Mikä on se periaate, millä karppauksella
laihtuu?
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:17"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:55"] Ratkaisuhan kuulostaa helpolta, mutta se on kuule pirun vaikeeta ja vaatii lujuutta! Jos rupeat vähähiilariselle dietillä (mulla on ihan annetut ruokaohjeet ammattilaisilta), niin hiilarit on tosi minimissä, marjoja päivän aikana kyllä, mehukeittoja pääaterialla vähän pastaa/perunaa/riisiä/1 real leipäviipale, puuroa syön välillä aamulla. Siinä se sitten oikeastaan onkin. Se vaatii lujuutta olla syömättä leipää, mitään makeaa, kaikki mitä normisti tarjotaan jossain on hiilari. Hiilarit on helppoja välipaloja jos olet vaikka liikkeellä kaupungilla ja jotain syötävä. Mulla on kyllä tasasin väliajoin mättöpäiviä eli vedän päivän ajan pelkkää hiilaria. Paino ei jää junnamaan vaan lähtee tippuun hyvin uudestaan vaikka tuon mättöpäivän aikana tulisikin pari kiloa lisää, niin se on kadonnut jo 2 päivän sisään kokonaan pois. Olo on parempi kun hiilarit on minimissä, ei ole väsymystä. Mutta luonteen lujuutta se vaatii, voit kokeilla itse vaikka kuukauden, ja kommentoi sitten vasta! [/quote] Mikä ammattilainen suosittelee mehukeittoja ja hiilarivälipaloja ja hiilarimättöpäiviä? Ei ainakaan kukaan vhh:sta jotain ymmärtävä. [/quote] Näinpä. Ja kyllä tuossa hiilarit paukkuu toiselle sadalle, joten ei kyllä vhh:ta muistuta etäisestikään. Luultavasti margariiniakin käytössä että ollaankin jo lähempänä vlcd [/quote] Kyllä ne mun hiilarit on ihan laskettu ja ei ole kuule edes lähelläkään 100, ei edes 50...Mutta kaikkihan ei osaa lukea tai ymmärtää =D Kannattaa mennä lenkille ulos ottaan happea, niin ei ole noin känkkäränkkäpäällä keksimässä juttuja! = D [/quote] Leipää, puuroa, pastaa, perunaa...ja hiilarit alle 50g Jep! Jos tuo on vhh:ta niin ainakin todella epäterveellistä. Ja btw mikä on vähä hiilariton? Que? Ja vinkkinä, paranna ruokavaliota vähän jättämällä ylimääräiset viljat pois, niin ei ole enää hankalaa olla ilman..
[/quote]
Hhmm. Et todellakaan osaa näemmä lukea. Syön hieman yhdellä aterialla päivässä joko täysjyväpastaa tai perunaa tai täysjyväriisiä tai yhden real viipalen. Pastaa esim. 40g. Mistäköhän saat lukemat yli 200... Ja edelleekään en ole täällä kertonut koko päivän syömisiä kun katsokaas ei mun tartte! Te kun kuvittelette ite sen mun ruokavalion täällä, mutta vaikeaahan se on kun ei osaa lukea, saati käyttää järkeä..
[/quote]
Millaiset ohjeet sait siltä ammattilaiselta päivän makroihin? Siis paljonko kaloreista pitäisi saada hiilareista, proteiinista ja rasvasta prosentteina?
[/quote]
Ei se vähähiilariton tiedä makroista kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:52"]Eikä karppauksessa syödä mitään mielin määrin, vain sen verran kuin haluaa.
rofl reps kops[/quote]
Crappaajan älynnäyte.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 11:03"]Kun karppasin, olin normaalipainoinen ja jaksoin. Nyt syön virallisterveellisesti, mutta sen päälle mussutan karkkeja ja muuta makeaa ja oikein ryven viljatuotteissa, vältän rasvaa. Olen 15 kiloa ylipainoinen ja nuutunut. Ratkaisu on helppo, 22, mutta toteuttaminen kovin vaikeaa.
Enkähän kohta ryhdistäydy jättämään mulle huonosti sopivat hiilihydraatit ruokavaliosta pois. Ei se tieto, vaan taito... Laiskan, kiireisen ihmisen on olevinaan kauhean vaikea karpata, vaikka kuinka tietää voivansa hyvin silloin.
