Naiset ovat Tinderissä hyvin ulkonäkökeskeisiä ja nirsoja - Lue IS juttu aiheesta
"– Kun ei ole tarpeeksi komia pärstältään tai kropaltaan, niin naiset ei kelpuuta. Minuakin katsotaan joskus kun halpaa makkaraa, kun olen vähän isokokoinen. Naiset ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä."
Toinen mies sanoo: – "Olen kuulemma liian kiltti, että minun kanssa voisi seurustella."
Kolmas mies: – "Ainoa, mikä Tinderissä merkitsee, on ulkonäkö. Tavallinen ihminen ei kelpaa. - – Pitääkö hommata vaatturi, valokuvaaja, personal trainer ja haamukirjoittaja, että tällainen tavallinen mies saisi Tinderissä itselleen huomiota"
Kommentit (1875)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen oli oikeassa.
Mies voi pilata ulkonäkönsä ruokkoamattomalla tyylillä tai huonolla hygienialla.
Mutta kun perusasiat ovat hallussa, on aika vähän tehtävissä. Erityisen hyvää tyyliä arvostavat naiset joille käy vain statusmies jonka toivotaan pukeutuvan asemansa mukaisesti. Timmiä kroppaa arvostavat naiset joille käy vain geenivoittajamies joka on sen lisäksi timmissä kunnossa.
Tavismies ei voi tehdä paljoakaan ulkonäkönsä eteen. Nainen katsoo genetiikan: pituus-luontainen raamikkuus-naama. Livenä onko ääni matala käytös itsevarmaa. Jos ylittää riman, sen jälkeen katsotaan luonnetta ja kemioita.
Nainen? Tavisnainen on tavismiehen kanssa- mutta teille palstamiehillehän nainen= max 25- vuotias hoikka ja kaunis nainen. Vaikka itse olisi keski- ikäinen, vatsakas, harvahiuksinen plösömies.
Se teidän tasoteorianne pätee myös teihin. Saat sitoutettua parisuhteeseen samantasoisen ihmisen, kuin itse olet.
Edelkeen- miksi olette Tinderssä, jos kerta livenä saatte mätsättyä "tadokkaampua" naisia kuin Tinderissä. Ei oikein tämä logiikka nyt oikein pidä. Totuus on se, että ette itse hyväksy sitä oikeaa tasoanne= minkälaisiin(=ulkonäkö) naisiin teillä on saumat livenä, Tinderisså, maalka, merellä tai ilmassa.
Sinun logiikkasi ei voi edes teoriassa pitää paikkansa, ja sen todistavat Tinderin tilastot. Naisten top 80% matchaa miesten top 11,5% kanssa. Vaikka huomioisit sen että miehiä on Tinderissä tuplasti enemmän, vain pienelle osalla naisista voisi riittää miehiä joita pidetään Tinderissä kiinnostavina.
Tinderissä ollaan koska siinä ei ole juuri mitään hävittävää, ja lähestyminen livenä on haastavaa. Lottoakin pelataan koska se ei maksa juuri mitään.
Vaikka 80% naisista matchaa sen 11% miesten kanssa, se ei tarkoita sitä, etteikö noista 80% naisista matchaisi noiden 11% ulkopuolelle myös. Käsittääkseni Tinderissä voi olla useampi match yhtäaikaa. Parempi tilasto olisi se että moniko miespuolinen käyttäjä saa matchin ylipäätään. Kuitenkin miesten onnistumisprosentti on keskimäärin 16%, mikä tarkoittaa, että joka miehen kohdalla noin joka viides nainen swaippaa oikealle. Eli on aika todennäköistä, että suurin osa miehistä saa ainakin muutaman tykkäyksen. Se, että sattuuko just kohdalle, on sit toinen juttu.
Miesten onnistumisprosentti on kylläkin 0,6% eikä 16%.
Hae vaikka googlella tietoa.
Suomalaisessa Tinder-testissä se oli n. 4%, koska mies oli komeahko ja sporttinen, ja koeprofiilit naisraadin tekemiä.
Samassa testissä naisprofiilien onnistumisprosentti oli 40-80%, vaikka osa profiileista oli tarkoituksella tehty niin huonoiksi kuin mahdollista (esim. tärähtänyt peiliselfie jossa kasvot rajautuneet pois).
Googlella hainkin. Vai oletitko vetäneeni luvun hihasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nähdä ne "tavalliset naiset" joita nuo miehet tinderissä etsii ja joiden tulisi nämä miehet kelpuuttaa.
Ne on niitä tän näköisiä, joista miehet vielä sanoo "Ihanaa kun ei meikkaa paljon" :D
https://i.pinimg.com/originals/c0/64/e7/c064e7c7ce0bcc1214828ba2f39a0f3…
https://preview.redd.it/vpl5ioiuq6p51.jpg?width=640&crop=smart&auto=web…
Kun mennään tarpeeksi kauas taaksepäin, löytyy nättejä naisia ja pakkelin määräkin on todennäköisesti nykyaikaa vähäisempi.
https://www.alamy.com/stock-photo/1930s-portrait-woman-beautiful.html?b…
Jännä juttu. Sama pätee miehiin. Kun mennään tarpeeksi kauas, niin löytyy komeita miehiä. 99% miehistä ei tunnista meikattuja naisia livenä tai kuvissa, jos kyseessä ei ole överimeikattu ja laitettu nainen. Asiaa on ihan tesrattu. Kaunein oli " naapurintyttö", joka oli yhtä laitettu kuin se överilaitettu. Se oli tehty vain toisella tavalla.
Sulla on pakkomielle naisten meikkaamisesta. Entä jos vain vaadit siellä Tinderissä, että vain meikkaamattomat naiset käy.
Olen laittanut kahdesti palstalle kuvia vanhan ajan työmiehistä (oikeasta sellaisista, en mainosposterien miesmalleista).
Palstanaisten yksimielinen tuomio oli että olivat liian hinteliä. Pitää olla kokoa ja massaa, vaikka olisi vähän mahaakin.
Taas olettamus _kaikista_ naisista jonkun anonyymi palstan mukaan. Mistä tiedät ettei puolet vastaajista olleet miehiä jotka halusivat pönkittää omaa typerää teoriaansa?
Mutta voin kuitenkin tässä ilmoittautua, itse olen aina pitänyt enemmän hintelistä ns. honkkelimiehistä.
No eikö tuokin jo kerro jotain että naisten silmissä vanhan ajan ruumiillista työtä tekevät miehet olivat hinteliä?
Mitä se kertoo? Onko hintelä mielestäsi negatiivinen ominaisuus?
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
En osaa laulaa, en esiintyä enkä muutenkaan olla huomion kohteena.
Eivät päästäneet jatkoon eikä punaista mattoa levitelty eteeni. Turha oli kuulema haaveilla mistään stadionkeikoista.
Kuinka kehtaavat!
Kyllä minullakin on oikeus olla menestyvä laulaja, tehdä miljoonia ja saada naisia takahuonessa!
Tiedän ettei minulla ole resurssia tai kyvykkyyttä siihen, mutta se taas on teidän kaikkien muiden vika!
Ihan turha ohjelmaformaatti!
Mikä tää on tämä nykypäivän juttu, kun pitää naukua ettei tinderistä lohkea, vaikka tiedetään ettei rahkeet riitä?
Ihan kuin se olisi joku TE-toimisto, josta pakottamalla annetaan joku 9€ harjoittelupaikka jokaiselle joutilaalle...
Noinhan media sen esittää. Asennat vain äppsin etkä sen jälkeen nuku yhtään yötä yksin.
Tinder on, kuten suurin osa muistakin ohjelmistoista, ongelmaa odottava ratkaisu. Ei Kenin ja Barbien näköisille ole pariutuminen koskaan ollut ongelma, rumille on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun "nirsot" vastimukset
- Omaa silmää miellyttävä ulkonäkö
- Työ josta mies on itse kiinnostunut ja innostunut (työtönkin kelpaa jos on elämässä jotain sisältöä, esim harrastus tai vapaaehtoistyö)
- Vakavarainen, eli ei elä yli varojensa. Vaikka ne varat olisivatkin pienet. Velkaa saa olla kunhan velkaantuminen on fiksua, esim asuntolaina. Pikavipit ehdoton no-no.
- Osaa keskustella sivistyneesti (eli rakentavaa kritiikkiä, järkevää argumentointia ilman öyhötystä). Olen itse maisteri ja kiinnostunut esim politiikasta ja yhteiskunnallisista teorioista. Haluan pystyä keskustelemaan kumppanin kanssa minua kiinnostavista asioista ilman, että toinen paasaa foliohattu päässä tai ei ymmärrä lähdekritiikkiä tai argumentteja.
- Tulee toimeen muiden ihmisten kanssa, etenkin sukuni ja ystävieni kanssa. Ei tarvitse olla parhaita kavereita, mutta sosiaalisissa tilanteissa sentään mukava.
- Tulee toimeen lasten kanssa. Itsellä ei lapsia ole, mutta ei ole myöskään pakko niitä hankkia. Miehellä voi olla lapsia tai haluta kanssani lapsia, molemmat sopii.Lisäksi plussaa jos ei juo alkoholia.
En koe olevani nirso, mutta kai tämäkin on miesten mielestä liikaa vaadittu.
Riippuu paljolti siitä mitä "omaa silmää miellyttävä ulkonäkö" tarkoittaa.
En teidä, koska miellyttävän näköisiä miehiä on erilaisia. Kasvoista, silmistä ja yleisilmeestä tulee fiilis, miellyttääkö mies vai ei. En pidä mitään listaa pituudesta, hiustenväristä tai painoindeksistä.
Jos jotain pitää mainita, niin jos ei sairaalloisen ylipainoinen, kovin aktiivisesti treenaavaa en toivo koska itse en käy kun satunnaisesti pelaamassa sulkapalloa ja koen että etenkin atleettisuus on asia josta helposti tulee riitoja ja eripuraa jos ovat kovin erilaiset elämäntavat. Useimmiten huomaan pitäväni laihakasvoisista ja parrakkaista miehistä, mutta kumpikaan ei ole mikään kriteeri. Mielellään kiltit silmät ja iloinen hymy. Vaatetus miehen omaan tyyliin sopiva, eli ei yritä olla hienompi/erilainen kun mitä on, vaan selkeästi viihtyy omissa vaatteissaan ja tuntee oman tyylinsä. Jos nyt ei sentään rikkinäisissä tai liian isoissa/pienissä vaatteissa liikkuisi ihmisten ilmoilla.
Pituudella ei ole mitään väliä, olen deittaillut minua pidempiä ja minua lyhyempiä. Olen itse 176cm, joten useimmiten pituuteni (etenkin koroissa) on enemmänkin ongelma miehille kun toisin päin.
Tätä voisi pitää kohtuullisena. Kerrankin on painotettu asioita jotka lopulta ratkaisevat onko miehen kanssa hyvä olla, ja asioita joihin voi itse vaikuttaa.
Useimmat valitsevat ulkonäön ja suorituskyvyn perusteella, ja toivovat että mies osoittautuisi (tai edes muuttuisi) luonteeltaan kivaksi.
Ehkä lapsien suhteen olisi kivakin jos sinulla olisi kanta mitä itse haluat, tuosta saa sellaisen kuvan että mies päättäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nähdä ne "tavalliset naiset" joita nuo miehet tinderissä etsii ja joiden tulisi nämä miehet kelpuuttaa.
Ne on niitä tän näköisiä, joista miehet vielä sanoo "Ihanaa kun ei meikkaa paljon" :D
https://i.pinimg.com/originals/c0/64/e7/c064e7c7ce0bcc1214828ba2f39a0f3…
https://preview.redd.it/vpl5ioiuq6p51.jpg?width=640&crop=smart&auto=web…
Kun mennään tarpeeksi kauas taaksepäin, löytyy nättejä naisia ja pakkelin määräkin on todennäköisesti nykyaikaa vähäisempi.
https://www.alamy.com/stock-photo/1930s-portrait-woman-beautiful.html?b…
Jännä juttu. Sama pätee miehiin. Kun mennään tarpeeksi kauas, niin löytyy komeita miehiä. 99% miehistä ei tunnista meikattuja naisia livenä tai kuvissa, jos kyseessä ei ole överimeikattu ja laitettu nainen. Asiaa on ihan tesrattu. Kaunein oli " naapurintyttö", joka oli yhtä laitettu kuin se överilaitettu. Se oli tehty vain toisella tavalla.
Sulla on pakkomielle naisten meikkaamisesta. Entä jos vain vaadit siellä Tinderissä, että vain meikkaamattomat naiset käy.
Olen laittanut kahdesti palstalle kuvia vanhan ajan työmiehistä (oikeasta sellaisista, en mainosposterien miesmalleista).
