voisiko olla enemmän wt mainos?
http://instagram.com/p/zKi-AjH1pY/?modal=true
Kierrän kaukaa puljut, joiden mainoksissa ei osata yhdys_sanoja.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:58"]Pistohpidot. Jos se onkin pistospidot. Pidot niinkun juhlat, bileet;-)
[/quote]
Pitäisköhän mennÄ bileisiin?:D
Siis oon aika helvetin huolissani noista kommenteista mitä tohon on tullut???? "Haluatko siskoni/veljeni kummiksi?" siiiiis mitä? :D
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:17"]Siis oon aika helvetin huolissani noista kommenteista mitä tohon on tullut???? "Haluatko siskoni/veljeni kummiksi?" siiiiis mitä? :D
[/quote]
tuo sama oli laittanut myös katrie dalerille tuon kommentin:'D
Pitäiskö tuo yksi sana olla Pistohoidot...?
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:23"]Pitäiskö tuo yksi sana olla Pistohoidot...?
[/quote]
Joo vissiin. Pistohpidot! :D Mä aattelin ensin että siinä olis tarkotus lukea "pistospidot" :D Yhdys_sana_virheet nyt on odotettavissa bimbolta, mutta miks ei oo oikolukenu MAINOSTA sen vertaa, ettei olis typoja? o__O Aloituksen kysymykseen: Ei, ei vois olla kovin paljon wt:mpi. "Tein itse ja säästin!" :D
Äh, siis siinähän olis varmaankin tarkoitus lukee "pistoshoidot". -6
Ihme vajakin näköinen tuo mainoksen nainen. Jotenkin että ei ole mitään himassa-look.
ÄH, oon sekaisin! :D Mutta eikös ne oo pistoksia eikä pistoja? Eli näin ollen pistoShoitoja eikä pistohoitoja? Jolloin olis tuplavirhe tuossa sanassa. :P -6
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:33"]Ihme vajakin näköinen tuo mainoksen nainen. Jotenkin että ei ole mitään himassa-look.
[/quote]
mainostaja itse.
Minäkin luin kauan tuota pistohpidot-kohtaa:D
Masentavaa ettei tuokaan nainen oikeasti ole noin kaunis ja sileä. Katselin siis tänään Beyoncen rupikonnakuvia.
Naiset on ihan yhtä rumia kuin miehetkin ilman photoshoppia ja meikkiä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:04"]Masentavaa ettei tuokaan nainen oikeasti ole noin kaunis ja sileä. Katselin siis tänään Beyoncen rupikonnakuvia.
[/quote]
ei kaikki:(
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:33"]Ihme vajakin näköinen tuo mainoksen nainen. Jotenkin että ei ole mitään himassa-look.
[/quote]
mainostaja itse.
[/quote]
Niin eikös se Suvi siinä itse.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:04"]
Masentavaa ettei tuokaan nainen oikeasti ole noin kaunis ja sileä. Katselin siis tänään Beyoncen rupikonnakuvia.
[/quote]
Kauneus tai rumuus on muutakin kuin sileä tai epätasainen iho.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:33"]Ihme vajakin näköinen tuo mainoksen nainen. Jotenkin että ei ole mitään himassa-look.
[/quote]
mainostaja itse.
[/quote]
[/quote]
Joo on, mutta siis että aika outoa tollasella tyhjällä katseella ja päällä mainostaa kauneushoitoja.
Mut kuka ihme hullu tää haluutko siskoni/veljeni kummiksi :D :D. Oon huomannut, että on pistänyt myös muille ö-luokan julkkiksille samaa kysymystä
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:33"]Ihme vajakin näköinen tuo mainoksen nainen. Jotenkin että ei ole mitään himassa-look.
[/quote]
mainostaja itse.
[/quote]
[/quote]
Joo on, mutta siis että aika outoa tollasella tyhjällä katseella ja päällä mainostaa kauneushoitoja.
[/quote]
Yrittää olla nii-in sexyn näköinen sänkykamarikatseineen. :`DDD
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:09"]Mut kuka ihme hullu tää haluutko siskoni/veljeni kummiksi :D :D. Oon huomannut, että on pistänyt myös muille ö-luokan julkkiksille samaa kysymystä
[/quote]
äiti ja isä varmaa tykkää kun isosisko etsii vauvalle kummia instagramista:'D
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:26"]Mites tämä mainos: http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/18/2015/02/10904753_10152653870325794_1014762986_n.jpg
Pikaisesti vilkaistuna ainakin kolme kirjoitusvirhettä. Miksei kukaan oikolue näitä? :D
[/quote]
Miten mä löysin vaan yhden? O_o