Onko noloa / häpeällistä.....
....että olen joka vkoloppu baarissa ja 10 kerrasta yhdeksänä pussaillut/tanssinut/halinut eri jätkän kanssa? Pelkään saavani jonkun maineen mutta kännissä en pysty hallitsemaan itseäni! (ja älkää turhaan kommentoiko "miksi juot" yms paskaa koska let's face it kännissä on kivaa). Olen myös pari kertaa lähtenyt jätkän mukaan mutta vain nukkumaan. Olen neitsyt. - melkein parikymppinen
Kommentit (27)
Ootko oikeasti pitänyt niistä miehistä vai oliko ne vain sinnikkäitä ja olit helpolla tuulella (kännissä)? Aina niitä tulee pyörimään sun ympärillä mutta ei niitä kaikkia tarvi pussailla. Kyllä siitä saattaa jonkin maineenkin saada.
No minä "kunnon" miehenä vaikka kiinnostuisin sinusta en lähestyisi sinua, koska pitäisin sinua horona.
M23
Hankit itsellesi "hyvän" maineen, niin se seuraa mukanasi pitkään ja vaikeuttaa kunnon ihmissuhteiden solmimista eli laskee arvoasi ja houkuttelee pelkästään pillun perässä olevia seuraasi.
Joo mul sama homma mut naisten kanssa.. Aina tulee hieroo persettänsä mua vasten. Ni minkäs teet?
Eli ohmiset vain luulee jakuvittelee, kuka on horo ja kuka ei. Ja oikeat horot täällä tuomitsee?
Miehenkin soisi tutustuvan ensin, ennen kuin vetää johtopäätöksiä, tosin ei varmaan ole helppo uskoa, että olet neitsyt, mutta silti.
Mullakin on aina 10 naista tanssilattialla ympärillä ja mulkkua koskettelevat ja imevät sormiani himokkaasti, näyttääkseen mitä olisi luvassa. Joskus on ollut yhdellä kertaa kymmenen naista kymmenessä sormessa kiinni! Muutama yritti imeä varpaita. Silloin oli pakko väistää ja ottaa pari tyttöä mukaan ja purkaa paineita niihin. Ei ollenkaan omaa rauhaa, että saisi tanssia rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:10"]Eli ohmiset vain luulee jakuvittelee, kuka on horo ja kuka ei. Ja oikeat horot täällä tuomitsee?
Miehenkin soisi tutustuvan ensin, ennen kuin vetää johtopäätöksiä, tosin ei varmaan ole helppo uskoa, että olet neitsyt, mutta silti.
[/quote]
Jos on joka vkl uusi tyyppi nuoltavana niin kyllä se jonkin leiman ihmiseen lyö. Vaikka olisi neitsyt niin jotenkin tuollainen käyttäytyminen tekee naisesta niin vastenmielisen ettei tee edes mieli tutustua. Itse haen pitempää suhdetta, kuin yhden baari illan nuoleskelukaveria, niin mitä järkeä tällaiseen naiseen on tutustua?
M23
Pöh. Olet nuori ja tuollaista se meno nuorena on. Ei tuossa ole mitään häpeällistä. Jos jotain juttuja alkaa liikkua niin anna ihmisten puhua. Itse kuitenkin tiedät mikä on oikeasti totta.
Joka baarissa näitä ap:n kaltaisia näkee ja kyllä niillä se horon maine tulee ja on, tahdoit tai et. Eikä siinä mitään, miehet jotka eivät siitä horosta kiinnostu, tiettävät pysyä kaukana ja taas ne joille olet helppo, tietävät lähestyä, onnea valitsemallasi tiellä!
No, miks sä sellasta mainetta pelkäät. Sähän kerrot, että anyway haluat ja juot.
käsittelet vaan päässäs ne asiat. Häpeä syö energiaa....että mietit ne niin, ettei sun tarvi hävetä.
sä,elät. Itselle se tietty on se ikävin juttu. Ei muille. Kai. Joskus jotkut kärsii kun ne näkee sekoilijoiden menoa.
Kaikilla on kaveri, jonka on "pakko" löytää aina baarista joku. Se on vähän sellasta säälittävää, että pitää todistella että kelpaa. Kokeile vaikka joskus oikeasti tutustua ja jutella.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:10"]Eli ohmiset vain luulee jakuvittelee, kuka on horo ja kuka ei. Ja oikeat horot täällä tuomitsee?
[/quote]
Jos on joka vkl uusi tyyppi nuoltavana niin kyllä se jonkin leiman ihmiseen lyö. Vaikka olisi neitsyt niin jotenkin tuollainen käyttäytyminen tekee naisesta niin vastenmielisen ettei tee edes mieli tutustua. Itse haen pitempää suhdetta, kuin yhden baari illan nuoleskelukaveria, niin mitä järkeä tällaiseen naiseen on tutustua?
M23
[/quote]
Seli seli! Sä oot nähnyt naista alasti koskaan , äitiäs ei lasketa. Ja jos kukaan nainen edes vilkasis sua toiseen kertaan niin pippelistäs lentää malli jo siinä. Että meneppä nyt nukkumaan ja pyydä äitiäs peitteleen.
Täti neuvoo. Saat huoran maineen ja kaikki luulevat että et suinkaan nuku miesten luona vaan paneskelet. Ei kannata hankala sitten todistella puhtauttaan kun löytyy joku josta pidät oikeasti.
Kiitos kaikille kommenteista! Sain vähän uutta näkökulmaa asiaan.. taidan tästä lähtien tanssia ja juhlia vain kavereiden seurassa ja jättää "yhenillan jutut" pois ennenkuin mitään peruuttamatonta tapahtuu. Haluaisin elämääni kuitenkin pysyvyyttä ja vaikka kuulostaakin kornilta ja naiivilta, Haluaisin löytää ihmisen kehen rakastua enkä halua pilata mahdollisuuksia ennenkuin edes tapaan ky ihmisen :/ !
-ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:10"]Eli ohmiset vain luulee jakuvittelee, kuka on horo ja kuka ei. Ja oikeat horot täällä tuomitsee?
[/quote]
M23
[/quote]
Seli seli! Sä oot nähnyt naista alasti koskaan , äitiäs ei lasketa. Ja jos kukaan nainen edes vilkasis sua toiseen kertaan niin pippelistäs lentää malli jo siinä. Että meneppä nyt nukkumaan ja pyydä äitiäs peitteleen.
[/quote]
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
M23
On noloa ja saat huoran maineen ellei se jo ole sinulla.