Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

iso vai pieni klitoris

Vierailija
25.02.2015 |

Mulla on iso, eli ei vaikea löytää. Mutta vaikka ikää jo kohta 40, oon saanu orgasmin miehen kanssa alle 10 kertaa elämäni aikana. Itsekään en siinä onnistu tuota paikkaa räpläämällä kuin harvoin. Siihen voi mennä vaikka 20 minuuttia että laukeaa ja sellaista ei kehtaa mieheltä pyytää. Onko tuo klitoriksen koko jotenkin verrannollinen sen herkkyyteen? Jos on pienempi, onko se herkempi? Kertokaa!r

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on työmatkalla useamman päivän, joten minulla on koko talo vain omassa käytössäni. Olen 45-vuotias nainen ja etsin nuoria, kuumia kumpppaneita pitämään minulle seuraa ja pitämään hauskaa, kun hän on poissa. Katso kuvani ja yhteystietoni täältä:  https://www.shrtlnk.com/stream95651

Vierailija
62/83 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen herneen kokoinen. Sitä on kiva nuolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorishan ei ole vain pieni nappula, vaan se levittäytyy häppärien alle. Miehen kosketellessa klitoristani juuri sen nappulan vierestä "n.klo 13.00 kohdalta", en voi enää kontrolloida itseäni.

Vierailija
64/83 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ex-urheilija. Minun klitoris on valtava johtuen anabolisista steroideista, mitä käytin urheilu uralla Haluaisin sen pienemmäksi mutta ei ole mahdollista.

Vierailija
65/83 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kuinka valtava?

Vierailija
66/83 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kuinka valtava?

Noin puolen pikkusormen kokoinen. Joku on joskus verrannut pienen pojan pippeliin.

Vierailija
67/83 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lie väliä pieni tai iso, paljon tuntoreseptoreita kuitenkin. Kyllä se mies löytää sen penemmänkin, ainakin pitäisi.

Omastani en tiedä, kun en muiden naisten ole nähnyt.

Vierailija
68/83 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuppineulan kokoinen löyty ja saan helposti ja nopeasti. Jopa ajatuksen voimalla. Myös yhdynnässä kunhan asento ja fiilis on oikea. 

Joskus sitten jos on muuta mielessä, ei irtoa ei sitten millään.

Vierailija
69/83 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani pienen pippelin kokoinen, ehkä ihaninta mitä tiedän, kun toinen haluaa asettaa sen häpyluuni päälle.

Vierailija
70/83 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla klitta on normaalin kokoinen, uskoisin. Laukussa mulla  on aina mukana pienikokoinen klitorisvibraattori, jota saatan käyttää vaikkapa työpaikan vessassa, jos siltä rupeaa tuntumaan. Työmatkoilla autossa jne 

Vierailija
71/83 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuppineulan kokoinen löyty ja saan helposti ja nopeasti. Jopa ajatuksen voimalla. Myös yhdynnässä kunhan asento ja fiilis on oikea. 

Joskus sitten jos on muuta mielessä, ei irtoa ei sitten millään.

Olisiko tämän mielessä tehdä hyvää sitä ajatuksella hyväillen ?

Vierailija
72/83 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ex-urheilija. Minun klitoris on valtava johtuen anabolisista steroideista, mitä käytin urheilu uralla Haluaisin sen pienemmäksi mutta ei ole mahdollista.

Haittaako tuo, jos löydät miehen joka kiihottuu tuosta valtavasta klitasta. 

Vierailija
73/83 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla iso, kuiva ja löysä vagina, hävettää niin smperisti että en ole harrastanut seksiä juurikaan ja sen kerran kun harrastanut miehet ei ole lauennut ja pitänyt tyydyttää niitä suulla. 

Vierailija
74/83 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yksinäinen leski mies ja käyn säännöllisesti nakurannoilla, pääasiassa katsomassa alastomia naisia.

Kaikki pillut on mielestäni kauniita. Erillaisia toki mutta isot ei ole yhtään sen rumempia kuin pienetkään. Jos häpyhuulet on ulkonevat se on vain erillaisuutta. 

Vierailija
75/83 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on noin 2cm pitkä, pullea klitoris. Se on aivan mahtava imeä ja nuolla. Kokemuksesta voin sanoa sen olevan varsinainen nautintonappula. Ensimmäinen orkku tulee erittäin voimakkaasti ja sitten alkaa ilotulitus, josta jokainen nainen olisi kateellinen...

Vierailija
76/83 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on suuri nautinto, kun mies ottaa klittan sormiensa väliin, se jälkeen liuttaen sormiaan pitkin sisempiä häppäreitä hitaasti alas, yös, alas....Kun ajattelenkin, ui, ui ,ui!

Vierailija
77/83 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on suuri nautinto, kun mies ottaa klittan sormiensa väliin, se jälkeen liuttaen sormiaan pitkin sisempiä häppäreitä hitaasti alas, yös, alas....Kun ajattelenkin, ui, ui ,ui!

Mielelläni hoitaisi sinulle nautintoa sormin hyväilemällä ja nuolisin orgasmeja enemmän ja voimakkaita nautintoja antaen...

M.nautiskelija

Vierailija
78/83 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, kuulostaa ihanalle!

Vierailija
79/83 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau, kuulostaa ihanalle!

Oletko valmiiksi märkänä ?

T.nsutiskelija mies 

Vierailija
80/83 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Aamupäivä on ollut sen verran kiihottava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän