Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassaihminen AVAUTUU ihmisten ruokaostoksista

Vierailija
24.02.2015 |

Ruokaostoksia mättäessäni huomaan niistä heti onko asiakas ylipainoinen vai ei.

Ylipainoisilla on aina se sokerisempi ja rasvaisempi vaihtoehto ruokakassissa. Esim. sokerilimpparia on useita litroja, mehuja. Lisäksi lihatuotteissa suositaan makkaroita (joissa on siis vähän lihaa ja paljon rasvaa). Ruokakermalle näköjään keksitään paljon käyttöä. Eineksistä otetaan ne (yök) ällörasvaisimmat vaihtoehdot.Pisteenä i:n päälle vielä karkkia ja useita suklaalevyjä. Ja "yllätys yllätys": hedelmiä ja vihanneksia ei näy.

Tähän päälle vielä alkoholia niin ei kyllä kaloreita puutu!

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei. Ootteko ajatelleet että kassahenkilö-läskifoobikko kulkee myös kaduilla ja sielläkin arvostelee mielessään kaikkien vastaantulijoiden ulkonäköä. Miten sen oikein kestätte, sehän on ihan hirveää! Siis ajatelkaa nyt, läskifoobikko arvostelee teitä mielessään! Auts auts auts...

Vierailija
2/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään aika monella kalikka kalahti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:00"]

Näköjään aika monella kalikka kalahti :D

[/quote]

Läskifoobikko - provolla saa vielä vastauksia. Kohta ei enää.

Vierailija
4/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tuliko yllätyksenä sulle kuinka syömällä saa itsensä huonoon kuntoon vai mikä on aloituksen pointti? Mitäs sitä ulkopuolinen ruokanatsi voi jonkun syömisiä muuttaa, ihan saa vapaasti jokainen valita mitä sinne mahaansa mättää ja mitä ei.

Vierailija
5/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:08"]

Kyllä, tuliko yllätyksenä sulle kuinka syömällä saa itsensä huonoon kuntoon vai mikä on aloituksen pointti? Mitäs sitä ulkopuolinen ruokanatsi voi jonkun syömisiä muuttaa, ihan saa vapaasti jokainen valita mitä sinne mahaansa mättää ja mitä ei.

[/quote]

Moni silti edelleen tarttui läskifoobikon provoon, minkä vuoksi sitä tullaan toistamaan palstalla mielikuvituksettomien toimesta monasti ja useasti.

Vierailija
6/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Mitä mahtoi kassatäti minusta tänään ajatella? Ostin kaalia, salaattitarvikkeet, fenkolia, avokadoa, kilon appelsiineja, kalaa ja oliiviöljyä. Oooh - ja Mynthoneita kipeään kurkkuun !!

Terv. 133kg

Vierailija
7/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:53"]

Milloin itsepalvelukassat tulevat tavalliseen ruokakauppaan tai näihin jätteihin kuten Cittari ja Prisma? Olen niin privaatti henkilö, että haluaisin toimia aivan itse. Tietty sellainen vie työpaikkoja ja se on kyllä harmillista, mutta minun tyyppisille ihmisille itsepalvelu olisi mukava vaihtoehto. Tuskin kaikki kuitenkaan haluaisi käyttää itsepalvelua.

[/quote]

Luulisin että kassat vaihtuu itsepalveluksi 10 vuoden sisällä. Tekniikka on ollut jo pitkään olemassa, tarvitaan lähinnä asennemuutos.

Vierailija
8/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat. Nyt ei ap oo tainnut kassaa nähdäkkään.

T: KassaHENKILÖ

Vierailija
9/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kävisit avautumassa pomollesi, kertoisit vähän noita henkisiä tuntemuksia hänelle? Voisitte sitten ihan yhdessä saada avautumaan sen teidän kaupan oven, sulle toivottavasti viimeistä kertaa.

Vierailija
10/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täällä taas ap kertoilee omia ennakkoluulojaan mukamas havaintoina :)
Päivääkään en usko että on kassalla tehty töitä.
- kassa

Vierailija
11/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:19"]

Itse kaupan kassalla olen kiinnittänyt huomiota vain yhden erittäin hoikan vakiasiakkaan ostoksiin. Tyttö ostaa aina ihan ÄLYTTÖMÄT määrät herkkuja. Entisenä syömishäiriösenä alkaa kellot aina soimaan tytön kohdalla.. Toivottavasti olen väärässä kuvitelmieni kanssa. - Muuten en ole ikinä jaksanut uhrata ajatustakaan kenenkään ostoksille.

