Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Äiti, mitä on seksi?" Miten vastasit?

Vierailija
26.02.2015 |

Aina sanotaan, että pitää selittää ikätasolle sopivasti, joten kerro myös lapsen ikä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy isiltä.

Vierailija
2/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, en minä muista, minkä ikäisiä olivat. Mutta ihan taisin sanoa, että se on aikuisten välistä rakastelua, aikuiset hyväilevät toisiaan alasti ja joskus siinä samalla yritetään tehdä lasta, muistatko kun on luettu siitä kuvakirjasta...

Aiheesta on ainakin meidän kirjastossa kokonainen teemahyllyllinen, siis siitä, miten vauvoja tehdään... Kaikkia lapsiahan se jossain vaiheessa kiinnostaa, ja ainakin meidän tenavia se on kiinnostanut ennen kuin sanan seksi määrittäminen. Siksi tuo viittaus oli helppo tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuvalehti, jossa on kuvia naisista, joilla ei ole rahaa ostaa vaatteita. Eikä sen päälle saa laittaa hilloa.

(kuka muistaa elokuvan?)

Vierailija
4/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mitään. "

Vierailija
5/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin kuuluu paljon muutakin kuin yhdyntä, voi hyvää päivää. Olen selittänyt ikätason mukaan mutta vain siihen mitä lapsi kysyy.

Vierailija
6/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 21:53"]Seksiin kuuluu paljon muutakin kuin yhdyntä, voi hyvää päivää. Olen selittänyt ikätason mukaan mutta vain siihen mitä lapsi kysyy.
[/quote]

Vastasitpa hienosti kysymykseen!

Vierailija
7/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä tajuut sen sitten vanhempana.

Vierailija
8/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö 5-vuotta ei ole vielä kysellyt seksistä mutta yks päivä kysy et "äiti ei kai vauvat oikeesti tuu pyllystä" :D eh, no ei oikeastaan ja selitin että naisilla on siellä pyllyn vieressä vauvareikä. No tyttö kysy sitte kauhistuneena heti perään "ei kai vaan mulle sitte tuu vauvoja jos en halua" Juu ei tule jos ei halua. Seksikysymyksiä ootellessa. :D

Vierailija
9/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika laittaa pippelinsä tytön pimppiin ja sit tuntuu hyvältä

Vierailija
10/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:06"]

Meillä tyttö 5-vuotta ei ole vielä kysellyt seksistä mutta yks päivä kysy et "äiti ei kai vauvat oikeesti tuu pyllystä" :D eh, no ei oikeastaan ja selitin että naisilla on siellä pyllyn vieressä vauvareikä. No tyttö kysy sitte kauhistuneena heti perään "ei kai vaan mulle sitte tuu vauvoja jos en halua" Juu ei tule jos ei halua. Seksikysymyksiä ootellessa. :D

[/quote]

Eiks tosta ois ollu luontevaa jatkaa kondomin käytön esittelyllä... kun kerran tyttö itse otti ehkäisyn esille! :)

Vierailija
11/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:09"]

poika laittaa pippelinsä tytön pimppiin ja sit tuntuu hyvältä

[/quote]

Poikaan voi tarttua tyttöbakteereita.

Vierailija
12/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi paha paikka, kun vastaajat eivät ole oikeasti selittäneet :).

Omalta osaltani ei mennyt kovin hyvin. Selitin, että se on aikuisten välinen juttu. Kun tykkää toisesta tosi paljon, ja haluaa olla lähekkäin. Joskus tehdään lapsia, mutta seksiä on myös sen takia, että toisen lähellänon niin hyvä olla. Lapsi oli kuullut myös, että silloin pippeli laitetaan pimppiin, ja oli ällistynyt asiasta. Siihen totesin, että niinkin siinä käy että siloin ne isän siemenet pääsee äidin masuun kohtaamaan sitä munasolua, mistäbollaan puhuttu. Sanoin, että en mä oikein osaa selittää, käydään lainaamassa joku kirja asiasta kirjastosta. Ei mikään tähtihetkeni vanhempana..

Vierailija
13/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei äiti muista, viime kerrasta on niin kauan. Mene kysymään isiltä, isi harrasti viime viikolla maksullista seksiä."

Vierailija
14/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on sitä vauvantekoa josta on jo puhuttu." 

Vierailija
15/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sitä, mitä koiramme tekee pehmolelujesi kanssa.

Vierailija
16/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:13"]"Se on sitä vauvantekoa josta on jo puhuttu." 
[/quote]

Onhan seksi muutakin kuin vauvantekoa? Jäikö lapselle kuva, että aina tuloksena on vauva?

Vierailija
17/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäistä kutinaa jota ei voi ulkoisesti raapia

Vierailija
18/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:13"]"Se on sitä vauvantekoa josta on jo puhuttu."  [/quote] Onhan seksi muutakin kuin vauvantekoa? Jäikö lapselle kuva, että aina tuloksena on vauva?

[/quote]

Sen kun muistaisi vielä murrosiässäkin :D

Vierailija
19/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut vastata, kun ei ole kysynyt ja ikääkin on jo 19 vuotta lapsella. Ehkä nyt jo tietää, tai toivottavasti, ettei enää tule kysymään. Se jo oiskin jotain hyvin hämmentävää... Ja ei muuten ole koskaan kysynyt mitään "mistä vauvat tulee" juttujakaan, helpolla olen päässyt.

Vierailija
20/23 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin vaniljarinkelin ja nakin jääkaapista. Sitten kerroin että isä ottaa nakkinsa esille ja äiti rinkelin ja isä työntää nakin rinkelin läpi ja vetää sen takaisin ja työntää uudelleen läpi ja tätä jatketaan niin kauan kuin jaksetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä