Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan varattua miestä :(

Vierailija
26.02.2015 |

Olen nyt jo toista vuotta ollut rakastunut läheiseen harrastuskaveriin, varattuun, lapsettomaan mieheen. Itsellänikin on puoliso, jota myös rakastan ja pieniä lapsia. Mitään ei minun ja tämän kaverin välillä ole tapahtunut, vaikka olemme tiiviisti yhteydessä, mutta tunteet & välittäminen välillämme ovat selviä. Jos olisimme vapaita en epäröisi hetkeäkään tunnustaa tunteitani. Nyt en sitä tietenkään tee. Kaikkeni olen yrittänyt päästäkseni eroon tunteista, mutta en saa niitä loppumaan ja ajattelen häntä ainakin 23/7. Mikä avuksi? Mitä itse tekisitte tilanteessa?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kyllä ihan kyökkipsykologian puolelle, mutta olisiko niin, että heijastat kaikki elämäsi toiveet tähän harrastukseen ja mieheen? Huomioi se, ettet tunne häntä oikeasti. Et tiedä mitä arki hänen kanssaan olisi. Eli oletkohan enemmänkin rakastunut ajatukseen ihannesinusta ja ihannehänestä yhdessä ihannemaailmassa? Onko sinulle käynyt niin, että olet luovuttanut oikeiden ongelmiesi kanssa? Jos oman miehesi tai lasten tai arjen pyörityksen kanssa on kitkaa, nostat vain kädet ylös etkä yritä parantaa tilannetta. Sitten suljet silmäsi ja kuvittelet eläväsi ihanaa harrastuselämää ihanan varatun intohimomiehen kanssa ja kaikki ongelmasi ovat taakse jääneitä. Neuvoni on - pysähdy. Puhu miehellesi. Älä tästä harrastus/mies-asiasta vaan yleisesti elämästänne. Katsotte toisianne silmiin ja kerrotte mitä haluatte tulevaisuudelta. Tuskin miestäsikään kiinnostaa tylsä arki tästä ikuisuuteen. Mielestäni on huolestuttavaa miten tärkeä harrastuksesi on sinulle. En tarkoita etteikö harrastuksia saisi olla, mutta tekstistäsi saa vaikutelman että se on ainoa henkireikäsi. Ja tässä tilanteessa kannattaa suunnata katse siihen muuhun elämään ja sen parantamiseen ettei sitä tarvitsisi paeta harrastukseen ja mielikuvamieheen.

Vierailija
44/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:51"]Menee kyllä ihan kyökkipsykologian puolelle, mutta olisiko niin, että heijastat kaikki elämäsi toiveet tähän harrastukseen ja mieheen? Huomioi se, ettet tunne häntä oikeasti. Et tiedä mitä arki hänen kanssaan olisi. Eli oletkohan enemmänkin rakastunut ajatukseen ihannesinusta ja ihannehänestä yhdessä ihannemaailmassa? Onko sinulle käynyt niin, että olet luovuttanut oikeiden ongelmiesi kanssa? Jos oman miehesi tai lasten tai arjen pyörityksen kanssa on kitkaa, nostat vain kädet ylös etkä yritä parantaa tilannetta. Sitten suljet silmäsi ja kuvittelet eläväsi ihanaa harrastuselämää ihanan varatun intohimomiehen kanssa ja kaikki ongelmasi ovat taakse jääneitä. Neuvoni on - pysähdy. Puhu miehellesi. Älä tästä harrastus/mies-asiasta vaan yleisesti elämästänne. Katsotte toisianne silmiin ja kerrotte mitä haluatte tulevaisuudelta. Tuskin miestäsikään kiinnostaa tylsä arki tästä ikuisuuteen. Mielestäni on huolestuttavaa miten tärkeä harrastuksesi on sinulle. En tarkoita etteikö harrastuksia saisi olla, mutta tekstistäsi saa vaikutelman että se on ainoa henkireikäsi. Ja tässä tilanteessa kannattaa suunnata katse siihen muuhun elämään ja sen parantamiseen ettei sitä tarvitsisi paeta harrastukseen ja mielikuvamieheen.
[/quote]

Kuulostaa järkevältä! Osaisinpa vielä toteuttaa. T:ap.

Vierailija
45/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille hoitaja ja oman miehen kanssa iltaa viettämään, siitä se lähtee :)

Vierailija
46/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihmiset jääkaappeja, kylmiä, tyhjiä ja sisältä on vielä lamppukin palanut. Jotkut varatut kulkee ihan varmasti koko ajan haku päällä ja silloin kelpaa kuka tahansa, tunteista viis. Tässä on kyse vähän eri asiasta. Tuli paha mieli sun puolesta näiden kommenttien takia. Ei tunteissa ole mitään pahaa eikä niitä oikeasti voi niin vain valita. Vaikutat herkältä ja taiteelliselta (?) ihmiseltä. On rikkaus että on löytänyt ihmisen jonka kanssa jakaa intohimo yhteiseen harrastukseen. Ei kaikki ihmiset ymmärrä miltä sellainen yhteys tuntuu. Toiset tuntee suuremmin. En osaa neuvoa sinua mitä sinun pitäisi tehdä, olen itse vähän saman tyyppisessä tilanteessa eikä tässäkään ole hyviä vaihtoehtoja. Iloitse siitä että saat tehdä sitä mihin sinulla on paloa, et ole tehnyt mitään väärää. Jos yhteys tähän henkilöön katkeaisi, menettäisit jotakin itsestäsi niin harrastuksen kuin tärkeän ihmissuhteen päättymisen vuoksi. Jos etenette tekojen asteelle, voi se myös katkaista yhteyden ja pilata harrastuksen jos yhteistyöhön tulee kiusaantuneisuus ja syyllisyyden tunteet, ette enää osaa iloita yhteisestä tekemisestä samalla tavalla kun lataus on mennyt. Ehkä helpottaa jos pystyt puhumaan jollekin luotettavalle läheiselle?