[/quote]

Asiakkaita katsellassa voin todeta että hoikimmat pimatsut löyty karkki- ja siiderihyllyjen välistä. Tyypillinen läski jonottaa palveluvuoroa lihatiskille.

t.mies

Vierailija
12/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hiljaa ja rahasta.

Vierailija
13/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:33"]

Ylipainoisilla on aina se sokerisempi ja rasvaisempi vaihtoehto ruokakassissa. Esim. sokerilimpparia on useita litroja, mehuja. Lisäksi lihatuotteissa suositaan makkaroita (joissa on siis vähän lihaa ja paljon rasvaa). Ruokakermalle näköjään keksitään paljon käyttöä. Eineksistä otetaan ne (yök) ällörasvaisimmat vaihtoehdot.Pisteenä i:n päälle vielä karkkia ja useita suklaalevyjä. Ja "yllätys yllätys": hedelmiä ja vihanneksia ei näy.

Tähän päälle vielä alkoholia niin ei kyllä kaloreita puutu!

[/quote]

Kauppiaasi on tyytyväinen tilanteeseen ja niin pitäisi olla sinunkin. Noissa roskaruuissa kun on parhaat katteet. Vinguta vaan ahkeraan viivakoodeja turhia moralisoimatta, ties vaikka saat bonuksia jouluna kun syötät tavaraa vikkelästi kassan ohi.

Vierailija
14/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit mun ostokset :D Paitsi unohdit sipsit. Vähintään kaksi pussia/vkl. Ja sokerillista limsaa menee helposti 5-10 plo/vk, pelkästään minun limsoja siis.

t. 165/47. En ole syömishäiriöinen tms, mutta kuntoilen paljon. Niin ja en usko sun työskennelleen koskaan oikeasti kassalla. Itse teen sitä parhaillani, eikä ole niin mitään mielenkiintoa asiakkaiden ostoksia kohtaan :) Ei niitä kerkeä, tai jaksa miettiä siinä samalla, kun piippaa niitä kassaan.

Vierailija
15/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 17:19"]

Itse kaupan kassalla olen kiinnittänyt huomiota vain yhden erittäin hoikan vakiasiakkaan ostoksiin. Tyttö ostaa aina ihan ÄLYTTÖMÄT määrät herkkuja. Entisenä syömishäiriösenä alkaa kellot aina soimaan tytön kohdalla.. Toivottavasti olen väärässä kuvitelmieni kanssa. - Muuten en ole ikinä jaksanut uhrata ajatustakaan kenenkään ostoksille.

[/quote]

Asiakkaita katsellassa voin todeta että hoikimmat pimatsut löyty karkki- ja siiderihyllyjen välistä. Tyypillinen läski jonottaa palveluvuoroa lihatiskille.

t.mies
[/quote]
En ole koskaan ostanut lihaa lihatiskiltä, että hmmm... T. läski

Vierailija
16/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman ja k-lähikaupan Kassaihmisillä on varmaan aika erilainen käsitys meikäläisen ruokavaliosta :)

Prismasta ostetaan lihat, kasvikset yms. perusraaka-aineet. Lähkaupasta haetaan herkut saunaoluesta sipsiin ja jäätelöön, kun sattuu yhtäkkiä tekemään mieli.

Vierailija
17/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:33"]

[/quote]

No mut jos ihminen on ylipainoinen niin eikös sen näe ihmisestäkin eikä niistä ostoksista? :P

Annahan olla, hölmö aloitus, mee vaikka neulomaan sukkia tai hakkaan päätä seinään.

Vierailija
18/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy vakiovieraamme Ritari Laardi? Haluan kuulla, että rasva on terveellistä eikä lihota, paitsi kasviöljyt.

Vierailija
19/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassahenkilä ei saa arvioida ihmisten ostoksia

Vierailija
20/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että ostin eilen suklaalevyn. Jos ap haluat mun laihtuvan niin etippä kunnon vertaistukiryhmä suklaaholisteille.
-suklaasammakko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän