Huomaatko kropassani mitään muutosta? (kuva)
Pahoittelen, että uudempi eli oikeanpuoleinen kuva on sumeempi. En pystynyt ottamaan samalla kännykällä kuvaa :/ Olen treenannut siis 6 viikkoa salilla suht ahkerasti, syönyt terveellisesti (muutama herkuttelupäiväkin mahtunut tähän kuuteen viikkoon) jne eli mitään dieettiä en ole noudattanut vaan pyrkinyt muuttamaan elämäntapoja pysyvästi. Odotin suurempia tuloksia 6 viikossa, mutta näkeekö kukaan näissä kuvissa mitään muutosta? Pystyykö edes näkemään kun kuvien laatu on hieman eri :/ Mitat otin myös ja reisistä ja pohkeista ei ollut lähtenyt senttiäkään, vyötäröstä ja alavatsasta taas oli. Tarkoitus ei ollut siis pudottaa painoa juurikaan, vaan kiinteyttää. Olen syönyt n. 1800-1900kcal päivässä ja treenannut salilla 3-4x/viikko. Aion jatkaa samaan malliin (tosin lisään aerobista treeniä), mutta nyt iski pieni masis päälle kun vertailin kuvia missä ei ollut sellaisia muutoksia kuin odotin/toivoin..
Kuvat: http://aijaa.com/JDbfpw
Kommentit (104)
Ehkä selluliitti oli silottunut tai sitten se sumeus teki sen.
Jenkkakahvat näyttää pienemmiltä. Ei 6 viikossa mitään ton radikaalimpaa muutosta voi odottaakaan.
Sulla on hyvä kroppa molemmissa kuvissa. Ihon kunto näyttää ehkä vähän paremmalta tossa nykyisemmässä tai sit se kuvanlaatu vaan hämää. Ja ehkä vähän takapuolessa on eroa, en osaa sanoo.
Siirtäisin treenin painopistettä valokuvauksen opettelun puolelle.
Kyllä vyötärö, peppu ja reidet on selkeesti kiinteytynyt.
Takapuolessa näkyy kiinteytymistä ja keskivartalosta on lähtenyt kans mun silmillä katottuna. Eikö noi kalsarit tunnu pahalta? Miks ne on kiskottu noin ylös? Anteeks :D
Rasvaa on lähtenyt (huomaa esim rintaliivien selkäosasta). Jos haluat nähdä lihasta niin pitää odotella ainakin kolmisen kuukautta selkeisiin muutoksiin.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:06"]
Takapuolessa näkyy kiinteytymistä ja keskivartalosta on lähtenyt kans mun silmillä katottuna. Eikö noi kalsarit tunnu pahalta? Miks ne on kiskottu noin ylös? Anteeks :D
[/quote]
Ei ne mun mielestä oo mitenkään erityisen ylhäällä? :D -ap
Peffa kiinteämpi, jenkkakahvat pienentyneet, vyötärö kaventunut, delluliitti silottunut. Jatka samaan malliin :) hyvä sinä!
Näytät hieman kiinteämmältä uudessa kuvassa. Ei 6 viikossa kovin suuria tuloksia tehdä.
Paino tosiaan on 6 viikossa tippunut 2,5kg eli ei radikaalisti. Enemmän kuitenkin kun odotin, koska ajattelin ettei tule tippumaan lainkaan. Nyt tuli taas suurempi motivaatio tehdä töitä tulevien 6 viikon aikana, että itsekin olisi tyytyväinen. -ap
Kyllä tuohon työmies tarpeensa tekis.
Minulla on samankaltainen projekti meneillään, tosin lenkkeilen ja jumppailen kotona, en käy salilla, enkä laske kaloreita, kuitenkin jonkunverran tarkkailen syömisiäni. Ja olen kaiketi samaa kokoluokkaa kuin sinä. Olen siis varsin harjaantunut yrittämään etsiä eroa entiseen. ;) Kyllä tuo peppu näyttää vähän kiinteämmältä (tämä olisi itsellänikin tavoite numero 1!), samoin käsivarret. Itse olen huomannut, että käsivarsissa tulokset näkyy helpoimmin, siellä kun ei minulla ainakaan kauheasti mitään ylimääräistä löllöä ollut alunperinkään.
Tsemppiä! Sinulla jo tuo lähtötilanne on sellainen, että kelpaisi monelle! :)
Perse parempi ja vyötärö pikkasen kapeempi. Panisin kumpaa vaan ;-)
M23
En huomaa mitään muuta eroa, kuin erilaatuiset kuvat.
Ehkä vähän mutta kyllä muakin ärsyttäis jos noin vähän tulis tuloksia kuudessa viikossa. Mutta täydellinen kroppa kyllä mulle tollanen kelpais! T. selluliittiperse :(
Näytät sileämmältä. Ihan hyvä.
Saisin tulemaan alle 25 minuuttiin kännissä.
Vähän perseessä. Muuten en juuri havainnut.