Huomaatko kropassani mitään muutosta? (kuva)
Pahoittelen, että uudempi eli oikeanpuoleinen kuva on sumeempi. En pystynyt ottamaan samalla kännykällä kuvaa :/ Olen treenannut siis 6 viikkoa salilla suht ahkerasti, syönyt terveellisesti (muutama herkuttelupäiväkin mahtunut tähän kuuteen viikkoon) jne eli mitään dieettiä en ole noudattanut vaan pyrkinyt muuttamaan elämäntapoja pysyvästi. Odotin suurempia tuloksia 6 viikossa, mutta näkeekö kukaan näissä kuvissa mitään muutosta? Pystyykö edes näkemään kun kuvien laatu on hieman eri :/ Mitat otin myös ja reisistä ja pohkeista ei ollut lähtenyt senttiäkään, vyötäröstä ja alavatsasta taas oli. Tarkoitus ei ollut siis pudottaa painoa juurikaan, vaan kiinteyttää. Olen syönyt n. 1800-1900kcal päivässä ja treenannut salilla 3-4x/viikko. Aion jatkaa samaan malliin (tosin lisään aerobista treeniä), mutta nyt iski pieni masis päälle kun vertailin kuvia missä ei ollut sellaisia muutoksia kuin odotin/toivoin..
Kuvat: http://aijaa.com/JDbfpw
Kommentit (104)
Siis hyi vittu ap, oot käyttäny kuus viikkoa samoja alusvaatteita putkeen :x mahtaa haista. Ja tollaset perseen väliin menevät kalsarit aiheuttaa hajuja ja hiivaa. Sitäpaitsi sulla on ihan liian pieni liivin ympärys noissa. Selkäläskit pursuaa
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:38"]Onko sulla liian pienet liivit? Näyttää hilautuvan jotenkin tosi ylös.
Mutta on tuossa jotain muutosta rapahtunut, esim kyljessä.
[/quote]
Todella vaikea löytää sopivia liivejä kun oon tosi isorintainen. Nää liivit on ostettu liiviliikkeestä ja myyjä mittasi koon joka näissä on 70G. On munkin mielestä liian piukat, mutta sitten taas löysemmät liivit ei tue rintoja ollenkaan :/ -ap
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:45"]Siis hyi vittu ap, oot käyttäny kuus viikkoa samoja alusvaatteita putkeen :x mahtaa haista. Ja tollaset perseen väliin menevät kalsarit aiheuttaa hajuja ja hiivaa. Sitäpaitsi sulla on ihan liian pieni liivin ympärys noissa. Selkäläskit pursuaa
[/quote]
Mee hoitoon ja laita kuva omasta ihravartalostas jos sulla on varaa arvostella.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:38"]Onko sulla liian pienet liivit? Näyttää hilautuvan jotenkin tosi ylös.
Mutta on tuossa jotain muutosta rapahtunut, esim kyljessä.
[/quote]
Todella vaikea löytää sopivia liivejä kun oon tosi isorintainen. Nää liivit on ostettu liiviliikkeestä ja myyjä mittasi koon joka näissä on 70G. On munkin mielestä liian piukat, mutta sitten taas löysemmät liivit ei tue rintoja ollenkaan :/ -ap
[/quote]
Roikkuuks sun rinnat
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:45"]Siis hyi vittu ap, oot käyttäny kuus viikkoa samoja alusvaatteita putkeen :x mahtaa haista. Ja tollaset perseen väliin menevät kalsarit aiheuttaa hajuja ja hiivaa. Sitäpaitsi sulla on ihan liian pieni liivin ympärys noissa. Selkäläskit pursuaa
[/quote]
Mee hoitoon ja laita kuva omasta ihravartalostas jos sulla on varaa arvostella.
[/quote]
Mee ite jankkaaja.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:41"]"Jenkkojen" kohdalla on vähemmän rasvaa mm.
Millaisella ohjelmalla treenaat?
[/quote]
Mun ohjelma on 2-jakoinen ja oon treenannut 2x viikossa yläkropan ja 2x viikossa alakropan. Nyt aion siirtyä 3x viikossa salitreeniin ja muu treeniaika menee aerobiseen treeniin. Treeniohjelmat on mulle tehnyt PT. -ap
Mun silmään sulla on ap ihan täydellinen kroppa, olen kade. Näytät hyvältä kummassakin kuvassa, sopusuhtaiselta.
