Saisiko teidän miehenne lähteä toiselle paikkakunnalle firman pikkujouluihin, jos siellä ollaan myös hotellissa yötä?
Ja kotona on vaimo sekä 6-vuotias lapsi? Firma kuulemma kustantaa hotellin kaikille ketkä tulevat yli 100 kilometrin päästä. Sanoin miehelle, että voin hakea hänet juhlista, mutta hän haluaa jäädä sinne yöksi. Kysyin myös, että eikö kukaan muu aja sieltä takaisin niin ei kuulemma. Kieltäisittekö te tällaisen reissun?
Kommentit (789)
Jos minäkin voisin lähteä juhlimaan samalla lailla niin miksi ei.
Enhän minä voi kieltää aikuista ihmistä menemästä minne haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään rasittavampaa kuin pariskunta, joka laskee montako kertaa toinen on käynyt jossakin ja vaatii joka kerrasta oman kerran. Molemmat menee, jos menee ja sillä siisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairasta porukkaa täällä. Oikeasti ko jotkut ihmiset luulevat, että heillä on oikeus kieltää puolisoa tai puolisolla on oikeus kieltää häntä itseään? Aatelkaa, et jotkut elää tuollaisessa suhteessa ja pitää tuota normaalina. Puistattavaa.
Jos kotona on pieni lapsi niin kyllä sillä toisella osapuolella on jotain sanottavaa toisen menoihin. Ei toista voi jättää yksin.
6vee ei ole mikään vauva joka öisin herättää, ja vauvankin kanssa pärjää yön/pari. Miten selviätte elämästä tuolla asenteella?
Mutta mitäs jos sidukka maistuu kovin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mies on käynyt jopa kavereidensa kanssa ulkomailla - jopa paikassa joka tunnetaan gentleman's clubeistaan jne. tarjonnasta enkä jaksanut edes sinne lähtöä "kieltää" joten en näe syytä kieltää työpaikan pikkujoulujakaan 😅 Tää vaikuttaa kuitenkin taas provoilulta näin ennen joulua. Jos mies pettää tai et luota siihen niin se asia ei ratkee hotelliöiden kieltämisellä.
Sama! Mun mies on ollut miesporukassa useinkin ulkomailla eikä kertaakaan ole pettänyt. Kertonut kyllä joidenkin miesten pettäneen noilla matkoilla ja silti päästän mieheni edelleen minne haluaa. Ap varmaan sai jo sydärin 😅
Yleensä ne pettää joista ei ikinä uskoisi
Saattaa olla, miten tämä mun kommenttiin liittyy? Ai, että mun mies olisi pettänyt vaikka en uskoisi? Ei ole uskon asia vaan tiedän sen varmaksi. Meillä puhutaan avoimesti eikä pelätä/kytätä tms. Meillä luotetaan ja rakastetaan. Hän kertoisi, jos pettäisi ja toisinpäin.
Ei kukaan, joka ei elä tasapainoisessa suhteessa ilman mustasukkaisuutta, usko, mutta se on juuri näin. Minun mieheni kertoisi minulle, jos hän pettäisi, se on täysin selvää. Hänen ei tarvitse pelätä minua, hänen ei tarvitse pettää jos haluaa erota, hänen ei tarvitse hakea seuraa eikä hänen tarvitse valehdella.
Jos kyse on pettämisen pelosta, olet väärän ihmisen kanssa. Tai sitten hän on.
Eipä miehen tarvitsis moisiin lupia kysellä. Välillä ne pikkujoulustaa lapissa, välillä laivalla, joskus lähtivät Lontooseenkin... Senkus juhlivat. Ei ole multa pois, mulla on sitten omat menot.
Kotona mä, 2 ala-asteikäistä lasta ja koira.
Suorastaan työnsin aviomieheni kaverinsa juhliin toiseen kaupunkiin, n.200km päähän. Ai että sitä luksusta kun sai kerrankin olla IHAN YKSIN! Ja miten ihanaa saada mies kotiin pienen ikävän jälkeen, sitäkin joskus tarvitaan ❤️
Miehesi istuu varmasti koko pikkujouluillan Syntisten pöydässä. Ja ihan takuulla on jo ennen noita pikkujoulujakin herran toimesta on tykypäivil joka kollega koiteltu. Jätä se sika tiukasti kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään rasittavampaa kuin pariskunta, joka laskee montako kertaa toinen on käynyt jossakin ja vaatii joka kerrasta oman kerran. Molemmat menee, jos menee ja sillä siisti.
Laskeeko pariskunta menojaan seurassasi? Tottakai sama määrä menoja molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mies on käynyt jopa kavereidensa kanssa ulkomailla - jopa paikassa joka tunnetaan gentleman's clubeistaan jne. tarjonnasta enkä jaksanut edes sinne lähtöä "kieltää" joten en näe syytä kieltää työpaikan pikkujoulujakaan 😅 Tää vaikuttaa kuitenkin taas provoilulta näin ennen joulua. Jos mies pettää tai et luota siihen niin se asia ei ratkee hotelliöiden kieltämisellä.