Palstanaisten yksimielinen tuomio oli että olivat liian hinteliä. Pitää olla kokoa ja massaa, vaikka olisi vähän mahaakin.
Taas olettamus _kaikista_ naisista jonkun anonyymi palstan mukaan. Mistä tiedät ettei puolet vastaajista olleet miehiä jotka halusivat pönkittää omaa typerää teoriaansa?
Mutta voin kuitenkin tässä ilmoittautua, itse olen aina pitänyt enemmän hintelistä ns. honkkelimiehistä.
No eikö tuokin jo kerro jotain että naisten silmissä vanhan ajan ruumiillista työtä tekevät miehet olivat hinteliä?
Mitä se kertoo? Onko hintelä mielestäsi negatiivinen ominaisuus?
Naisten mielestä se ainakin on.
Kertoo siitä että naisten mesihanne on kuin kivikaudella. Kookas uros.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus olla ihan niin nirso kuin haluaa, kunhan hyväksyy että nirsoudesta johtuen ei sitten välttämättä löydä ketään.
Tai itke että ”miehet” (eli se paras 5%) ei halua sitoutua.
Ne jotka eivät halua sitoutua eivät kuulu parhaaseen 5%, puuttuu tunneäly, lämpö, normaali ihmisyys
Top 5% määrittyy sen perusteella kuinka paljon naiset näitä miehiä haluavat, ei sen perusteella antavatko nämä miehet jokaiselle naiselle sen mitä tämä lopulta haluaa.
Päin vastoin, jos mies saa naiselta mitä haluaa antamatta naiselle mitä tämä haluaa, todistaa se että mies on erittäin tasokas.
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
Eivät päästäneet jatkoon eikä punaista mattoa levitelty eteeni. Turha oli kuulema haaveilla mistään stadionkeikoista.
Kuinka kehtaavat!
Kyllä minullakin on oikeus olla menestyvä laulaja, tehdä miljoonia ja saada naisia takahuonessa!
Tiedän ettei minulla ole resurssia tai kyvykkyyttä siihen, mutta se taas on teidän kaikkien muiden vika!
Mikä tää on tämä nykypäivän juttu, kun pitää naukua ettei tinderistä lohkea, vaikka tiedetään ettei rahkeet riitä?
Ihan kuin se olisi joku TE-toimisto, josta pakottamalla annetaan joku 9€ harjoittelupaikka jokaiselle joutilaalle...
Noinhan media sen esittää. Asennat vain äppsin etkä sen jälkeen nuku yhtään yötä yksin.
Tinder on, kuten suurin osa muistakin ohjelmistoista, ongelmaa odottava ratkaisu. Ei Kenin ja Barbien näköisille ole pariutuminen koskaan ollut ongelma, rumille on.
Naisille Tinder onkin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
Kuinka kehtaavat!
Miten niin tinder olisi naisille varma tapa löytää mies?
Jos ei siis halua varattua, paljon vanhempaa, pelkkää seksiä ja ihan mitä tahansa miestä?
Luuletko että ruma nainen löytää sieltä helposti mieluisan miehen jonka kanssa perustaa perhe ?
Miksi miehet kuvittelee että hankalaa on vain miehillä. Kyllä rumilla naisilla ja ylipainoisilla naisilla ja mielenterveysongelmasta kärsivillä naisilla on yhtälailla ongelmia kuin vastaavilla miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
Kuinka kehtaavat!
Jos ei siis halua varattua, paljon vanhempaa, pelkkää seksiä ja ihan mitä tahansa miestä?
Luuletko että ruma nainen löytää sieltä helposti mieluisan miehen jonka kanssa perustaa perhe ?
Miksi miehet kuvittelee että hankalaa on vain miehillä. Kyllä rumilla naisilla ja ylipainoisilla naisilla ja mielenterveysongelmasta kärsivillä naisilla on yhtälailla ongelmia kuin vastaavilla miehilläkin.
Ruma mies ei löydä Tinderistä seksiä, mieluisaa naista perustaa perhe, mieluisaa naista ylipäätään, eikä edes friendzonelle ole helppoa päästä. Joten älä naisena valita, jos sieltä on sinulle pelkkää seksiä kuitenkin tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huhhuh, omahyväisyys paistaa pitkälle. Kiertäisin kaukaa.
