Saisiko teidän miehenne lähteä toiselle paikkakunnalle firman pikkujouluihin, jos siellä ollaan myös hotellissa yötä?
Ja kotona on vaimo sekä 6-vuotias lapsi? Firma kuulemma kustantaa hotellin kaikille ketkä tulevat yli 100 kilometrin päästä. Sanoin miehelle, että voin hakea hänet juhlista, mutta hän haluaa jäädä sinne yöksi. Kysyin myös, että eikö kukaan muu aja sieltä takaisin niin ei kuulemma. Kieltäisittekö te tällaisen reissun?
Kommentit (789)
Ei tuollaista tilannetta voi tulla, sillä mun mies on lukittuna pimeässä kellarissa. Heitän sille yhden luukun kautta ruoantähteitä, ja päästän sen kerran viikossa ulos peseytymään puutarhaletkun vedellä. Sen jälkeen annan sen siivota koko talon.
Viimeaikoina se on käynyt vähän kummalliseksi, yritti päästä keittiöveitseen käsiksi. Pitäisiköhän mun tiukentaa kuria?
Hotellissa kenties pääsee paneen. Eipähän sitten kulje muna pystyssä vonkaamassa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista tilannetta voi tulla, sillä mun mies on lukittuna pimeässä kellarissa. Heitän sille yhden luukun kautta ruoantähteitä, ja päästän sen kerran viikossa ulos peseytymään puutarhaletkun vedellä. Sen jälkeen annan sen siivota koko talon.
Viimeaikoina se on käynyt vähän kummalliseksi, yritti päästä keittiöveitseen käsiksi. Pitäisiköhän mun tiukentaa kuria?
Kun ulkoilutat miestäsi ulkona, niin varo ettei tee epäilyttäviä käsimerkkejä.
Pikkujoulut on se yksi kerta vuodessa saatava hall pass, eli oikeus käydä vähän höyläämään naapurikopin Jenniä/Tommia.
Vierailija kirjoitti:
ei minun mieheni lähde mihinkään syntisiin pikkujouluihin, koska hän arvostaa minua
Juu 😂
Ai vaikka mitä keskusteluja on poistettu, mutta tätä trollausta ei?
En tajua tätä palstaa nykyään...
Ai että oikein pitäis kieltää? Mikä sä olet aikuiselta mitään kieltämään? Hän ei ole sun omaisuuttasi.
Ällöttää tällaiset jutut.
ja koska mies ei kortonia uskalla mukana pitää joku onnellinen saa b rappuakin vielä nupiksi
Mitä jos menisit samaan hotelliin yöksi?
Kyllä. Ja vielä parempi että löytäisi jonkin uuden naisen, niin pääsisin eroon siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos menisit samaan hotelliin yöksi?
Saispahan sekin työnjohtajan nilkki kenties pesää!
T: mies.
Olen naimisissa aikuisen kanssa joten hänen ei tietenkään tarvitse kysyä minulta lupaa. Toki otamme toisemme aina huomioon päätöksiä tehdessämme koska rakastamme ja arvostamme toisiamme. Eli siis kerromme että olisi pikkujoulut ja kerrotaan ajankohta ja missä juhlat on ja sitten kysytään, että oliko meillä jotain jo sovittuna siihen. Jos todetaan, että ei ole mitään yhteistä sovittu niin sitten mies tietysti itse päättää meneekö pikkujouluihin vai ei. Oletko ap miehesi äiti kun hän joutuu kysymään sinulta lupaa? Ettekö elä tasavertaisessa parisuhteessa?
No ite just olin pikkujouluissa ja Varattu mies oli koko ajan kimpussani.. ite oon sinkku ja otin ilon irti miehestä..
Miehen pikkujoulut olleet jo vuosia perinteisesti firman pääkonttorissa toisella puolen maata. Lähtee jo puolessavälissä viikkoa, firma kustantaa kolme hotelliyötä. Pitävät jotain tiimipäiviä siinä myös. En ole kysellyt mitä tekee eikä kiinnostakaan
Vierailija kirjoitti:
Miehen pikkujoulut olleet jo vuosia perinteisesti firman pääkonttorissa toisella puolen maata. Lähtee jo puolessavälissä viikkoa, firma kustantaa kolme hotelliyötä. Pitävät jotain tiimipäiviä siinä myös. En ole kysellyt mitä tekee eikä kiinnostakaan
Ristki on sata kertaa isompi siinä, kun jättää minut moneksi yöksi yksin kotiin
t. palsta mamma
Vierailija kirjoitti:
Pikkujoulut on se yksi kerta vuodessa saatava hall pass, eli oikeus käydä vähän höyläämään naapurikopin Jenniä/Tommia.
Uskomattoman junttimaisia tällaiset asenteet. Pikkujoulut ovat yksi juhla muiden joukossa, ei mitään sen kummempaa. Ei niissä ole mitään ihmeellistä normaaleille ihmisille, jotka tapaavat kaikenlaisia miehiä ja naisia ihan päivittäin normaaleissa merkeissä ja osaavat käyttäytyä ihmisten ilmoilla.
Ei mukavalta vaimona tuntuisi, jos mies menisi. Sen verran on usko miehiin mennyt, että lähes kaikki kyllä pettävät, jos tilaisuus. Nykyään ei edes tarvitse odottaa tilaisuuksia, netissä tarjontaa ja sovelluksia joka lähtöön jokaiselle, joka haluaa aktiivisesti etsiä seuraa. Mikä sen helpompaa varatuillekin miehille.
Saisi mennä, jos haluaisi. Mieheni kuitenkin jättää usein pikkujoulut väliin.
Kyllähän sitä edes kerran vuodessa pitää päästä ottamaan huolella kuppia kavereiden kanssa ja puhumaan paskaa aamuun asti. Helpompaa jäädä sen jälkeen hotelliin nukkumaan darra pois.
Tottakai saisi, ja varmaan menisikin jos harrastuksistaan ehtisi (sitä en enää katsoisi hyvällä, jos oltuaan joka toinen vklp harrastuksessa koko syksy, menisi siinä välillä vielä pikkujouluihinkin yhdeksi viikonlopuksi. Välillä pitää olla myös perheen kanssa).