[/quote]
Karppaajien logiikkaa, syödä muuten terveellisesti, mutta kaikki mahdolliset limut ja karkit päälle = henkilö syö virallisterveellisesti, katso miten sairasruttavaa tää on.
Kyllä sä olisit VHHllakin aika plösö jos toteutaisit vain puoliksi ohjeita ja muuten vetäisit mitä sattuu dieetin vastaista päälle..
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:16"]
Missähän olen sanonut että joku on suositellut saati söisin hiilarivälipaloja?? Mehukeittoa alle 10 kal menee rahkan kanssa, välillä marjojen, ei sitä muuten lipitetä. Minä olen tiputtamassa painoa ja treenaan lujaa, välillä pidetään hiilarimättöpäiviä, jotta aineenvaihdunta tehostuu ja paino tippuu hyvin eikä jää jumittumaan paikoilleen.
Mutta kinatkaa te täällä keskenänne besserwisserit, mulla on nyt ruoka-aika ja sitten treenit =) Hauskaa viikonloppua, löysätkää pipoa ja menkää vaikka googleen. Tai oikeastaan ensin opetelkaa lukemaan! =)
[/quote]
Loppuko palikat?
[/quote]
Ei minulta, mutta näemmä teiltä =D Hauskaa kommenttia teiltä tulee, kun ette te oikeasti edes tiedä mitä mä päivän aikana syön ja kuinka paljon. Täytyy vaan vängätä vastaan, niinkuin kunnon besserwissereiden toki pitääkin XD
[/quote]
Itehän kerroit syöväsi mehukeittoa, puuroa, leipää
[/quote]
Et näemmä edelleenkään osaa lukea! Käsittämätöntä. Mutta mä lähden nyt syömään, ja ei oo kulkaan yhtään hiilarin hiilaria aterialla! =D
[/quote]
Et siis viitsi kertoa mitä ammattilaisesi neuvoi päivän makroista? Vai eikö edes neuvonut? Olikohan se edes mikään ammattilainen =D
[/quote]
Kommentoin nyt kuitenkin vielä. Kun mun ei tartte todistella ja listata tänne mun saamia ohjeita. Vai niitäkös te nyt haluattekin, saada ohjeet toisten siivillä? No juu sehän selvittikin XD
Kun teillä besserwissereillä on päähänpinttymiä, lukuvaikeuksia, ymmärtämisen vaikeuksia, niin en mä viitti luetella täällä mitä ohjeita mä sain. Mä voin kirjoittaa tänne vaikka pähkinä, niin te luette sen patongiksi! XD
[/quote]
Ok. Sinä et siis tiedä yhtään mitään karppauksesta. Asia selvä.
Missähän olen sanonut että joku on suositellut saati söisin hiilarivälipaloja?? Mehukeittoa alle 10 kal menee rahkan kanssa, välillä marjojen, ei sitä muuten lipitetä. Minä olen tiputtamassa painoa ja treenaan lujaa, välillä pidetään hiilarimättöpäiviä, jotta aineenvaihdunta tehostuu ja paino tippuu hyvin eikä jää jumittumaan paikoilleen.
Mutta kinatkaa te täällä keskenänne besserwisserit, mulla on nyt ruoka-aika ja sitten treenit =) Hauskaa viikonloppua, löysätkää pipoa ja menkää vaikka googleen. Tai oikeastaan ensin opetelkaa lukemaan! =)
[/quote]
Loppuko palikat?
[/quote]
Ei minulta, mutta näemmä teiltä =D Hauskaa kommenttia teiltä tulee, kun ette te oikeasti edes tiedä mitä mä päivän aikana syön ja kuinka paljon. Täytyy vaan vängätä vastaan, niinkuin kunnon besserwissereiden toki pitääkin XD
[/quote]
[/quote]
Et näemmä edelleenkään osaa lukea! Käsittämätöntä. Mutta mä lähden nyt syömään, ja ei oo kulkaan yhtään hiilarin hiilaria aterialla! =D
[/quote]
Et taida tietää, että vhh on kasvispainotteinen ruokavalio. Ja kasviksissa on hiilareita.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:23"]
Minä syön hiilareita vaikka kuinka paljon ja olen vain laihtunut, vaikka en yritä.
[/quote]
Aha
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:50"]
[/quote]
Loppuko palikat?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Et siis viitsi kertoa mitä ammattilaisesi neuvoi päivän makroista? Vai eikö edes neuvonut? Olikohan se edes mikään ammattilainen =D
[/quote]
Kommentoin nyt kuitenkin vielä. Kun mun ei tartte todistella ja listata tänne mun saamia ohjeita. Vai niitäkös te nyt haluattekin, saada ohjeet toisten siivillä? No juu sehän selvittikin XD
Kun teillä besserwissereillä on päähänpinttymiä, lukuvaikeuksia, ymmärtämisen vaikeuksia, niin en mä viitti luetella täällä mitä ohjeita mä sain. Mä voin kirjoittaa tänne vaikka pähkinä, niin te luette sen patongiksi! XD
[/quote]
[/quote]
Vähä hiilarittoman vhh-tietäjä P.Puska :D Mullakin kiinnostais ne makrot ja mikrot ehkä jopa enemmän. Tarkasta nyt hyvä ihminen se ruokavalio, ettei käy köpelösti! Ja pliis, älä mainosta karppaavasi, meillä kun on muutenkin vähän huono maine;)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:50"]
[/quote]
Loppuko palikat?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Vähä hiilarittoman vhh-tietäjä P.Puska :D Mullakin kiinnostais ne makrot ja mikrot ehkä jopa enemmän. Tarkasta nyt hyvä ihminen se ruokavalio, ettei käy köpelösti! Ja pliis, älä mainosta karppaavasi, meillä kun on muutenkin vähän huono maine;)
[/quote]
Huono maine johtuu vittumaisuudesta ja ylimielidyydestä mitä hiilarinpuute tuntuu teissä aiheuttavan. Varmasti Heikkilistit on huonon maineen saattajia, eikä ne, ketkä on väheneet hiilihydraatteja ja syö vain maltillisesti täysjyvää...
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:26"]
Ei se paino loputtomasti karppauksella tipu. Mulla käänty muutaman kilon nousuun pidemmän laskun jälkeen!
[/quote]
No, ei tietty, ei kai ole tarkoituskaan?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:50"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:47"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:38"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:25"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:23"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 12:16"] Missähän olen sanonut että joku on suositellut saati söisin hiilarivälipaloja?? Mehukeittoa alle 10 kal menee rahkan kanssa, välillä marjojen, ei sitä muuten lipitetä. Minä olen tiputtamassa painoa ja treenaan lujaa, välillä pidetään hiilarimättöpäiviä, jotta aineenvaihdunta tehostuu ja paino tippuu hyvin eikä jää jumittumaan paikoilleen. Mutta kinatkaa te täällä keskenänne besserwisserit, mulla on nyt ruoka-aika ja sitten treenit =) Hauskaa viikonloppua, löysätkää pipoa ja menkää vaikka googleen. Tai oikeastaan ensin opetelkaa lukemaan! =) [/quote] Loppuko palikat? [/quote] Ei minulta, mutta näemmä teiltä =D Hauskaa kommenttia teiltä tulee, kun ette te oikeasti edes tiedä mitä mä päivän aikana syön ja kuinka paljon. Täytyy vaan vängätä vastaan, niinkuin kunnon besserwissereiden toki pitääkin XD [/quote] Itehän kerroit syöväsi mehukeittoa, puuroa, leipää [/quote] Et näemmä edelleenkään osaa lukea! Käsittämätöntä. Mutta mä lähden nyt syömään, ja ei oo kulkaan yhtään hiilarin hiilaria aterialla! =D [/quote] Et siis viitsi kertoa mitä ammattilaisesi neuvoi päivän makroista? Vai eikö edes neuvonut? Olikohan se edes mikään ammattilainen =D [/quote] Kommentoin nyt kuitenkin vielä. Kun mun ei tartte todistella ja listata tänne mun saamia ohjeita. Vai niitäkös te nyt haluattekin, saada ohjeet toisten siivillä? No juu sehän selvittikin XD Kun teillä besserwissereillä on päähänpinttymiä, lukuvaikeuksia, ymmärtämisen vaikeuksia, niin en mä viitti luetella täällä mitä ohjeita mä sain. Mä voin kirjoittaa tänne vaikka pähkinä, niin te luette sen patongiksi! XD [/quote] Ok. Sinä et siis tiedä yhtään mitään karppauksesta. Asia selvä. [/quote] Vähä hiilarittoman vhh-tietäjä P.Puska :D Mullakin kiinnostais ne makrot ja mikrot ehkä jopa enemmän. Tarkasta nyt hyvä ihminen se ruokavalio, ettei käy köpelösti! Ja pliis, älä mainosta karppaavasi, meillä kun on muutenkin vähän huono maine;) [/quote] Huono maine johtuu vittumaisuudesta ja ylimielidyydestä mitä hiilarinpuute tuntuu teissä aiheuttavan. Varmasti Heikkilistit on huonon maineen saattajia, eikä ne, ketkä on väheneet hiilihydraatteja ja syö vain maltillisesti täysjyvää...
[/quote]
Huono maine johtuu näistä, jotka kertovat karppaavansa, eivätkä edes tiedä, mitä se on.
Rasva ja proteiini tarvitsee hiilihydraatteja jotta pystyisi varastoitumaan. Jos hiilihydraatit otetaan pois rasva ja proteiini ei pysty varastoitumaan mutta on muuten käytettävissä. Ja koska elimistö ei varastoi niin se tyhmänä luulee että paastoat ja ottaa käyttöön rasva ja lihasvarastot, tätä sanotaan ketoosiksi. Runsas proteiini ruoka kuitenkin estää lihasten pienenemisen. Tämän olen lukenut atkinssin kirjoittamasta kirjasta ja laihtunut normaalipainoiseksi lähes 30kg 4vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:21"]
9, ei se noin mene. Tietenkin vähähiilariudessa ne hiilarit korvataan jollakin, joten ei kalorit vähene välttämättä yhtään. Yleensä käy päinvastoin.
[/quote]
Jos keho käyttää proteiinija ravinnonlähteenä, se joutuu kuluttamaan huomattavasti enemmän energiaa kuin hiilihydraattien hyödyntämiseen. Tämä on yksi syy, miksi vähähiilarinen laihduttaa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 09:21"]
9, ei se noin mene. Tietenkin vähähiilariudessa ne hiilarit korvataan jollakin, joten ei kalorit vähene välttämättä yhtään. Yleensä käy päinvastoin.
[/quote]
Jos keho käyttää proteiinija ravinnonlähteenä, se joutuu kuluttamaan huomattavasti enemmän energiaa kuin hiilihydraattien hyödyntämiseen. Tämä on yksi syy, miksi vähähiilarinen laihduttaa.
[/quote]
Kai tiedät, että vhh:lla hiilarit korvataan rasvalla, ei proteiinilla.
Vieläkö te besserwisserit jaksatte täällä jauhaa samaa päkätystä?? Kuten jo sanoin, te ette tiedä mitä mä syön, kuinka paljon jne. Ja tiedän ite olevani vhh dieetillä, joten bye bye!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:42"]
Vieläkö te besserwisserit jaksatte täällä jauhaa samaa päkätystä?? Kuten jo sanoin, te ette tiedä mitä mä syön, kuinka paljon jne. Ja tiedän ite olevani vhh dieetillä, joten bye bye!
[/quote]
Sunhan piti lähtee jo aikaa sitten :D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 13:42"]
[/quote]
Vhh-ruokavalioon ei kuulu mehukeitot, leivät, puurot. Näitä kerroit syöväsi.
Ketjua lukeneena en yhtään ihmettele jos karppaajia "vihataan". Ei nähdä metsää puilta kun kinataan jostain hassusta asiasta ja se oma ruokavalio on vaan oikea, just se mitä minä minä minä syön. Jos karppauksella tulee tuollaiseksi, niin kannatan että vedätte pizzaa naamaanne tänään.
[/quote]
Loppuko palikat?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]