäni mokomalle kannata kovin paljon painoa antaa.

Rakkaus on kuin vesitilkka kourassa: pysyy siinä, kun kämmen on auki ja pakenee, jos sen puristaa nyrkkiin. Näin ajattelen minä, enkä ikinä ole yhtään miestä tossun alle pannut.

Toki elämä itsessään on ennustamatonta ja ihmiset kyllästyvät toisiinsa ja kaipaavat muutosta, joten kaikki suhteet tulevat tiensä päähän. Tämä on vääjäämätöntä ja ihmiselle normaalia.

Samaa mieltä rakkauden olemuksesta! Kauniisti kuvattu. Mutta eivät kaikki suhteet tule tiensä päähän kyllästymisen kautta. Kyllä joiden rakkaus kantaa aina hautaan saakka, vaikka se ehkä harvinaista onkin. 

Vierailija
469/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mies on käynyt jopa kavereidensa kanssa ulkomailla - jopa paikassa joka tunnetaan gentleman's clubeistaan jne. tarjonnasta enkä jaksanut edes sinne lähtöä "kieltää" joten en näe syytä kieltää työpaikan pikkujoulujakaan 😅 Tää vaikuttaa kuitenkin taas provoilulta näin ennen joulua. Jos mies pettää tai et luota siihen niin se asia ei ratkee hotelliöiden kieltämisellä.

Sama! Mun mies on ollut miesporukassa useinkin ulkomailla eikä kertaakaan ole pettänyt. Kertonut kyllä joidenkin miesten pettäneen noilla matkoilla ja silti päästän mieheni edelleen minne haluaa. Ap varmaan sai jo sydärin 😅

Mistä tiedät ettei ole pettänyt? Vähän on kynnysmaton makua ja thai "tyttöjen" hikeä ilmassa.

Vierailija
470/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saisi mennä. Käytäisiin käräjäoikeudessa vain aamupäivällä jättämässä avioerohakemus.

Teillä lienee luottamus ja avioliitto vahvalla pohjalla? Jos olisin miehesi, saisit käydäkin jättämässä sen.

Vierailija
471/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei. Se panee siellä.

- Ai panee vai?

- No panee panee.

Vierailija
472/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, kunhan soittaa 10-15 minuutin välein. Tarvittaessa videopuheluita. En ymmärrä miksi työnantajat järjestävät tällaisia pettämisbakkanaaleja! Luulisi että naisten ja miesten työskentely yhdessä on jo tarpeeksi paheellista ja oppien venyttämistä!

Vierailija
473/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että usein kaikenlainen pomottelu ja ”kodin määrävänä emäntänä” oleminen vain kiihdyttää prosessia, jos mies aikoo/ajattelee pettää. Keskity omaan itsetuntoosi ja viehättävyyteesi, niin oma olosi ja sitä kautta toiv parisuhteesi laatu ja luottamus kasvaa

Vierailija
474/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso ei ole mikään lapsi, jolta kielletään tai sallitaan joku asia. Mikäli suhteessanne ei ole luottamusta, niin miksi olet yhdessä sellaisen henkilön kanssa johon et pysty luottamaan ? Luottamus on kuitenkin yksi tärkeimmistä peruspilareista parisuhteessa.

"Puoliso ei ole mikään lapsi, jolta kielletään tai sallitaan joku asia."

-Parasta mitä olen töltä saralta (vaimolta) kuullut, oli kun (silloin muinoin kapakkatanssien aikaan) ala-asteen vanheimpaintoimikunnan mammat suunnittelivat porukalla pikkuhauskaa. Esille nousi alueen tunnetuimpaan tanssipaikkaan meno, ihan arki-iltana ja takas kotiin hyvissä ajoin laittamaan lapsia aamulla kouluun.

---> eräs äiti totesi, ettei hän mitenkään, ei mitenkään voi. Jos hän tulisi porukkaan mukaan sanotaan suosittuna torstai-iltana, olisi seuraavana päivänä jo avioero vireillä....

- Meitä on moneksi!

Vierailija
475/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen ja vankilan ero kannattais älytä.

Vierailija
476/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne pettää joista ei ikinä uskoisi

Vierailija
477/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä valtaosa kirjoitaa "tottakai saa", meidän töissä ainkaan 30-40% ei saa "yölomaa" kotoa eli ei pääse firman pikkujouluihin laivalle (puhun ajasta ennen koronaa).

Huonoa tässä on se, että kaikki ei pääse osallistumaan ja se voi hieman latistaa tunnelmaa.

Toisaalta juuri tällaiset joissa "ei pääse kotiin" ja "on pakko juhlia aamuun asti" on niitä parhaita juhlia eikä tarvitse kotona selitellä missä on yönsä viettänyt ja niissä kyllä tapahtuu paljon sellaista jota ei parana kotona kertoakaan!

Kuvailit melko lailla täydellisesti sen miksi en suurin surminkaan osallistu työpaikan pikkujouluihin :D Villit hevosetkaan ei saisi minua työkavereiden kanssa mihinkään muualle kuin syömään ravintolaan, ja sieltä ruuan jälkeen välittömästi kotiin. 

Aina pyydetään, ja epäillään sitten motiivejani olla osallistumatta, vaikka sanon kuinka että en halua olla teidän kanssanne vapaa-ajallani :D Samassa työpaikassa on muutama siviilikaverini myös töissä, ja heidän kanssaan kyllä aunotaan ja istutaan iltaa silloin tällöin, mutta he ovatkin ensi sijaisesti ystäviäni, eikä työkavereita.

Hirveän monella on kova draaman tarve työpaikallekin, ja sitten ruoditaan niitä pikkujoulujuttuja, ja pahimmassa tapauksessa tulee avioeroja, syntyy uusia pareja työyhteisöön, vain erotakseen muutaman kk päästä, ja kohta toinen jo vaihtaa työpaikkaa tai työpistettä :D

Ei kiitos, ei koskaan ikinä milloinkaan!

Vierailija
478/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mustis varmaan laittaa edellisenä päivänä oikein valkosipulista ruokaa 🤣.

Vierailija
479/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Oma mies on reissutyössä ja työkavereina naisia. Kotona vaimo ja 8-vuotias lapsi. Aika kamalaa eikö?

Tai sitten meidän perheessä on sellainen juttu kuin luottamus ja sen arvoisena oleminen.

Miksi olla yhdessä, jos ei voi luottaa vaan pitää rajoittaa ja epäillä? Ihan sairasta.

Toivottavasti käyt säännöllisesti sukupuolitautitesteissä.

Samalla logiikalla kaikkien kodin ulkopuolella töissä olevien puolisoiden pitäisi käydä testeissä säännöllisesti. Lounastauollakin ehtii, jos haluaa. Halutessasi voisin itsekin pettää, koska meillä on usein kiire ja joutuu tekemään pitkää päivää. Mistä mies tietää teenkö töitä vai olenko kollegan kanssa sängyssä? Mieskollegoita riittää, kun alallani on naiset vähemmistössä.

-tuo ketä lainasit

Vierailija
480/789 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat vaan kondomit sen taskuun, että ei tule eitoivottuja tuliaisia. ja sitten meet myös itse samaan aikaan omiin pikkujouluihin.