Minkä ihmeen takia haluat lainata ja levittää näitä kommentteja?
Sitä kutsutaan keskusteluksi.
Ei, ei kutsuta. Se on trollien ruokkimista.
Jos haluat keskustella porvoolaisen kanssa, voit jättää ketjuun jonkin yksittäisen lauseen tai muutaman, joista hän näkee, että vastaat juuri hänelle. Mutta koko oksennuksen lainaaminen on vain sen ruokkimista: jaat entistä laajemmalle kommenttia, jota moni ei edes olisi käynyt lukemassa enää sivun-parin jälkeen.
Kuka teki sinusta palstapoliisin? Kun minä lainaan ihan mitä haluan. Ja tämä on viihdettä, vain lapsellinen ihminen kuvittelee että toi vuosia jankannut kaappihomo joka niitä miesten kuvia postaa, näkisi valon kun sille sitä oikein moni selittäisi. Siis rautalankaa: homous ei ole haukkua, homoudessa ei ole mitään noloa tai hävettävää, mutta mies joka postaa loputtomiin MIESTEN kuvia on homo. Vaikka kuinka sen kieltäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille sporttinen miehen kroppa tarkoittaa sixpackia, miehelle 150 kg penkkiä. Molemmat oikeassa.
Naiset tietysti sen päättävät, mikä versio "sporttisuudesta" näyttää seksikkäältä ja puoleensavetävältä - tai siis jokainen nainen tykönään päättää asian omalla kohdallaan. Eli jos nainen tykkää "sporttisesta miehestä, jolla on sixpack", niin ihan turhaan siihen tulee joku ylipainoinen, mutta vahva mies selittämään, että periaatteessa on itsekin ihan yhtä sporttinen, ja että kaikki mielipiteet ovat yhtä oikeassa. (Ja samahan pätee toki myös toisinpäin, eli miehet itse tietävät, millaisista naisista he viehättyvät, vaikka naisilla olisi erilaiset mieltymykset.)
Niin, paitsi jos ei hyväksytä läskiä mustaa transnaista, niin se on syrjintää ja naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
Kuinka kehtaavat!
Ruma mies ei löydä Tinderistä seksiä, mieluisaa naista perustaa perhe, mieluisaa naista ylipäätään, eikä edes friendzonelle ole helppoa päästä. Joten älä naisena valita, jos sieltä on sinulle pelkkää seksiä kuitenkin tarjolla.
Ei se ole mikään etu jos tarjolla on sellaista mitä ei halua. Olisitko sinä superkiitollinen jos saisit tinderistä avioliiton mt-ongelmaisen, juopon ja 150-kiloisen seitsemän erityislapsen yh:n kanssa? Ota hänet äläkä valita? Tai älä ota mutta älä valitakaan. Tarjokkaitahan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
Kuinka kehtaavat!
Ei se ole mikään etu jos tarjolla on sellaista mitä ei halua. Olisitko sinä superkiitollinen jos saisit tinderistä avioliiton mt-ongelmaisen, juopon ja 150-kiloisen seitsemän erityislapsen yh:n kanssa? Ota hänet äläkä valita? Tai älä ota mutta älä valitakaan. Tarjokkaitahan on.
Siellä on paljon miehiä, jotka eivät ole 150-kiloisia juoppoja. Se ei ole ainut vaihtoehto miesmallin ohella, vaikka naiset kuinka yrittävät tuon lauseen varjolla uhriutua jotenkin Tinderin häviäjiksi. En ole koskaan kuullut edes vähän sinne päin olevalla naisella, ettei miesseuraa riittäisi joka sormelle tuosta palvelusta. Ihan todella keskiverron alapuolellakin olevilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
Kuinka kehtaavat!
Siellä on paljon miehiä, jotka eivät ole 150-kiloisia juoppoja. Se ei ole ainut vaihtoehto miesmallin ohella, vaikka naiset kuinka yrittävät tuon lauseen varjolla uhriutua jotenkin Tinderin häviäjiksi. En ole koskaan kuullut edes vähän sinne päin olevalla naisella, ettei miesseuraa riittäisi joka sormelle tuosta palvelusta. Ihan todella keskiverron alapuolellakin olevilla.
Niin, pointti olikin että naiset harvemmin ovat ihan kuumana siihen että on irtomunaa tarjolla. Loputon irtoseksi kenen tahansa kanssa on lähinnä teidän miesten unelmaa. Meille se on usein sama kuin teille avioliitto kenen tahansa kanssa. Ei kiinnosta, ei ole mikään etuoikeus. Lähinnä turhake ja riesa noilla treffipalstoilla.
Vaikuttaa siltä että nämä miehet jotka valittaa että naisille ei kelpaa.. on just niitä jotka tavoittelee niitä hoikkia 20 kesäisiä tyttöjä. Tavis nainen ei ole edes nainen heille. Jos he puhuvat naisista niin se tarkoittaa just sellaisia mihin heillä itsellään ei tule olemaan rahkeita. Tavis naiset ei ole edes naisia näille valittaja miehille.
Voisipa sitä kysyä että kuka oikeasti onkaan se pinnallinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
Kuinka kehtaavat!
Käytin tideriä hetken ollessani alle 25v. En ole ylipainoinen enkä saamani palautteen perusteella rumakaan. Tinderissä ei todellakaan ollut mitään minulle. Suurin osa (ehkä yli 99%) miehistä ei ollut lähelläkään omaa vaatimustasoani. Siellä myös iso osa oli hakemassa jotain aivan mutta kuin minä. Lyhyeksi jäi se kokeilu minun osaltani, ei vähempää kiinnostanut jäädä roikkumaan siihen inhottavaan mestaan pidemmäksi aikaa.
Tavisnainen kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että nämä miehet jotka valittaa että naisille ei kelpaa.. on just niitä jotka tavoittelee niitä hoikkia 20 kesäisiä tyttöjä. Tavis nainen ei ole edes nainen heille. Jos he puhuvat naisista niin se tarkoittaa just sellaisia mihin heillä itsellään ei tule olemaan rahkeita. Tavis naiset ei ole edes naisia näille valittaja miehille.
Voin sanoa, että 40-kesäiset hoikat tytöt eivät ole yhtään sen kummempia, kuin 20-kesäiset. Samoilla kriteereillä pelataan, paitsi 40-vuotiaat yrittävät tehdä komeisiin lihaksikkaisiin paksutukkaisiin miehin vaikutuksen erilaisilla "elettyä elämää takana" ja "juoksut juostu" -sutkautuksilla.
Tavisnainen kirjoitti:
Tämäkin lause on pyörinyt nyt sata kertaa tässä keskustelussa. Prosentuaalinen osuus jostain 20-vuotiaiden tyttöjen tavoittelijoista on häviävän pieni 40-50-vuotiaiden miesten sarjassa. Minun mielestäni 25-vuotiaat pojat lähinnä tavoittelevat kypsempää naisseuraa, mitä itse omasta nuoruudestani muistan. Myös lukuisat 45-vuotiaat urheilijat kaataa erojensa jälkeen kaikkea 20-50 vuoden välillä. Ulkonäkö on se, mikä ratkaisee. Kaikki 40-vuotiaat suomalaiset miehet eivät ole lihavia juoppoja, vaikka teidän elinpiirissänne näin olisikin. Todennäköisesti myös oman isän malli on näille naisille tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä menin idolsiin.
Kuinka kehtaavat!
Käytin tideriä hetken ollessani alle 25v. En ole ylipainoinen enkä saamani palautteen perusteella rumakaan. Tinderissä ei todellakaan ollut mitään minulle. Suurin osa (ehkä yli 99%) miehistä ei ollut lähelläkään omaa vaatimustasoani. Siellä myös iso osa oli hakemassa jotain aivan mutta kuin minä. Lyhyeksi jäi se kokeilu minun osaltani, ei vähempää kiinnostanut jäädä roikkumaan siihen inhottavaan mestaan pidemmäksi aikaa.
Niin, mutta kun palstamieslogiikalla kannattaa jatkaa siellä tinderissä vaan, vaikka ainoa mitä sieltä löytyisi on paha mieli.
Onhan noille sanottu ainakin sata kertaa, että pokatkaa harrastuksissa ja muualla irl, mutta ei sekään käy. Pitää olla salikissa (sara sieppi on tavis max 6) ja pitää olla tinderistä. Jankuti jankuti.
Ne jotka eivät halua sitoutua eivät kuulu parhaaseen 5%, puuttuu tunneäly, lämpö, normaali ihmisyys