Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko joka juhlaan uudet juhlavaatteet?

Vierailija
25.11.2023 |

Vai pidätkö samaa asua monet juhlat. Entä pikkujouluihin ja muihin kausitapahtumiin? Hankitko uutta, jos kokoonnut samojen tyyppien kanssa juhlimaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä joka tapahtumaan mutta häihin ja muihin isompiin juhliin hankin asun vuodenajan mukaan. Kesäksi värikästä ja talveksi tummempaa.

Vierailija
2/11 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta juuri koskaan uutta asua juhliin. Tosin noita juhlia on kovin vähän, joihin osallistuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko myös jo nuorena niitä avoimia biletyttöjä 😟

Vierailija
4/11 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hanki uutta, vaihtelen vanhoilla vaatteilla enkä välitä muutenkaan ylikulutuksesta.

Vierailija
5/11 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pitää jotakin ainakin jollekin perheenjäsenelle ostaa,  mutta ilahduin kun nyt näyttää siltä, että ei tarvitse. Tämän vuoden puolella mennään koko perheellä juhliin.

Onneksi kirppiksiltäkin löytyy mukavasti esim lapsille juhlavaatteita. Olen ennakoiden hankkinut.

Vierailija
6/11 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikoilla voi mennä vaikka vuosikymmeniä. Toki niitä sitten muutamaan eri tyyppiseen menoon on oltava. On myös kiva hankkia jotain uutta ja freesiä johonkin itseä erityisesti elähdyttävään juhlaan kuten vaikka ristiäisiin tai läheisen tärkeään tilaisuuteen.

Vierailija
7/11 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina olen ostanut. Olen lihonut niin paljon, että vanhat vaatteet eivät mahdu.

Vierailija
8/11 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä. Saan siitä juhlamielen kun valmistaudun juhlaan kunnolla. Pukeutuminen on osa sitä.

Vierailija
9/11 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina olen ostanut. Olen lihonut niin paljon, että vanhat vaatteet eivät mahdu.

Sama kokemus. Entiset puristaa niin että pakko ostaa uutta ja viedä vanhaa kierrätykseen.

Vierailija
10/11 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisen ostin black friday-tarjouksesta pikkujouluun mutta mietin nyt, onko liian synkkä.

https://www.stockmann.com/lauren-ralph-lauren-cinlait-cocktailmekko/160…

Vierailija
11/11 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan. Ostan vain tarpeeseen ja silloin kun löytyy hyvä ja laadukas vaate.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan