Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatko kropassani mitään muutosta? (kuva)

Vierailija
27.02.2015 |

Pahoittelen, että uudempi eli oikeanpuoleinen kuva on sumeempi. En pystynyt ottamaan samalla kännykällä kuvaa :/ Olen treenannut siis 6 viikkoa salilla suht ahkerasti, syönyt terveellisesti (muutama herkuttelupäiväkin mahtunut tähän kuuteen viikkoon) jne eli mitään dieettiä en ole noudattanut vaan pyrkinyt muuttamaan elämäntapoja pysyvästi. Odotin suurempia tuloksia 6 viikossa, mutta näkeekö kukaan näissä kuvissa mitään muutosta? Pystyykö edes näkemään kun kuvien laatu on hieman eri :/ Mitat otin myös ja reisistä ja pohkeista ei ollut lähtenyt senttiäkään, vyötäröstä ja alavatsasta taas oli. Tarkoitus ei ollut siis pudottaa painoa juurikaan, vaan kiinteyttää. Olen syönyt n. 1800-1900kcal päivässä ja treenannut salilla 3-4x/viikko. Aion jatkaa samaan malliin (tosin lisään aerobista treeniä), mutta nyt iski pieni masis päälle kun vertailin kuvia missä ei ollut sellaisia muutoksia kuin odotin/toivoin..

Kuvat: http://aijaa.com/JDbfpw

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, on tullut parempi mieli. Oikeastaan syy miksi tämän keskustelun tein, on oma mieheni. Hän on todella fitissä kunnossa ollut koko meidän seurustelun ajan ja on treenannut salilla jo vuosia. Sanoi mulle kuitenkin yks päivä, että voitais alkaa yhdessä dietille. Tuli tosi paska mieli, koska mä periaatteessa koko ajan pyrin timmimpään vartaloon enkä halua mitään "diettiä", vaan elämäntapamuutoksen. Siksi halusin kuulla rehellisiä vastauksia siitä, onko vartalo yhtään muuttunut 6 viikossa.

Nro 15, kiva että sulla on samanlainen projekti meneillään. :) Mulla rasva kertyy tasaisesti joka paikkaan eli pidän kaikkia kropan kohtia mun ongelma-alueina :( -ap

Vierailija
22/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepussa joo muutosta. Nätti kroppa! Kui pitkä oot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lähtenyt tasaisesti joka puolelta. Yläselästä ja takapuolen päältä

Vierailija
24/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti on minusta parantunut:) ja vartalo kiinteytynyt

Vierailija
25/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan! Sulla on hyvä alku. Lisää vastusta salilla enemmän ja lenkkipäiville pitkäkestoista aerobista, niinparin kk:n kuluttua jo näkyy selkeämmin tulokset!

Hyvä ap!

Vierailija
26/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle tsemppiä. Todella inhottaviakin vastauksia tänne on jotkut kirjoitelleet mutta mitä voi tältä palstalta odottaa? Kyllä muutoksen huomaa ja täytyy ottaa huomioon että 6 viikossa ei normaalipainoinen pysty mihinkään ihmeellisiin muutoksiin. Varsinkin kun kerroit että pyrkimys on elämäntapamuutos eikä mikään dietti.  

Vierailija
27/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on hyvä kroppa ihan alunperinkin :)  Kuvissa huomaan eroa vain takamuksen kohdalla kiinteytymisenä ja "habaa" ehkä tullut myös vähän koska käsivarsi näyttää yläosaltaan hieaman "paksummalata" uudemmassa kuvassa. Kuvia vaikea vertailla kun toinen sumea ja toinen ei.

Vierailija
28/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeanpuoleinen kuva on hirveen sumunen ja sotkee silmää. Kyllä mä silti luulisin näkeväni tossa pepussa vähän parannusta. :) Jatkat vaan ahkerasti ja otat 4vkon jälkeen uuden kuvan, niin siinä varmasti näkyy jo eroa selkeemmin. :)

Vierailija
29/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkropassa näkee selkeimmän eron, varsinkin selässä, mutta myös käsissä.

Vierailija
30/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeanpuoleisessa kuvassa kalsareissa joku pläntti persvaon yläosassa? Vähän kuin kostean pierun jättämä.

vartalo näyttää kiinteämmältä.

Vierailija
31/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:02"]

Vähän perseessä. Muuten en juuri havainnut.

[/quote]

Samaa mieltä että perse näyttää oikeanpuoleisessa inan verran pienemmältä, mutta voi se johtua tuosta suttuisuudesta ja erilaisesta valostakin.

Vierailija
32/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

95, kiitos tsemppaavasta viestistä :) Näin aion jatkossa toimiakin! Kyllä on taas hyvä mieli kun kävin tänään ystävän synttäreillä ja pöytä notkui vaikka mitä suklaamuffinssrja, kakkuja yms mutta itsekuri piti :) Tosiaan olen kyllä 6vk aikana herkutellut mutta asettanut na. välietappeja. Seuraavan kerran saan herkutella maaliskuun puolivälissä.

94, olen vain 163cm pitkä.. :) -ap

Vierailija
33/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat alusvaatteet 6vk käytössä? :X

Vierailija
34/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli parempi

M24

Vierailija
35/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Six week six pack - ohjelma netistä ja tee 5X viikossa. Alkaa tulokset näkyä. Jo nyt on mun mielestä kiinteytymistä tapahtunut

Oon aikoinani saanut linkin täältä av: ltä ja hurahtanut ihan täysin.

Ja sorry, en osaa mobiililla linkittää.

Vierailija
36/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutosta ei näy, eikä voikaan kuuden viikon jälkeen odottaa näkevänsä, se on itse petosta jos uskottelet huomaavasi eroa.

Mittanauha on paljon luotettavampi kuin kuva, se on jopa vaakaa luotettavampi kun mittaat aina samalla tavalla samoista paikoista.

Kroppasi on kyllä ihan ok.

Vierailija
37/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat näyttää oikealla olevan paremman kokoiset, joten on siellä ylävartalossa ainakin jotain tapahtunu! Peppukin näyttää paremmalta. Olet varmaan huomannut eroa joissain vaatteissa? 

Itse aloitin elämäntapa rempan vuosi sitten. Kiloja ei ole lähtenyt 14kg jälkeen, mutta kroppa muuttuu koko ajan kuitenkin. Nyt vaan olen huomannut että ennen hyvät tissit on hävinneet! Rintalihaksia olen yhdessä hartioiden kanssa treenannut enemmän viime aikana. No, ne rintalihakset vaan tuppaa olemaan ylempänä kuin ne nykyään riipputissit ovat... No, ehkä tämä tästä, jos se iho vielä kiinteytyisi ja tissit "nousisi" :D

Vierailija
38/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet seksikäs. Ottaisin naisystäväkseni ja panisin joka päivä.

Vierailija
39/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin äsken muuten farkkuja mitkä ostin tossa kun tämä elämäntaparemontti käynnistyi. Farkut oli silloin tosi kireät ja nappi ei meinannut mennä kiinni. Nyt kun kokeilin niin sujahtivat jo helpommin jalkaan. Edelleen kireät mutta ei kuitenkaan purista niin paljon etten kehtaisi käyttää! :) -ap

Vierailija
40/104 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset kehtaavat 1) laittaa tuollaisia kuvia itsestään nettiin ja 2) jakaa niitä vauvapalstalla?!?!? Ja ihan turha sanoa, että ku ei mun naama näy, ni ei qkaa mua tunnista ;o AIVAN VARMASTI tunnistaa. Ihmisen tunnistamiseen ei todellakaan tarvitse naaman näkymistä. Pelkkä kävelytyyli paljastaa.

Think about that.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi