Huomaatko kropassani mitään muutosta? (kuva)
Pahoittelen, että uudempi eli oikeanpuoleinen kuva on sumeempi. En pystynyt ottamaan samalla kännykällä kuvaa :/ Olen treenannut siis 6 viikkoa salilla suht ahkerasti, syönyt terveellisesti (muutama herkuttelupäiväkin mahtunut tähän kuuteen viikkoon) jne eli mitään dieettiä en ole noudattanut vaan pyrkinyt muuttamaan elämäntapoja pysyvästi. Odotin suurempia tuloksia 6 viikossa, mutta näkeekö kukaan näissä kuvissa mitään muutosta? Pystyykö edes näkemään kun kuvien laatu on hieman eri :/ Mitat otin myös ja reisistä ja pohkeista ei ollut lähtenyt senttiäkään, vyötäröstä ja alavatsasta taas oli. Tarkoitus ei ollut siis pudottaa painoa juurikaan, vaan kiinteyttää. Olen syönyt n. 1800-1900kcal päivässä ja treenannut salilla 3-4x/viikko. Aion jatkaa samaan malliin (tosin lisään aerobista treeniä), mutta nyt iski pieni masis päälle kun vertailin kuvia missä ei ollut sellaisia muutoksia kuin odotin/toivoin..
Kuvat: http://aijaa.com/JDbfpw
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:13"]Olet selkeästi hoikempi. Mutta syöt valtavasti kaloreita päivässä.
[/quote]
1800-1900kcal päivässä ei todellakaan ole valtavasti ihmiselle joka treenaa monta kertaa viikossa ja haluaa kiinteyttää. Sinä olet varmaan niitä ylipainoisia jotka joka kuukauden ensimmäinen päivä aloittavat 500kcal dietin joka kestää viikon. :D
en huomaa mitään eroa. sorry! mutta kaunis vartalo sulla on.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:13"]Olet selkeästi hoikempi. Mutta syöt valtavasti kaloreita päivässä.
[/quote]
Olen miettinyt samaa, mutta sitten taas kaikki ammattilaiset sanovat että kalorimäärä on sopiva. Saattaa olla että lasken sen niin että kaloreita tulee 1700 päivässä. En viitsi laskea sen enempää, ettei tule mitään repsahduksia/treenitulokset huonone liikaa! :) -ap
Olet selkeästi hoikempi. Mutta syöt valtavasti kaloreita päivässä.