Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osallistu poikien kasvatukseen ja antaa todella huonoa esimerkkiä

Vierailija
21.05.2025 |

Mies vastaa kysymyksiin lähinnä vokaaleja ynisemällä eikä ole poikien kanssa muuten läsnä kuin jotain mopon rassaamista auttamassa. Antaa myös mallin että mies ei osallistu kotitöihin kuin syömällä naisen tekemää ruokaa.

Siinä sitä kasvatetaan uusia katkeria miehiä, joiden mielestä naiset pilaa koko maailman.

Näin meillä siis vuonna 2025.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on erittäin merkittävä syy nuorten miesten katkeruuteen. Ei ole ollut mallia, miten ollaan.

Vierailija
2/16 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli rajaton aviomies ja yritin kasvattaa lapsista järkeviä ihmisiä. Mies lähinnä olemisellaan terrorisoi kasvatustyötäni. Erosin ja ongelmat loppuivat. Nyt olen saanut aikuiseksi lapseni, jotka omaavat kaikin puolin hyvät tavat ja menestyvät elämässään.

Oli myös helpottavaa kasvattaa lapset ilman tätä sekoiluja järjestäjää isää. Meillä on lasten kanssa hyvä ja keskusteleva suhde toisiimme ja lapsistani on kasvaneet toisia kunnioittavia ihmisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi perustit perheen tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
4/16 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans oli rajaton mies, joka antoi todella onnettoman miehen mallin lapselle. Minulla on kaksi lasta nykyisen aviomiehen kanssa, ja kas kummaa, kasvatustyö on paljon helpompaa kun siihen osallistuu kaksi.

Esikoista en saanut yrityksestä huolimatta pelastettua, kun hänen isänsä antoi kaikessa periksi ja hän oli sellainen hupiautomaatti, joka ei odota lapsen kantavan vastuuta mistään. Kontrasti kahden kodin välillä oli todella suuri.

Vierailija
5/16 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle ihan yllätys että moni mies valehtelee ja esittää olevansa parempi kuin onkaan vain saadakseen naisen omakseen?  Ja sitten kun on pullat uunissa, taannutaan vastuuttomaksi lapseksi. Tämä on ikävä kyllä aika yleistä. 

Vierailija
6/16 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet paskan jännämiehen valinnut joten turha valittaa jos mies ei kasvata kunnollisia lapsia.

Vierailija
7/16 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se oli silleen ihanasti jännä ja aika WAU.

ap

Vierailija
8/16 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista lapsista tulee vakio vauva palstalaisia eli työttömiä ja kelan tukiloisia.

Vierailija
9/16 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle ihan yllätys että moni mies valehtelee ja esittää olevansa parempi kuin onkaan vain saadakseen naisen omakseen?  Ja sitten kun on pullat uunissa, taannutaan vastuuttomaksi lapseksi. Tämä on ikävä kyllä aika yleistä. 

Onko mies siis tehnyt kotitöitä, kokannut, siivonnut, hoitanut lapsia siihen asti että he ovat mopoiluiässä, ja sitten yhtäkkiä lopettanut sen? En voi uskoa, että miehen laiskuus tulee yllätyksenä ap:lle nyt, kun lapset ovat jo teinejä.

Vierailija
10/16 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet lastesi isän valinnut.

Vierailija
11/16 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset tekee lapsia kyvyttömien ääliö miesten kanssa jotka ei halua lapsia kasvattaa. Myöhemmin sitten kärsitte ja lapsista tulee jotain rikollisia jotka puukottaa koulutta muita.

Vierailija
12/16 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet paskan jännämiehen valinnut joten turha valittaa jos mies ei kasvata kunnollisia lapsia.

Mitä jännää tuossa miehessä muka on? Vaikuttaa lähinnä yhtä jännältä kuin kastemato.

Ero on aina hyvä vaihtoehto. 

Vierailija
13/16 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, kiukkupojat saapuivat ketjuun.

Vierailija
14/16 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset tekee lapsia kyvyttömien ääliö miesten kanssa jotka ei halua lapsia kasvattaa. Myöhemmin sitten kärsitte ja lapsista tulee jotain rikollisia jotka puukottaa koulutta muita.

Voitko mennä muualle huutamaan. Tämä on aikuisten keskustelu.

Vierailija
15/16 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lynkataan se mies/nsinen joka ei anna oikeaa kuvaa lapsilleen. . Tehkää sille rikoksia. Sabotoidaan ja manipuloidaan sen elämä. Tehkää rikoksia terveydenhuollossa!

Johan on puututtu nätisti ja kannustavasti epäkohtiin. 

Vierailija
16/16 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut miehellä ekatreffeillä kondomit mukana, enkä halunnut yksinhuoltajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme