Onko noloa / häpeällistä.....
....että olen joka vkoloppu baarissa ja 10 kerrasta yhdeksänä pussaillut/tanssinut/halinut eri jätkän kanssa? Pelkään saavani jonkun maineen mutta kännissä en pysty hallitsemaan itseäni! (ja älkää turhaan kommentoiko "miksi juot" yms paskaa koska let's face it kännissä on kivaa). Olen myös pari kertaa lähtenyt jätkän mukaan mutta vain nukkumaan. Olen neitsyt. - melkein parikymppinen
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:45"]Kiitos kaikille kommenteista! Sain vähän uutta näkökulmaa asiaan.. taidan tästä lähtien tanssia ja juhlia vain kavereiden seurassa ja jättää "yhenillan jutut" pois ennenkuin mitään peruuttamatonta tapahtuu. Haluaisin elämääni kuitenkin pysyvyyttä ja vaikka kuulostaakin kornilta ja naiivilta, Haluaisin löytää ihmisen kehen rakastua enkä halua pilata mahdollisuuksia ennenkuin edes tapaan ky ihmisen :/ !
-ap
[/quote]
Kuulostat fiksulta tytöltä, joten kannattaa käyttäytyä siten. Ehkä tapaamme yöelämässä ;-)
M23
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:26"]Pöh. Olet nuori ja tuollaista se meno nuorena on. Ei tuossa ole mitään häpeällistä. Jos jotain juttuja alkaa liikkua niin anna ihmisten puhua. Itse kuitenkin tiedät mikä on oikeasti totta.
[/quote]
Otan parikymppisenä naisena tuon loukkauksena. Tuo on pieni osa, joka tuollaista harrastaa, riippuu tietenkin millaisessa porukassa liikkuu. Huonon maineen tuosta saa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:26"]Pöh. Olet nuori ja tuollaista se meno nuorena on. Ei tuossa ole mitään häpeällistä. Jos jotain juttuja alkaa liikkua niin anna ihmisten puhua. Itse kuitenkin tiedät mikä on oikeasti totta.
[/quote]
Otan parikymppisenä naisena tuon loukkauksena. Tuo on pieni osa, joka tuollaista harrastaa, riippuu tietenkin millaisessa porukassa liikkuu. Huonon maineen tuosta saa.
[/quote]
Te parikymppiset näköjään otatte kaiken niin vakavasti. Okei, on varmaan niitä fiksuja nuoria jotka ei koskaan tee mitään (tyhmää) mutta suurin osa parikymppisistä nyt bilettää ja tekee mitä huvittaa.
Mielestäni tanssimisessa, halailussa ja pusuttelussa ei ole mitään pahaa. Eri asia, jos jakaisit pesää kaikille. Pidä hauskaa, olet nuori ja vapaa! Mutta... liiallisella hauskanpidollakin on seuraukset (maineen menetys ja tietty maine poikien keskuudessa). Kunhan hieman kypsyt, niin huomaat, että juuri vain sen yhden pojan huomio, hellyys ja kiintymys merkitsee oikeasti jotakin -puolin ja toisin- :)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:26"]Pöh. Olet nuori ja tuollaista se meno nuorena on. Ei tuossa ole mitään häpeällistä. Jos jotain juttuja alkaa liikkua niin anna ihmisten puhua. Itse kuitenkin tiedät mikä on oikeasti totta.
[/quote]
[/quote]
Te parikymppiset näköjään otatte kaiken niin vakavasti. Okei, on varmaan niitä fiksuja nuoria jotka ei koskaan tee mitään (tyhmää) mutta suurin osa parikymppisistä nyt bilettää ja tekee mitä huvittaa.
[/quote]
Bilettää ja pitää hauskaa voi ilman, että nuolee joka vkl eri jätkää.
Tunnetko näitä tansittaja/pussailukavereitasi yhtään? Vai ovatko täysin tuntemattomia? Miksei voisi jutella ja tutustua sen verran siinä ohella, että voisi vaihtaa numeroita tai sopia tapaamisen selvinpäin vaikka kahvilaan yms. Kaikki kaipaavat hellyyttä ja läheisyyttä. Sellaisen tutumman ja itselleen sopivan kaverin kanssa se on paljon antoisampaa.
Riippuu ihan siitä, minkäkokoisella paikkakunnalla bailaat. Jos kyseessä on joku Paimio-henkinen tuppukylä tai muu pienempi kaupunki niin "maineen" saamiseen riittää tuo harjoittamasi ihan normaalin teinin hauskanpito.