Saisiko teidän miehenne lähteä toiselle paikkakunnalle firman pikkujouluihin, jos siellä ollaan myös hotellissa yötä?
Ja kotona on vaimo sekä 6-vuotias lapsi? Firma kuulemma kustantaa hotellin kaikille ketkä tulevat yli 100 kilometrin päästä. Sanoin miehelle, että voin hakea hänet juhlista, mutta hän haluaa jäädä sinne yöksi. Kysyin myös, että eikö kukaan muu aja sieltä takaisin niin ei kuulemma. Kieltäisittekö te tällaisen reissun?
Kommentit (789)
En tietenkään kieltäisi. Mielummin jäisi yöksi kuin että lähtisin hakemaan joskus aamuyöstä kännistä miestä baarista ja jättäisin 6v yksin kotiin.
en kiellä, mutta mökötän ja kiukuttelen niin paljon, että mies ymmärtää nykyään jo itsekin olla lähtemättä
Mitä ihmettä? Tottakai saisi jäädä! Ihan kuin minulla olisi joku veto-oikeus toisen pikkujouluihin. En hyväksyisi itsekään mitään kieltoja jos paikat olisi toisin eli minä lähdössä. Helpompi vaan ettei itse tarttisi lähteä hakemaan.
Onko tässä nyt ap:lla joku luottamuspula, miksei saisi jäädä yöksi?
Mies ei ole verrattavissa esineeseen, jonka sinä omistat. Häpeä. N33
Tottakai saisi mennä. Käytäisiin käräjäoikeudessa vain aamupäivällä jättämässä avioerohakemus.
ei minun mieheni lähde mihinkään syntisiin pikkujouluihin, koska hän arvostaa minua
Jos haluaa, ei tuota nuo työmatkat enää paljon innosta. Ne parin sadan kilometrin päässä olevat kuitenkin peruttiin jo koronan vuoksi.
Olen jäänyt lasten kanssa pariksikin viikoksi työmatkojen takia. Esikoinen oli vajaan vuoden, kun oli ensimmäinen pitkä ulkomaan työmatka.
Mies ei luultavasti lähtisi, koska ei itsekään tykkäisi jos tuollaiselle reissulle lähtisin.
En ymmärrä miksi ei saisi? Tai jos kiellän tämän niin kiellänkö myös työmatkat samalla joissa ollaan hotellissa yötä? Ehkä sitten myös firman muut juhlat kieltoon? Oikeastaan pitäiskö kieltää miestä suoraan menemästä töihin?
Pettämistäkö pelkäät? Vai mitä? Ei se pikkujoulua tarvitse tai edes hotellia, jos se on pointti. Mutta ei kai kenelläkään ole oikeutta rajoittaa toisen menemisiä, ellei ole huoltosuhteessa.
Mietin vain, että siellä on koronariski TODELLA iso varmasti ja mitä jos siellä on jotain eronneita naisia?
Vierailija kirjoitti:
ei minun mieheni lähde mihinkään syntisiin pikkujouluihin, koska hän arvostaa minua
Ja mä taas arvostan miestäni niin, että en näe mitään syytä miksi kieltäisi moisen. Tosin ei nyt korona-aikaan ole halunnut osallistua työpaikan vapaaehtoisiin juttuihin.
Kai AP nyt ymmärrät että jos miehesi haluaisi pettää sinua niin se onnistuisi vaikka ruokatunnilla, ei sitä varten tarvitse lähteä yöksi toiselle paikkakunnalle...
Ihan sairasta porukkaa täällä. Oikeasti ko jotkut ihmiset luulevat, että heillä on oikeus kieltää puolisoa tai puolisolla on oikeus kieltää häntä itseään? Aatelkaa, et jotkut elää tuollaisessa suhteessa ja pitää tuota normaalina. Puistattavaa.
Hä?
Totta hitossa saisi.