Syötkö proteiinia? Lihasten kehittyminen vaatii sitä ja ehkä raskaampaa treeniä. Tuon kokoisella ei mun mielestä olis mitään tarvetta laihduttaa. Ero jonka kuvassa huomaan on että rasvaa on vähän lähtenyt keskikropalta ja ehkä reisi-peppu-osastoltakin.
Kuvista näkee, että rasvaa on lähtenyt enemmän kuin se 2,5 kiloa. Lihasta on vaan tullut saman verran tilalle. Rasvaa on lähtenyt varmaan viitisen kiloa, mikä on kyllä 6 viikossa todella kova tulos. Varsinkin kun et mikään mieletön hylje alun perinkään ollut.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:12"]Syötkö proteiinia? Lihasten kehittyminen vaatii sitä ja ehkä raskaampaa treeniä. Tuon kokoisella ei mun mielestä olis mitään tarvetta laihduttaa. Ero jonka kuvassa huomaan on että rasvaa on vähän lähtenyt keskikropalta ja ehkä reisi-peppu-osastoltakin.
[/quote]
Ruokavalio on kunnossa ja proteiinien, rasvojen ja hiilihydraattien tarve on laskettu tarkkaan. Mietin vaan tuleeko noita kaloreita liikaa (1800-1900). Mieheni mielestä sopiva määrä kun vähemmillä kaloreilla ei treeni kulje yhtä hyvin, joten ehkä pidättäydyn tässä kalorimäärässä. :)
Ensisilmäyksellä huomaa, että ryhtisi on parempi eli hartiat on asteen leventyneet tästä syystä ja kiinnittäisinkin sinuna huomiota reeniohjelmaasi siten ettet saa liian leveitä harteita itsellesi kun olet nainen eikä se ole kaiketi usean mielestä naisellista. Nyt ne on siis mun mielestä ainakin ok ja tsemppiä jatkaa elämätapamuutosta tästäkin eteenpäin. :)
Suuria muutoksia tuskin 6 viikossa voi nähdä, koska olet normaalivartaloinen jo lähdöstä. Eri jos olisi ylipainoa ja taustalla sohvaperunan elämäntyyli. :)
Photosopillako oot opetellu leikkimään. Joku aivan onneton ero kuvissa. Kattokaa nyt! Millilleen sama asento. En usko!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:35"]Photosopillako oot opetellu leikkimään. Joku aivan onneton ero kuvissa. Kattokaa nyt! Millilleen sama asento. En usko!
[/quote]
Haha ei ole kuvanmuokkaustaitoja sen enempää kun näitä paljon kehuttuja valokuvautaitojakaan :D Eri puhelimella otettu kuvat joten kuvanlaatu on erilainen. Pahoittelen:)
uudempi kuva näyttää sumeammalta ja siinä rintsikan kokolappu näkyvissä. Kiva kroppa kummassakin kuvassa (tän kai halusit että ihmiset kirjoittaa)
Hyvä kuntosalitreeni, olet saanut vaalean läikän yläselästä vasemmalta katoamaan!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 16:47"]uudempi kuva näyttää sumeammalta ja siinä rintsikan kokolappu näkyvissä. Kiva kroppa kummassakin kuvassa (tän kai halusit että ihmiset kirjoittaa)
[/quote]
Heti kun joku normaalipainoinen on epävarma kropastaan niin jotkut luulee että tulee tänne vaan kehujen tarpeessa?! Jos kyseessä olisi ylipainoinen ihminen niin täällä ihmiset olisivat paljon mukavampia. Selvästi aloittajasta näkee että on epävarma itsestään joten en ymmärrä miksei saisi muiden mielipidettä kysyä. Varsinkin kun omilla silmillä ei muutosta yleensä näe samanlailla kuin itse. Terveisin 10kg laihduttanut.
Oon tosi kateellinen sun nätistä pyllystä!
Kylläpä moni mamma tarkkaa tiiraa toisen naisen persettä..
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:32"]Miten ihmiset kehtaavat 1) laittaa tuollaisia kuvia itsestään nettiin ja 2) jakaa niitä vauvapalstalla?!?!? Ja ihan turha sanoa, että ku ei mun naama näy, ni ei qkaa mua tunnista ;o AIVAN VARMASTI tunnistaa. Ihmisen tunnistamiseen ei todellakaan tarvitse naaman näkymistä. Pelkkä kävelytyyli paljastaa.
[/quote]
Mun silmissä tuo kuva ei kävele mihinkään suuntaan.
Pääsenkö koeajolle?