Vierailija
48/95 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:03"]Ja se vielä, että en ole kyllä yhtään huonompi äiti lapsilleni kuin kukaan teistä täydellisesti toimivista, täydellisesti ajattelevista, täydellisen rehellisistä täydellisistä naisista! Onneksi teitä on niin paljon, että maailma pysyy pystyssä vaikka minä olen syntinen ja heikko!
T:ap
[/quote]

Et sinä ole syntinen ja heikko eikä täällä ole kukaan täydellinen. Hyviä neuvoja on kylläkin tullut. Et voi saada kaikkea, sinun tulee valita. Se on ihan hemmetin vaikeaa ja raskasta mutta tervetuloa aikuisten maailmaan. Pettää ei kannata, kuulostat kuitenkin rehdiltä tyypiltä ja siitä jää vain paska maku suuhun, hyvin pitkäksi aikaa. Puhumattakaan että petät samalla aika monta muutakin ihmistä. Puntaroi, harkitse ja mieti tarkkaan.

Vierailija
50/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastat? Höpö höpö

Vierailija
51/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä sinisilmäisiä tyhmiä naisia sikiää?

Vierailija
52/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:46"]

Pane sitä.

[/quote]

Tunnenko mä sut?

Vierailija
53/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tunteistasi eroon niin vältä miehen tapaamista. Lopeta haaveilu äläkä ruoki tunteitasi millään tavalla. Ei ole oikeasti muita oikoteitä onneen. Olen tehnyt saman vuosia sitten enkä ole katunut hetkeäkään että valitsin mieheni ja lasteni isän.

Vierailija
54/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:46"]

Pane sitä.

[/quote]

Tunnenko mä sut?
[/quote]

Ehkä.

Vierailija
55/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:46"] Pane sitä. [/quote] Tunnenko mä sut? [/quote] Ehkä.

[/quote]

No missäpäin asut? 

Vierailija
56/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:03"]Ja se vielä, että en ole kyllä yhtään huonompi äiti lapsilleni kuin kukaan teistä täydellisesti toimivista, täydellisesti ajattelevista, täydellisen rehellisistä täydellisistä naisista! Onneksi teitä on niin paljon, että maailma pysyy pystyssä vaikka minä olen syntinen ja heikko!
T:ap
[/quote]

Et sinä ole syntinen ja heikko eikä täällä ole kukaan täydellinen. Hyviä neuvoja on kylläkin tullut. Et voi saada kaikkea, sinun tulee valita. Se on ihan hemmetin vaikeaa ja raskasta mutta tervetuloa aikuisten maailmaan. Pettää ei kannata, kuulostat kuitenkin rehdiltä tyypiltä ja siitä jää vain paska maku suuhun, hyvin pitkäksi aikaa. Puhumattakaan että petät samalla aika monta muutakin ihmistä. Puntaroi, harkitse ja mieti tarkkaan.
[/quote]

Näin.

Vierailija
57/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä niin vain rakastuta, ilman että sen tunteen antaa tulla. Kaikki on omasta halusta kiinni.

Vierailija
58/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 19:03"]

Ja se vielä, että en ole kyllä yhtään huonompi äiti lapsilleni kuin kukaan teistä täydellisesti toimivista, täydellisesti ajattelevista, täydellisen rehellisistä täydellisistä naisista! Onneksi teitä on niin paljon, että maailma pysyy pystyssä vaikka minä olen syntinen ja heikko! T:ap

[/quote]

Sinä sanoit ajattelevasi tätä miestä 23/7, meinaat ettei lapset sitä mitenkään vaistoa?

Vierailija
59/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:06"]Täällä ollaan aina niin jyrkkiä ja tuomitsevia. :( ymmärrän sua täysin ap, itsekin vähän samantapaisessa tilanteessa olleena. Tein pitkää ja intensiivistä projektityötä mukavan miehen kanssa, ja tunsimme toisiimme todella voimakasta vetoa. Mitään ei kuitenkaan koskaan sattunut, koska olimme silloin molemmat tahoillamme varattuja. No projekti loppui "onneksi", vaikka säännöllisesti niitä aikoja on ikävä.
.
Mutta jos et halua lopettaa harrastusta, voisitko jutella miehen kanssa näistä tunteista? Kertoa rehellisesti, mikä on tilane, mutta myös sen, ettet halua rikkoa kummankaan parisuhdetta. Voisko tieto auttaa?

[/quote]

Tuo saattaisi olla siinä mielessä hyvä idea, että saattaisi viedä "terän" haaveilulta, kun ottaisi kissan pöydälle. Mutta en tiedä kehtaanko/uskallanko. Mitenhän se mies siihen reagoisi? T:ap
[/quote]
Luultavasti hämmentyisi niin pahasti, että ottaisi etäisyyttä. Nyt se oma suhde kuntoon!

Vierailija
60/95 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oletat että tapahtuu jos kerrot kohteelle? Että jätätte puolisonne ja hekuma jatkuu vuosien päähän. 

Teidän harrastamiskaveruus muuttuu heti. Hän ei koskaan katso sua samalla tavalla kaverina jos puhut että sinä, pienten lasten varattu mamma olet häneen rakastunut.