Ostatko joka juhlaan uudet juhlavaatteet?
Vai pidätkö samaa asua monet juhlat. Entä pikkujouluihin ja muihin kausitapahtumiin? Hankitko uutta, jos kokoonnut samojen tyyppien kanssa juhlimaan.
Kommentit (11)
En osta juuri koskaan uutta asua juhliin. Tosin noita juhlia on kovin vähän, joihin osallistuisin.
Olitteko myös jo nuorena niitä avoimia biletyttöjä 😟
En hanki uutta, vaihtelen vanhoilla vaatteilla enkä välitä muutenkaan ylikulutuksesta.
Yleensä pitää jotakin ainakin jollekin perheenjäsenelle ostaa, mutta ilahduin kun nyt näyttää siltä, että ei tarvitse. Tämän vuoden puolella mennään koko perheellä juhliin.
Onneksi kirppiksiltäkin löytyy mukavasti esim lapsille juhlavaatteita. Olen ennakoiden hankkinut.
Klassikoilla voi mennä vaikka vuosikymmeniä. Toki niitä sitten muutamaan eri tyyppiseen menoon on oltava. On myös kiva hankkia jotain uutta ja freesiä johonkin itseä erityisesti elähdyttävään juhlaan kuten vaikka ristiäisiin tai läheisen tärkeään tilaisuuteen.
Viime aikoina olen ostanut. Olen lihonut niin paljon, että vanhat vaatteet eivät mahdu.
Yleensä kyllä. Saan siitä juhlamielen kun valmistaudun juhlaan kunnolla. Pukeutuminen on osa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina olen ostanut. Olen lihonut niin paljon, että vanhat vaatteet eivät mahdu.
Sama kokemus. Entiset puristaa niin että pakko ostaa uutta ja viedä vanhaa kierrätykseen.
Tämmöisen ostin black friday-tarjouksesta pikkujouluun mutta mietin nyt, onko liian synkkä.
https://www.stockmann.com/lauren-ralph-lauren-cinlait-cocktailmekko/160…
En tosiaan. Ostan vain tarpeeseen ja silloin kun löytyy hyvä ja laadukas vaate.
En välttämättä joka tapahtumaan mutta häihin ja muihin isompiin juhliin hankin asun vuodenajan mukaan. Kesäksi värikästä ja talveksi tummempaa.