Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan varattua miestä :(

Vierailija
26.02.2015 |

Olen nyt jo toista vuotta ollut rakastunut läheiseen harrastuskaveriin, varattuun, lapsettomaan mieheen. Itsellänikin on puoliso, jota myös rakastan ja pieniä lapsia. Mitään ei minun ja tämän kaverin välillä ole tapahtunut, vaikka olemme tiiviisti yhteydessä, mutta tunteet & välittäminen välillämme ovat selviä. Jos olisimme vapaita en epäröisi hetkeäkään tunnustaa tunteitani. Nyt en sitä tietenkään tee. Kaikkeni olen yrittänyt päästäkseni eroon tunteista, mutta en saa niitä loppumaan ja ajattelen häntä ainakin 23/7. Mikä avuksi? Mitä itse tekisitte tilanteessa?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jes näitä ketjuja. "Sis mitä mä teen" Ja mikään vaihtoehto ei kelpaa, koska ei halua menettää kuitenkaan mitään. Ole sitten siinä tilanteessa. 

Vierailija
82/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapset kiittää. Äiti haihattelee intohimoisen harrastuksensa+ toisen miehen perässä joka on oikein elämänvalo ja tekee apsta mitä hän nyt on. Voi parkoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaahan tämä on. En olisi ikinä kuvitellut, että minulle voisi käydä näin. Olen ollut mieheni kanssa 15 vuotta yhdessä ja ketään toista en koskaan ajatellutkaan ennen kuin ensimmäistä kertaa nyt. Jos olisin pystynyt kuvitella, että näin voisi käydä, en olisi edes lapsia hankkinut. Tunteet tulivat kuin salama kirkkaalta taivaalta ja ovat vain kasvaneet pikkuhiljaa valtavaan mittaansa.

Hieman ihmetyttää, että kaikki muut kykenevät tunteitaan järjellä hallitsemaan. Minussa täytyy olla jotain pahasti vialla ja todellakin haluan tilanteeseen apua. Sen takia siitä täällä kerron ja pyydän apua!

Tuntuisi pahalta, jos mieheni olisi samassa tilanteessa. Hän onkin ollut ihastunut työkaverinsa, jonka minulle painostuksen alla tunnusti, mutta pääsi kai jotenkin ihastuksesta yli..? Jos kertoisin hänelle, hän varmasti vaatisi valitsemaan hänet tai harrastuksen ja siinä tilanteessa valitsisin hänet, mutta uskoisin jääväni katkeraksi...enkä tiedä miten tilanne siitä kehittyisi. Olisi helpompaa, jos pystyisin tilanteen jotenkin hoitamaan&pääsemään yli tunteista ilman pysyviä vaurioita. T:ap

Vierailija
84/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparka. Jätä se rauhaan.

Vierailija
85/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:41"]Kamalaahan tämä on. En olisi ikinä kuvitellut, että minulle voisi käydä näin. Olen ollut mieheni kanssa 15 vuotta yhdessä ja ketään toista en koskaan ajatellutkaan ennen kuin ensimmäistä kertaa nyt. Jos olisin pystynyt kuvitella, että näin voisi käydä, en olisi edes lapsia hankkinut. Tunteet tulivat kuin salama kirkkaalta taivaalta ja ovat vain kasvaneet pikkuhiljaa valtavaan mittaansa.

Hieman ihmetyttää, että kaikki muut kykenevät tunteitaan järjellä hallitsemaan. Minussa täytyy olla jotain pahasti vialla ja todellakin haluan tilanteeseen apua. Sen takia siitä täällä kerron ja pyydän apua!

Tuntuisi pahalta, jos mieheni olisi samassa tilanteessa. Hän onkin ollut ihastunut työkaverinsa, jonka minulle painostuksen alla tunnusti, mutta pääsi kai jotenkin ihastuksesta yli..? Jos kertoisin hänelle, hän varmasti vaatisi valitsemaan hänet tai harrastuksen ja siinä tilanteessa valitsisin hänet, mutta uskoisin jääväni katkeraksi...enkä tiedä miten tilanne siitä kehittyisi. Olisi helpompaa, jos pystyisin tilanteen jotenkin hoitamaan&pääsemään yli tunteista ilman pysyviä vaurioita. T:ap
[/quote]

Toki helppous olisi kivaa mutta sitä elämä ei ole. Tiedät itsekin vaihtoehtosi ja muita ei ole.

Tunteet pysyvät koska ruokit niitä.

