Huomaatko kropassani mitään muutosta? (kuva)
Pahoittelen, että uudempi eli oikeanpuoleinen kuva on sumeempi. En pystynyt ottamaan samalla kännykällä kuvaa :/ Olen treenannut siis 6 viikkoa salilla suht ahkerasti, syönyt terveellisesti (muutama herkuttelupäiväkin mahtunut tähän kuuteen viikkoon) jne eli mitään dieettiä en ole noudattanut vaan pyrkinyt muuttamaan elämäntapoja pysyvästi. Odotin suurempia tuloksia 6 viikossa, mutta näkeekö kukaan näissä kuvissa mitään muutosta? Pystyykö edes näkemään kun kuvien laatu on hieman eri :/ Mitat otin myös ja reisistä ja pohkeista ei ollut lähtenyt senttiäkään, vyötäröstä ja alavatsasta taas oli. Tarkoitus ei ollut siis pudottaa painoa juurikaan, vaan kiinteyttää. Olen syönyt n. 1800-1900kcal päivässä ja treenannut salilla 3-4x/viikko. Aion jatkaa samaan malliin (tosin lisään aerobista treeniä), mutta nyt iski pieni masis päälle kun vertailin kuvia missä ei ollut sellaisia muutoksia kuin odotin/toivoin..
Kuvat: http://aijaa.com/JDbfpw
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:32"]
Miten ihmiset kehtaavat 1) laittaa tuollaisia kuvia itsestään nettiin ja 2) jakaa niitä vauvapalstalla?!?!? Ja ihan turha sanoa, että ku ei mun naama näy, ni ei qkaa mua tunnista ;o AIVAN VARMASTI tunnistaa. Ihmisen tunnistamiseen ei todellakaan tarvitse naaman näkymistä. Pelkkä kävelytyyli paljastaa.
Think about that.
[/quote]
Onpas kauheeta, jos ihmiset tunnistaa tollaisesta ihan säädyllisestä kuvasta! :D
-Ohis
Jatkan samalla ruokavaliolla, mutta otan lisää aerobista treeniin mukaan. Ajattelin käydä 3 kertaa viikossa tekemässä salitreenin ja 3 kertaa viikossa aerobisen. Voin tulla kuukauden päästä raportoimaan tuloksia. Toivotaan, että silloin muutos on selkeä! -ap
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:11"]Perse parempi ja vyötärö pikkasen kapeempi. Panisin kumpaa vaan ;-)
M23
[/quote]
No oho vau! :'D Pitäskö oikeen otettu olla.
Miehet panee rumiakin. ;)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:29"]
Muutosta ei näy, eikä voikaan kuuden viikon jälkeen odottaa näkevänsä, se on itse petosta jos uskottelet huomaavasi eroa.
[/quote]
Tää nyt on ihan höpöhöpöä! Esim Pullukka-ohjelmassa aikaa on 7viikkoa ja muutokset on todella suuria.
[/quote]
Höpö höpö, heillä on täysin eri lähtötilanne kuin aloittajalla. Tottakai se näkyy jos ylimääräistä on ämpärikaupalla pitkin vartaloa, mutta kun sitä ei juurikaan ole, muutokset ei todellakaan näy muutamassa viikossa.
Sulla on ihan sama näköinen kroppa kuin minulla! :)
Pakarani ovat vain vähän isommat. Mullakin kiinteytys/ muutaman kilon tiputusprojekti menossa. :)
Hyvä me!
N22
Vyötärö on kaventunut! Onko nuo pikkarit stringit vai hipsterit vai siltä väliltä?
Muutosta ei näy, eikä voikaan kuuden viikon jälkeen odottaa näkevänsä, se on itse petosta jos uskottelet huomaavasi eroa.
[/quote]
Tää nyt on ihan höpöhöpöä! Esim Pullukka-ohjelmassa aikaa on 7viikkoa ja muutokset on todella suuria.
[/quote]
Pullukka-ohjelmassa ihmiset on ylipainoisia (aloittaja normaalipainoinen). Lisäksi siinä ohjelmassa vedetään täysiä 7 viikkoa eli se on ikään kuin dietti. Aloittaja taas on sanonut, että ei ole ryhtynyt millekään dietille vaan tehnyt elämäntaparemontin. Eli 6 viikon diettiä ja 6 viikon elämäntapamuutosta ei voi edes verrata keskenään. Eikä myöskään ylipainoisen tai normaalipainoisen vartalonmuutosta!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:31"]Olet seksikäs. Ottaisin naisystäväkseni ja panisin joka päivä.
[/quote]
Rauhoitu nyt nainen noiden panoviestiesi kanssa. Kyllä sen huomaa mitkä viestit on miehiltä ja mitkä naisilta. Tai voithan sinä olla lesbo.
Ja tuonko naiset sitten haluavat kuulla: "panisin" ?
