terapeutin puhelin - ammatillisuus?
Minua vaivaa, kun terapeuttini on viime kerroilla näprännyt puhelintaan kun avaa minulle oven ja ennen kuin istun. Puhelin on ollut värinällä tuoliemme välissä olevalla pöydällä ja se on surissut joka käynnillä 1-3 kertaa. Hän ottaa puhelimen heti kun aika on täynnä ja näppäilee puhelinta kun olen maksamassa.
Onhan tämä ihan tavallista nykyään arjessa. Mutta samaan aikaan hän yrittää opettaa minua luottamaan, olemaan läsnä ja puhuu KUNNiOiTUKSESTA. Mielestäni ei kunnioita edes asiakasta.
Kommentit (97)
Kanta-Hämeessä vai missä tämä harmaahapsi?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 20:32"]Kanta-Hämeessä vai missä tämä harmaahapsi?
[/quote]
Miksi kysyt?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:18"]*odottaa tiistain Ilta-lehden lööppiä "potilas raiskasi terapeutin älypuhelimella - tekoa suunniteltiin vauvapalstalla*
[/quote]
Entä jos miehet kirjoittaisivat vanhemmasta naisesta tämän ketjun tyyliin?
[/quote] kukkahattutädit ottaisivat todesta. Kukkahattusetiä ei ole olemassa
[/quote]
Puuma ei malttaisi katsoa puhelinta nuoremman miehen seurassa
[/quote]
Mieheni käy vanhemman naisen vastaanotolla. Ei suostu kertomaan mistä puhuu.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:19"]Työnnä se sen perseeseen seuraavan kerran kun surisee.
[/quote] poikittain...
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 13:19"]Työnnä se sen perseeseen seuraavan kerran kun surisee.
[/quote] poikittain...
[/quote] nauttii vielä... Jos se on hänen toiveensa?
Suurin osa terapeuteista on tuollaisia. Tekevät vain työtään, eivät välitä oikeasti. Laske vähän odotuksiasi, ei hänen kuulu tehdä sinua onnelliseksi ja tuudittaa läsnäolollaan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:39"]Läsynlässynläsnäolo
[/quote]
Tommy Hellsten katsoisi syvillä silmillään suoraan inhimillisyytesi ytimeen 45minuuttia putkeen ja sisäinen lapsesi tulisi vihdoin nähdyksi.
Huh, nyt terapeuttini on alkanut vaihdella aiemmin säännöllistä tapaamisaikaa. Ja nyt vaihtoi sen kerran siirretyn ajan tekstarilla tähän iltaan. En jaksa enää luottaa häneen.
Hyviä kommentteja, en nyt juuri kykene vastaamaan kun mietin mitä sanon tälle illalle siirretyllä käymmillä. Vastailen kyllä myöhemmin. Kiitos.
Ap
Hän on huomannut että olet kaikkeen suostuva tossukka.
Lol, minä olisin jo lähteny kävelemään. Ap, sä olet maksava asiakas ja yleensä asiakkaat äänestävät jaloillaan, jos palvelu ei ole odotusten mukaista.
Onko teillä sopimusta aikojen muuttelusta?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:20"]Lol, minä olisin jo lähteny kävelemään. Ap, sä olet maksava asiakas ja yleensä asiakkaat äänestävät jaloillaan, jos palvelu ei ole odotusten mukaista.
[/quote]
Ei terapiassa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:20"]Lol, minä olisin jo lähteny kävelemään. Ap, sä olet maksava asiakas ja yleensä asiakkaat äänestävät jaloillaan, jos palvelu ei ole odotusten mukaista. [/quote] Ei terapiassa.
[/quote]
Jaha älähtiko siellä joku terapeutti? Mene töihin, asiakkaat odottaa!
Ja paskanmarjat. Jos The Terapeutti on sieltä ja syvältä, ja asiakas maksaa, niin kyllä se asiakas terapian jatkosta myöskin päättää. Ei joku suurella EGOlla varustettu The Terapeutti. Maailma on pullollaan päteviä terapeutteja...
Minusta näinä kännyvakoilunkin aikoina ei pitäisi kännyä terapiatilassa säilyttää - hakkerit eli krakkerit voivat kuunnella kännyn ympäristöä mikrofonin kautta. Toivottavasti ei satu kohdalle tällaista kivaa...
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:29"]
Onko teillä sopimusta aikojen muuttelusta?
[/quote]
pit'isi olla kaikilla sopimus.. ja samat ehdot asiakkaalle ja terpalle.. tuskin sinä voisit samana päivänä vaan muuttaa mieltäsi.
Ap johtaa 167-2
Eli täällä on 2 The Terapeuttia lukemassa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:37"]Minusta näinä kännyvakoilunkin aikoina ei pitäisi kännyä terapiatilassa säilyttää - hakkerit eli krakkerit voivat kuunnella kännyn ympäristöä mikrofonin kautta. Toivottavasti ei satu kohdalle tällaista kivaa...
[/quote] öööh...
Oletko sama Ap, jonka terapeutin persvako vilkkui pari viikkoa sitten?