Vierailija
86/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:41"]Kamalaahan tämä on. En olisi ikinä kuvitellut, että minulle voisi käydä näin. Olen ollut mieheni kanssa 15 vuotta yhdessä ja ketään toista en koskaan ajatellutkaan ennen kuin ensimmäistä kertaa nyt. Jos olisin pystynyt kuvitella, että näin voisi käydä, en olisi edes lapsia hankkinut. Tunteet tulivat kuin salama kirkkaalta taivaalta ja ovat vain kasvaneet pikkuhiljaa valtavaan mittaansa.

[/quote]

mä oon sitä mieltä että sun pitää hairahtaa siihen yhden kerran. Sitten tiedät.

Vierailija
87/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vielä, että en ole kyllä yhtään huonompi äiti lapsilleni kuin kukaan teistä täydellisesti toimivista, täydellisesti ajattelevista, täydellisen rehellisistä täydellisistä naisista! Onneksi teitä on niin paljon, että maailma pysyy pystyssä vaikka minä olen syntinen ja heikko!
T:ap

Vierailija
88/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö paljon tästä miehen naisystävästä? Millainen hän on? Jos sinä olet tämän naisen tason yläpuolella (siis kauniimpi ja muutekin tasokkaampi), niin siinä tapauksessa en näkisi vääräksi, jos yrität tätä miestä. Katso sitten, miten mies reagoi, valitseeko naisensa vai sinut. Jos valitsee naisensa, niin siinä tapauksessa jätä tämä mies rauhaan.

Vierailija
89/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:04"]

Tiedätkö paljon tästä miehen naisystävästä? Millainen hän on? Jos sinä olet tämän naisen tason yläpuolella (siis kauniimpi ja muutekin tasokkaampi), niin siinä tapauksessa en näkisi vääräksi, jos yrität tätä miestä. Katso sitten, miten mies reagoi, valitseeko naisensa vai sinut. Jos valitsee naisensa, niin siinä tapauksessa jätä tämä mies rauhaan.

[/quote]

Ja et näkisi tätä vääräksi myöskään ap:n oman perheen (aviomies + lapset) kannalta?

Vierailija
90/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:03"]Ja se vielä, että en ole kyllä yhtään huonompi äiti lapsilleni kuin kukaan teistä täydellisesti toimivista, täydellisesti ajattelevista, täydellisen rehellisistä täydellisistä naisista! Onneksi teitä on niin paljon, että maailma pysyy pystyssä vaikka minä olen syntinen ja heikko!
T:ap
[/quote]

Ai se on täydellisyyttä ettei haikaile jonkun harlekiini romaanimaisen sielun kumppanin perään... Just juu

Vierailija
91/95 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaudelle voi mitään.olen itse toinen nainen juuri 3lapsen naimisissa olevalle miehelle.näemme päivitttäin ja jo vuosia..hänen kaverit tietää ja osa sukulaisista.hän muka lasten ja talon ja firman takia yhdessä.ollaan hulluina toisiimme.eitämä kivaa ole.

Vierailija
92/95 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rakkaudelle voi mitään.olen itse toinen nainen juuri 3lapsen naimisissa olevalle miehelle.näemme päivitttäin ja jo vuosia..hänen kaverit tietää ja osa sukulaisista.hän muka lasten ja talon ja firman takia yhdessä.ollaan hulluina toisiimme.eitämä kivaa ole.

No ei hän sinuun nyt niin hulluna ole kun ei jätä vaimoaan. Sairaita ihmisiä löytyy aina, joita kiihottaa toisten tunteiden loukkaaminen. Ne ihmiset rakastaa vain itseään, jotka pyörittää montaa "hoitoa" kerralla. Mutta vakka kantensa valitsee.

Vierailija
93/95 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää varattuihin rakastuneet ihmiset aina keksii niin paljon tekosyitä ja hakee oikeutusta omille teoilleen ja tunteilleen, koska tietävät tekevänsä väärin.

Inhoan sitä ajattelua "ei minulla oo mitään tekemistä sen suhteen kanssa, ei oo mun vika!" Vieritetään vaan syytä muille. Nukahda rattiin ja aja kolari - ei se ollu mun vika, opiskelun takia nukahdin.

Vierailija
94/95 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no.rakastan itse 3 lapsen naimisissa olevaa miestä .ollaan oltu vuosia hulluina toisiimme.ei tälle mitään voi.lasten takia mies ei enää lähde kotoa.

Vierailija
95/95 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun harrastus kuulostaa aika helvetin suurenmoiselta. Voisitko kertoa mikä se on?