No on tapahtunut muutosta! Kokonaisuutena olet kapeampi oikean puoleisessa kuvassa. :) Huomaa kyllä, että olet käynyt salilla. Takapuoli on kaventunut ja selkä leventynyt. Tsemppiä, älä anna periksi! :)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:11"]Perse parempi ja vyötärö pikkasen kapeempi. Panisin kumpaa vaan ;-) M23 [/quote] No oho vau! :'D Pitäskö oikeen otettu olla. Miehet panee rumiakin. ;)
[/quote]
Mistä sinä tiedät minkä näkönen alottaja on? En usko että ainakaan kovin ruman näkönen jos seurustelee jonkun fitnessmiehen kanssa:D Sellaset kun yleensä hyvin ulkonäkökeskeisiä ovat.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:18"]
Kiitos vastauksista, on tullut parempi mieli. Oikeastaan syy miksi tämän keskustelun tein, on oma mieheni. Hän on todella fitissä kunnossa ollut koko meidän seurustelun ajan ja on treenannut salilla jo vuosia. Sanoi mulle kuitenkin yks päivä, että voitais alkaa yhdessä dietille. Tuli tosi paska mieli, koska mä periaatteessa koko ajan pyrin timmimpään vartaloon enkä halua mitään "diettiä", vaan elämäntapamuutoksen. Siksi halusin kuulla rehellisiä vastauksia siitä, onko vartalo yhtään muuttunut 6 viikossa.
Nro 15, kiva että sulla on samanlainen projekti meneillään. :) Mulla rasva kertyy tasaisesti joka paikkaan eli pidän kaikkia kropan kohtia mun ongelma-alueina :( -ap
[/quote]
Harmillista, että pidät kaikkia kroppasi kohtia ongelma-alueena, koska näin ulkopuolisena en näe kropassasi yhtäkään ongelma-aluetta! Ihan kiukuttaa puolestasi, että miehesi ehdotti, että yhdessä alkaisitte dieetille, aivan kuin miehesi olisi sitä mieltä, että sinun pitää laihtua. Olen joskus miettinyt, että onneksi oma mieheni, vaikka paljon urheileekin, tykkää myös syömisestä eikä ole mikään täydellinen fitness-vartaloinen (edes sinnepäinkään), etten sitten tunne itseäni siinä vieressä kauheaksi lylleröksi.
Ihan oikeasti, sulla ei ole mitään syytä huoleen ap!
15
Sulla on ihan sama näköinen kroppa kuin minulla! :) Pakarani ovat vain vähän isommat. Mullakin kiinteytys/ muutaman kilon tiputusprojekti menossa. :) Hyvä me! N22
[/quote]
Kiva kuulla! Tsemppiä meille. Vielä on onneksi kesään aikaa ;-) -ap
Vyötärö on kaventunut! Onko nuo pikkarit stringit vai hipsterit vai siltä väliltä?
[/quote]
En mä edes tiedä, mutta ei stringit ainakaan. Ja kuulin jo, että jonkun mielestä ne on omituisen ylhäällä. En vaan itse näe, että olisin niitä mihinkään korviin saakka kiskonut :D -ap
Jos kuvat olisivat alunperin ilman mainintaa siitä, että kumpi on aiemmin otettu ja kumpi jälkeen, niin kukaan teistä ei uskaltaisi sanoa huomaavansa muutoksia ja sanoa kummassa ne näkyy.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:11"]Perse parempi ja vyötärö pikkasen kapeempi. Panisin kumpaa vaan ;-)
M23
[/quote]
No oho vau! :'D Pitäskö oikeen otettu olla.
Miehet panee rumiakin. ;)
[/quote]
Pitäis :D Naiset ottaa liian vakavasti, miehelle tuo ois hyvä kehu.
M23
[/quote]
[/quote]
Höpö höpö, heillä on täysin eri lähtötilanne kuin aloittajalla. Tottakai se näkyy jos ylimääräistä on ämpärikaupalla pitkin vartaloa, mutta kun sitä ei juurikaan ole, muutokset ei todellakaan näy muutamassa viikossa.
[/quote]
Kyllä kuudessa viikossa tuloskia saa! Mä olen itse aikanaan aloittanut elämänmuutoksen salilla, otettiin kehonkoostumusmittaus alkuun ja kuuden viikon kohdalla ja kyllä esim muutos rasva% oli ihan selkeä. Ja se myös näkyi! Ja olen ihan normaalipainoinen ollut.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:20"]Ennen oli parempi
M24
[/quote]
Miten niin?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:44"]
Jos kuvat olisivat alunperin ilman mainintaa siitä, että kumpi on aiemmin otettu ja kumpi jälkeen, niin kukaan teistä ei uskaltaisi sanoa huomaavansa muutoksia ja sanoa kummassa ne näkyy.
[/quote]
Höpö höpö. Selvästi huomaa kumpi kuva on otettu ennen ja kumpi jälkeen. Hyvä aloittaja, eteenpäin vaan sano mummo lumessa! Tuntuu että tällaisia hölmöjä kommentteja tulee sen takia että aloittaja on normaalipainoinen eikä mikään läski mistä 6 viikon muutos näkyy paljon selkeämmin kuin normaalipainoisesta naisesta.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:11"]Perse parempi ja vyötärö pikkasen kapeempi. Panisin kumpaa vaan ;-)
M23
[/quote]
Miehet ovatkin vähän yksinkertaisia, pillu se on myyrälläkin ja reikä rinkelillä :)
[/quote]