iso vai pieni klitoris
Mulla on iso, eli ei vaikea löytää. Mutta vaikka ikää jo kohta 40, oon saanu orgasmin miehen kanssa alle 10 kertaa elämäni aikana. Itsekään en siinä onnistu tuota paikkaa räpläämällä kuin harvoin. Siihen voi mennä vaikka 20 minuuttia että laukeaa ja sellaista ei kehtaa mieheltä pyytää. Onko tuo klitoriksen koko jotenkin verrannollinen sen herkkyyteen? Jos on pienempi, onko se herkempi? Kertokaa!r
Kommentit (83)
Semmoinen herneen kokoinen. Sitä on kiva nuolla.
Klitorishan ei ole vain pieni nappula, vaan se levittäytyy häppärien alle. Miehen kosketellessa klitoristani juuri sen nappulan vierestä "n.klo 13.00 kohdalta", en voi enää kontrolloida itseäni.
Olen ex-urheilija. Minun klitoris on valtava johtuen anabolisista steroideista, mitä käytin urheilu uralla Haluaisin sen pienemmäksi mutta ei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kuinka valtava?
Noin puolen pikkusormen kokoinen. Joku on joskus verrannut pienen pojan pippeliin.
Ei lie väliä pieni tai iso, paljon tuntoreseptoreita kuitenkin. Kyllä se mies löytää sen penemmänkin, ainakin pitäisi.
Omastani en tiedä, kun en muiden naisten ole nähnyt.
Nuppineulan kokoinen löyty ja saan helposti ja nopeasti. Jopa ajatuksen voimalla. Myös yhdynnässä kunhan asento ja fiilis on oikea.
Joskus sitten jos on muuta mielessä, ei irtoa ei sitten millään.
Vaimollani pienen pippelin kokoinen, ehkä ihaninta mitä tiedän, kun toinen haluaa asettaa sen häpyluuni päälle.
Mulla klitta on normaalin kokoinen, uskoisin. Laukussa mulla on aina mukana pienikokoinen klitorisvibraattori, jota saatan käyttää vaikkapa työpaikan vessassa, jos siltä rupeaa tuntumaan. Työmatkoilla autossa jne
Vierailija kirjoitti:
Nuppineulan kokoinen löyty ja saan helposti ja nopeasti. Jopa ajatuksen voimalla. Myös yhdynnässä kunhan asento ja fiilis on oikea.
Joskus sitten jos on muuta mielessä, ei irtoa ei sitten millään.
Olisiko tämän mielessä tehdä hyvää sitä ajatuksella hyväillen ?
Vierailija kirjoitti:
Olen ex-urheilija. Minun klitoris on valtava johtuen anabolisista steroideista, mitä käytin urheilu uralla Haluaisin sen pienemmäksi mutta ei ole mahdollista.
Haittaako tuo, jos löydät miehen joka kiihottuu tuosta valtavasta klitasta.
No mulla iso, kuiva ja löysä vagina, hävettää niin smperisti että en ole harrastanut seksiä juurikaan ja sen kerran kun harrastanut miehet ei ole lauennut ja pitänyt tyydyttää niitä suulla.
Oon yksinäinen leski mies ja käyn säännöllisesti nakurannoilla, pääasiassa katsomassa alastomia naisia.
Kaikki pillut on mielestäni kauniita. Erillaisia toki mutta isot ei ole yhtään sen rumempia kuin pienetkään. Jos häpyhuulet on ulkonevat se on vain erillaisuutta.
Vaimolla on noin 2cm pitkä, pullea klitoris. Se on aivan mahtava imeä ja nuolla. Kokemuksesta voin sanoa sen olevan varsinainen nautintonappula. Ensimmäinen orkku tulee erittäin voimakkaasti ja sitten alkaa ilotulitus, josta jokainen nainen olisi kateellinen...
Mulle on suuri nautinto, kun mies ottaa klittan sormiensa väliin, se jälkeen liuttaen sormiaan pitkin sisempiä häppäreitä hitaasti alas, yös, alas....Kun ajattelenkin, ui, ui ,ui!
Vierailija kirjoitti:
Mulle on suuri nautinto, kun mies ottaa klittan sormiensa väliin, se jälkeen liuttaen sormiaan pitkin sisempiä häppäreitä hitaasti alas, yös, alas....Kun ajattelenkin, ui, ui ,ui!
Mielelläni hoitaisi sinulle nautintoa sormin hyväilemällä ja nuolisin orgasmeja enemmän ja voimakkaita nautintoja antaen...
M.nautiskelija
Vierailija kirjoitti:
Wau, kuulostaa ihanalle!
Oletko valmiiksi märkänä ?
T.nsutiskelija mies
Olen. Aamupäivä on ollut sen verran kiihottava.
Mieheni on työmatkalla useamman päivän, joten minulla on koko talo vain omassa käytössäni. Olen 45-vuotias nainen ja etsin nuoria, kuumia kumpppaneita pitämään minulle seuraa ja pitämään hauskaa, kun hän on poissa. Katso kuvani ja yhteystietoni täältä: https://www.shrtlnk.com/stream95651