Sama! Mun mies on ollut miesporukassa useinkin ulkomailla eikä kertaakaan ole pettänyt. Kertonut kyllä joidenkin miesten pettäneen noilla matkoilla ja silti päästän mieheni edelleen minne haluaa. Ap varmaan sai jo sydärin 😅
Yleensä ne pettää joista ei ikinä uskoisi
Saattaa olla, miten tämä mun kommenttiin liittyy? Ai, että mun mies olisi pettänyt vaikka en uskoisi? Ei ole uskon asia vaan tiedän sen varmaksi. Meillä puhutaan avoimesti eikä pelätä/kytätä tms. Meillä luotetaan ja rakastetaan. Hän kertoisi, jos pettäisi ja toisinpäin.
Ei kukaan, joka ei elä tasapainoisessa suhteessa ilman mustasukkaisuutta, usko, mutta se on juuri näin. Minun mieheni kertoisi minulle, jos hän pettäisi, se on täysin selvää. Hänen ei tarvitse pelätä minua, hänen ei tarvitse pettää jos haluaa erota, hänen ei tarvitse hakea seuraa eikä hänen tarvitse valehdella.
Ei tietenkään. Nämä haluaa syödä ja säästää kakun. Ei erota, mutta panna muita siinä sivussa. Pettäjä ei koskaan tunnusta ja sinisilmillä illuusio pysyy.
Vierailija kirjoitti:
24 sivullista hyväuskoisia hölmöjä naisia....
Mieluummin hölmö ja onnellinen kuin ahdistunut ja molemminpuolisessa vankilassa elävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasittavaa kenelle? Kun meille tulee kutsu juhliin, me mietitään saadaanko lastenvahti vai ei, ja jos ei saada niin sovitaan kumman vuoro mennä. Ei se ainakaan meille ole mitenkään rasittavaa. Ja täytyy olla kyllä todella erityisherkkä, jos kokee sen ulkopuolisena jotenkin hirveän rasittavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24 sivullista hyväuskoisia hölmöjä naisia....
Mieluummin hölmö ja onnellinen kuin ahdistunut ja molemminpuolisessa vankilassa elävä.
Niin, kun ei ole olemassa mitään välimuotoa, kohtuutta. Yhteisistä pelisäännöistä ei voi yhdessä keskustella ja sopia. Kun sen on ihan pakko mennä niin, että joko ihan kaikki on sallittua tai sitten ihan kaikki on kiellettyä.
- Älä päästä, se panee siellä kuitenkin.
- Panee vai!?
- No panee panee.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies ei pääse pikkujouluihin, koska vaimo ei päästä, niin saa syyttää siitä vain ja ainoastaan itseään. Vätysten vätys.
Ajattelen ihan samoin sukupuoliin katsomassa, koska onhan niitä miehiäkin, jotka eivät päästä vaimojaan. Jos on sellaiseen suhteeseen suostunut, niin itsehän siitä hintansa maksaa. Elämä kapenee ja normaalit asiat muuttuvat uhkaaviksi.
Minusta parisuhteeseen sopii vertauskuva linnusta kämmenellä. Jos se viihtyy siinä, se tulee mielellään luokse, nauttii, rentoutuu, kiintyy siihen, joka sitä ruokkii ja silittää. Jos sen haluaa vangita; jos yrittää puristaa kätensä sen ympärille saadakseen sen pidettyä tiukemmin luonaan se pelästyy. Irti päästyään se joko ei palaa ollenkaan tai ainakin vie pitkän ajan saada uudelleen sen luottamus.
Puhut tasavertaisesti puolisosta vai siis tarkoitat?
Jostain jalkapuolimiehestä?
Kullä ihan itse päättää meneekö vai ei.
EN ota tuollaisesta vastuuta. Voin hänen omaan harkintakykyynsä.
Jaa, voisi kai kysyä omalta äidiltään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi arvostamaan miestä, joka juoruilee muiden miesten pettämisistä.
Meillä molemmat matkailevat sekä kotimaassa että ulkomailla myös yksin/kavereiden kanssa/työmatkoilla. En usko, että kummallekaan tulisi mieleen juoruilla muiden tekemisistä.
Ja mitä omiin työmatkoihini tulee, niin en kyllä ole 2000-luvulla kertaakaan itse nähnyt sikailua tai pettämistä. En sano, etteikö sitä olisi tapahtunut sen jälkeen, kun itse olen palannut hotellihuoneeseeni, mutta ei nykyisin ainakaan omalla toimialallani ole minkäänlainen meriitti saada itselleen epämääräistä mainetta.
Usko miehiin mennyt, mutta olet miehen kanssa naimisissa? 🤔 Mielenkiintoinen yhdistelmä.
Juu, lähes kaikkihan nykyään pettävät.... jos vaan tilaisuuden saavat, eli parasta kahlita mies kotiin.