Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa Instagramin idea. Siis kerrotaan kuvin kaikesta mitä elämässä tapahtuu? Ketä se kiinnostaa? Miksi niin tehdään?

Vierailija
29.11.2021 |

En ymmärrä.

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhoja te oikein olette, jotka ette ymmärrä instaa? Instahan on nerokas, verrattuna esim facebookkiin. Jos osaa etsiä, instasta löytyy todella hienoja valokuvia; luontokuvia, matkakuvia jne. Tietenkin myös paljon höttöä ja pintaliitoa, mutta onhan sekin viihdettä. Ennenvanhaan ostettiin aikakauslehtiä, nykyään on insta. Yrittäkää vähän nostaa oma pää pois sieltä jostain, ja etsikää jyvät akanoista. Ei insta ole yhtään niin negatiivinen kuin annatte olettaa. Tietysti riippuu paljon siitä, kuinka typeriä sivuja te katselette siellä. Tyyliin jotkut suomalaiset junttijulkkikset...

Vierailija
102/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instagram: uteliaiden ullataalasmaiden paratiisi. Ihana kyylätä mitä muille kuuluu. Mä kyylään monesti naapureitani instan kautta kun ne hölmöt pitävät tilejään julkisena.

Yleensä päivitetään eniten tarinoihin, niitä et voi salaa stalkata.

Mulla on iigeessä feikkitili, jolla häpeilemättä kyylään tarinoita. Joskus on käynyt niin että pari tyyppiä laittoi tilinsä yksityiseksi, kun säikähtivät hoksatessaan jonkun feikin (minut) kyyläävän tarinoita. Yksi täysin tuntematon jopa esti minut, kun katsoin storyt vaikka hänellä on julkinen tili ja olen vain harmiton IG-kyylä. Ihmiset ja heidän jutut minua kiinnostaa.

Susta tulee vähän creepy fiilikset. Kannattaisiko etsiä sisältöä elämääsi, niin ei tarvii tehdä tuollaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instagram: uteliaiden ullataalasmaiden paratiisi. Ihana kyylätä mitä muille kuuluu. Mä kyylään monesti naapureitani instan kautta kun ne hölmöt pitävät tilejään julkisena.

Mulla on iigeessä feikkitili, jolla häpeilemättä kyylään tarinoita. Joskus on käynyt niin että pari tyyppiä laittoi tilinsä yksityiseksi, kun säikähtivät hoksatessaan jonkun feikin (minut) kyyläävän tarinoita. Yksi täysin tuntematon jopa esti minut, kun katsoin storyt vaikka hänellä on julkinen tili ja olen vain harmiton IG-kyylä. Ihmiset ja heidän jutut minua kiinnostaa.

Susta tulee vähän creepy fiilikset. Kannattaisiko etsiä sisältöä elämääsi, niin ei tarvii tehdä tuollaista?

Kaikkihan tuota tekee vaikkei kehtaa myöntää!

T: eri

Vierailija
104/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luova alusta.

Vierailija
105/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset käyttävät Instagram ylpeilläkseen siitä, kuinka he saavat miehet maksamaan matkansa ja lomansa. Nämä naiset metsästävät suomalaisia ​​miehiä, hoitavat heidät jättämään perheensä ja sitten kerskuvat siitä FB:ssä ja IG:ssä. 

Vierailija
106/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä poistin IG-tilin kun vitutti katsella ihmisten narsistisia päivityksiä naamastaan. Minä Lintsillä, minä Kreikassa, tässä minä juon kahvia ja tässä humblebraggaan töissä ja salilla. Läheisten menot tiedän ilman someakin, eikä puolituttujen alati vaihtuvat lärvit kiinnostaa. Lisäksi feediin tuli koko ajan peiliselfietä ja aikuisten ihmisten minäminä-päivityksiä. Julkkikset rinkirunkkivat toistensa kuviin ja kaikista juhlista luodaan mahdollisimman ihana kuva, vaikka oikeasti olisi paskaa.

Instasta kannattaa poistua, jos vituttaa, suosittelen. Ei vituta enää kuin pelkkä ajatus sinne menosta. :D

Miksi sinä seurasit tällaisia profiileja? Ei mun feediin tule tällaisia, kun en seuraa ketään kuka laittaa selfieitä ja kroppakuvia jatkuvalla syötöllä. Seuraan enimmäkseen luontoon, sisustukseen ja ihonhoitoon/meikkaukseen liittyviä tilejä (tietty on sukulaisten ja tuttujenkin, mutta eivät he kerro kaikkea elämästään ja heilläkin useimmiten luontokuvia ym. "viattomia"), eikä näissä näy minkäänlaisia tyrkkykuvia. Toki ihonhoito ja meikkaus vaatii henkilön kasvot, mutta eivät ne ole häiritseviä ja narsistisia.

Tästä syystä Instagram ei myöskään suosittele mulle kenenkään tyrkyn tiliä, kun en ole kiinnostunut kenenkään takamuksesta, turbohuulista, silikonitisseistä ja ylivedetystä filtteröinnistä. 

Instagram on just sellainen, minkälainen sen haluaa olevan ja mulle se on enimmäkseen ihanien, valloittavien ja mahtavien luontokuvien näyttämö. Itsekin laitan vain luontokuvia, tosin aika harvakseltaan.

Vierailija
107/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitatte instaan julkisen tilin jos storyja ja kuvia ei saa katsoa? Netti on täynnä ihmisiä ja niitä tarinoita voi nähdä ja saa katsoa ihan kuka tahansa jos ei laita yksityiseksi.

Vierailija
108/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset käyttävät Instagram ylpeilläkseen siitä, kuinka he saavat miehet maksamaan matkansa ja lomansa. Nämä naiset metsästävät suomalaisia ​​miehiä, hoitavat heidät jättämään perheensä ja sitten kerskuvat siitä FB:ssä ja IG:ssä. 

Osaatko sanoa esimerkiksi kuka tällaista tekee? Haluan käydä stalkkaamassa.

Vierailija
109/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä poistin IG-tilin kun vitutti katsella ihmisten narsistisia päivityksiä naamastaan. Minä Lintsillä, minä Kreikassa, tässä minä juon kahvia ja tässä humblebraggaan töissä ja salilla. Läheisten menot tiedän ilman someakin, eikä puolituttujen alati vaihtuvat lärvit kiinnostaa. Lisäksi feediin tuli koko ajan peiliselfietä ja aikuisten ihmisten minäminä-päivityksiä. Julkkikset rinkirunkkivat toistensa kuviin ja kaikista juhlista luodaan mahdollisimman ihana kuva, vaikka oikeasti olisi paskaa.

Instasta kannattaa poistua, jos vituttaa, suosittelen. Ei vituta enää kuin pelkkä ajatus sinne menosta. :D

Miksi sinä seurasit tällaisia profiileja? Ei mun feediin tule tällaisia, kun en seuraa ketään kuka laittaa selfieitä ja kroppakuvia jatkuvalla syötöllä. Seuraan enimmäkseen luontoon, sisustukseen ja ihonhoitoon/meikkaukseen liittyviä tilejä (tietty on sukulaisten ja tuttujenkin, mutta eivät he kerro kaikkea elämästään ja heilläkin useimmiten luontokuvia ym. "viattomia"), eikä näissä näy minkäänlaisia tyrkkykuvia. Toki ihonhoito ja meikkaus vaatii henkilön kasvot, mutta eivät ne ole häiritseviä ja narsistisia.

Tästä syystä Instagram ei myöskään suosittele mulle kenenkään tyrkyn tiliä, kun en ole kiinnostunut kenenkään takamuksesta, turbohuulista, silikonitisseistä ja ylivedetystä filtteröinnistä. 

Instagram on just sellainen, minkälainen sen haluaa olevan ja mulle se on enimmäkseen ihanien, valloittavien ja mahtavien luontokuvien näyttämö. Itsekin laitan vain luontokuvia, tosin aika harvakseltaan.

Jos seuraat instassa jotain tuttua joka tykkää ja seuraa jotain instapyllistelijöitä, tyrkyttää algoritmit sinullekin tyrkkyjä. Siksi kannattaa myös ne pervoukkelit poistaa listoilta. Sulla sellaisia ei ilmeisesti ole seurattavissa, joten feedisi on puhdas tyrkyistä.

Vierailija
110/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täällä käyttää instaa vain "valloittavien luontokuvien näyttämönä!" :D Itse käytän instaa vain jotta näen mitä lapseni postailee. Kieltämättä huvittaa tuttujen "täydellinen" some-elämä... Pelkkää lavastusta

Vierailija
111/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataat kuvan jonka haluat kavereiden näkevän. Onko tämä vaikea ymmärtää, ei minun mielestä.

Vierailija
112/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ei tuollaisia naisia ole kuin pieni kourallinen. Normaalit ihmiset eivät toimi noin. Älytöntä edes ottaa esille. Puhut siis ammattimaisesta toiminnasta, joka on melkein sama kuin h....raaminen.

Vierailija
113/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seuraat instassa jotain tuttua joka tykkää ja seuraa jotain instapyllistelijöitä, tyrkyttää algoritmit sinullekin tyrkkyjä. Siksi kannattaa myös ne pervoukkelit poistaa listoilta. Sulla sellaisia ei ilmeisesti ole seurattavissa, joten feedisi on puhdas tyrkyistä.

Ei pidä paikkaansa, älä valehtele. Ei instan algorytmi tarjoile sellaisia tilejä joita muut tuttusi seuraavat. Vaan niitä jollaisia kuvia olet itse klikannut. Eli olet tainnut itse mennä klikkailemaan pyllykuvia.

Vierailija
114/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kaikki tehtailevat feikkitilejä, jotta voivat stalkata? No EI TODELLAKAAN KAIKKI. Ainoastaan vinksahtaneen ihmisen harrastus tämmöinen.

Vierailija
115/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnosta Instagram. Minulle se onkin tuttu vain näistä julkkisjuoruista iltapäivälehdistössä, missä on aina yleensä joku linkki Instagramiin ja sen kuviin ja melko tyhjänpäiväisiin teksteihin siellä. Näkyy olevan jonkunlainen tiedotuskanava. Ei tosiaan näin vanhempaa ihmistä kiinnosta ollenkaan. En sitten tiedä syntyykö niistä siellä jotain keskustelua, tai löytyykö sieltä jotain mielenkiintoista. On niin vieras. Oikeastaan minua tökkii heti, jos kännykällä on kuvattu kuvaa "väärinpäin". eli kallellansa, kun kuvat pitää ottaa pitkittäin. 

Facebook oli aiemmin hyvä, mutta alkoi tekemään ihme temppuja, että pyörittää yksien ja samojen postauksia päivät pitkät, varsinkin jos vahingossa kävi kommentoimassa jotain, se näytti sitä samaa postausta uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Saman muutaman postaukset näkyivät päivästä toiseen, ikään kuin olisi vain 3 kaveria, vaikka oli 200.

Sitten kun meni katsomaan, mikseivät kaverit koskaan postaa mitään, siellä niitä postauksia olikin kymmenittäin yhdellä kaverilla, joita Facebook vaan ei viitsinyt näyttää. Sama kaikilla. Jotkut ihmiset olivat tosi loukkaantuneita, kun kukaan ei koskaan kommentoinut mitään postauksiinsa, vaikka on se vähän liikaa vaadittu, että menisi erikseen lukemaan vuorotellen jokaisen kaverin etusivua ja mielestäni Facebook voisi näyttää niitä postauksia eri kavereilta ihan julkaisujärjestyksessä vaan, eikä nostella niitä jonkun älyttömän algoritmin perusteella.

Kaikkea älytöntä roskaa ja propagandaa se kyllä näyttää ja korostaa, kun´ minua kiinnostaisi ne kaverieni jutut ja kokemukset ja taide ja ajatukset. Vihon viimeinen juttu Facebookissa oli se kaiken muuttaminen joksikin "tarinaksi", mistä ei ota mitään selkoa ja mitkä tosiaan häviää näkyvistäkin melkein heti. Mikä kiire sen kaverin videon/kuvan/tekstin jne. katsomisessa on? Ärsyttää.

Vierailija
116/123 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden julkaisut tasapuolisesti aikajärjestyksessä? Juu ei! 😈

t. Facebook

Vierailija
117/123 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kaikki tehtailevat feikkitilejä, jotta voivat stalkata? No EI TODELLAKAAN KAIKKI. Ainoastaan vinksahtaneen ihmisen harrastus tämmöinen.

Feikkitilit tehdään nimenomaan stalkkaamista varten, kun omalla naamalla ja nimellä ei kehtaa katsoa puolituttujen storyja. Meitä ”vinksahtaneita” on paljon.

Vierailija
118/123 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä alusta. Voi stalkata. Löytää loputtomasti uutta runkkumatskua.

T. Reino - 58

Vierailija
119/123 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako instan mukaansa hautaan?

Vierailija
120/123 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lataat kuvan jonka haluat kavereiden näkevän. Onko tämä vaikea ymmärtää, ei minun mielestä.

Voihan tuon kuvan jakaa whats'upissa tai jopa vanhanaikaisesti sähköpostissa. Eihän sitä koko maailman tarvitse nähdä.