Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdekriisi tuon hiton mekkokuvan takia!

Vierailija
27.02.2015 |

Mä näen kuvassa valkokultaisen mekon, mies musta-sinisen. Yritin selittää, että oletettu valotila vaikuttaa, miten aivot käsittää valokuvan värin. Selitin ja selitin, mies ei tajunnut. Lopulta tuskastuneena sanoin, että on ihan tyhmä, kun ei tajua. Pyysin kyllä anteeksi mutta mies mököttää nyt tuolla. Voi perse.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa miehistä näkee tuon väärin. Summa summarum; tyhmiähän ne... ;)

Vierailija
2/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieshän näkee sen oikein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinhan se sen näkee. Nyt se lähti menemään, ei helvetti.

Vierailija
4/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai hän näkee sen oikein mutta kun ei kykene ymmärtämään, miksi näen värit erikseen tavoin, vaikka kuinka selitän. hermostuin ja sanoin tyhmäksi :( Mies ei ole tyhmä mutta välillä niin... no, ei edes yritä ymmärtää.

Vierailija
5/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun mekko. Ja tyhmä minä. Vituttaa ihan sairaasti ja nyt vielä äijä häippäs. Hohhoijjakkaa.

Vierailija
6/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mekko?

Vierailija
7/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin sen aluksi sini-mustana, joka muuttui tuijottaessa valko-kultaiseksi mielestäni. Mies näki heti sini-mustana sen ja hetkemme katsottiin toisia hölmönä ja intettiin omaa kantaamme läpi. Ei silti saatu kyllä parisuhdekriisiä aikaiseksi! :D

Vierailija
8/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli myös riita! 

Kysyin mieheltä minkä värisenä näkee mekon ja sanoi heti että valko-kultainen. Kysyin lapselta ja lapsi äki heti sini-mustana, kuten minä! Mies oli aivan hiilenä ja väitti kvienkovaan että näemme sen värin vain koska muka tiesimme mekon oikean värin etukäteen. Intti vain että hän näkee oikein ja me valehtelemme ja kuvittelemme asian. Oli jo melkein lähdössä ovesta ulos kun niin kovin loukkaantui. En kyllä tajua miksi. 

Vierailija
9/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastihan mekko on sini-musta, mutta kuvassa värit ovat beige ja vaaleansininen. Meilläkin mies suuttui mulle, kun näki mekon sini-mustana, ja luuli, että huijaan häntä kun sanoin, että nään sen valko-kultaisena:D

Vierailija
10/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä, onpas tunteita kuumentava kuva! Mä näen sen vuorotellen sinimustana ja kultavalkoisena mutta mies ei vain tajunnut, kun yritin valokuvausta harrastavana selittää, mistä se eri tavalla näkeminen johtuu. Miksi se ei voi tajuta? Nyt sitten starttasi tämä viikonloppu näin. Ja me ei oikeastaan koskaan kinastella mistään, saati haukuta toisiamme tyhmäksi. Todella hienoa. Ap

Vierailija
11/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt lopun alkua. Vieläkö joku uskoo ettei joulukuu 2012 muuttanut mitään?

Vierailija
12/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu tota mekko juttua - siis miten joku näkee sen valkosena... Ihan selvä sini musta :D!!

Vierailija
13/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muut, 2 teinipoikaa ja mies näkee sen sinimustana ja minä kultavalkoisena. En tajuu. Näin toki sen mekon nettimyyntikuvan jossa se oli sinimusta mutta miten siinä the kuvassa se on kultavalkoinen???

Vierailija
14/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies ja 2 poikaa näkee mekon sini-mustana ja minä ja tytär valko-kultaisena. 3v tytär aivan ihmeissään kun pojat väittää mekkoa eri väriseksi. Ei sentään riitaa ole tullut.

Vierailija
15/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokaisen miehen pitäisi tuntea termi kromaattinen adaptaatio...

Mut hei, mistä ihmeen mekkokuvasta te puhutte?!?

Vierailija
16/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen mekko?

Vierailija
17/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tutkimukset, että ihmisten älykkyys on laskenut ja laskee edelleen... Ymmärrän ne nyt.

Vierailija
18/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen itse mekon sinimustana.

Vierailija
19/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa nyt saatana että mistä mekosta on kyse!?!?!?

Vierailija
20/54 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mä sitten vammainen kun mä näen mekon vaaleansinisena ja pitsit ruskena tai kultana...Onks mä vammainen sitten jotankiin.