Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassaihminen AVAUTUU ihmisten ruokaostoksista

Vierailija
24.02.2015 |

Ruokaostoksia mättäessäni huomaan niistä heti onko asiakas ylipainoinen vai ei.

Ylipainoisilla on aina se sokerisempi ja rasvaisempi vaihtoehto ruokakassissa. Esim. sokerilimpparia on useita litroja, mehuja. Lisäksi lihatuotteissa suositaan makkaroita (joissa on siis vähän lihaa ja paljon rasvaa). Ruokakermalle näköjään keksitään paljon käyttöä. Eineksistä otetaan ne (yök) ällörasvaisimmat vaihtoehdot.Pisteenä i:n päälle vielä karkkia ja useita suklaalevyjä. Ja "yllätys yllätys": hedelmiä ja vihanneksia ei näy.

Tähän päälle vielä alkoholia niin ei kyllä kaloreita puutu!

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihan mun ruokaostoksilta ja oon tosi laiha.

Vierailija
42/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin tässä ketjussa on jo sanottu niin ihan normaalipainoiset ihmiset ostavat moskaa ja mässyä ja lihavat myös terveellisiä ruokia, ei mulle ole koskaan kaupassa tullut tuollaista vaikutelmaa ihmisten ostoksista. Toki stereotypioita on, mutta tää nyt oli huti.

t: kaupan täti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:02"]

Siis miten ketään VOI KIINNOSTAA jonkun toisen ostokset? :D

[/quote]

Se on se tylsä ja mitätön elämä. Oletan näin, ei kokemuksia kenenkään kyttäämisestä. Sama kuin verhojen raosta naapurien kyttääminen, ovisilmästä tuijotus, kadehtiminen, pienessä sairaassa mielessä kuvitteleminen ym. ja lopuksi av:lle näiden aivopierujen ja sisäisen kurjuutensa esille tuominen. -> Orgasmi

Vierailija
44/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan tuotteista aina rasvasimman vaihtoehdon. Mutta empäs osta viljaa sisältäviä ruokia, alkoholia, perunaa tai herkkuja. HÄHÄÄ!! T. 168/94kg

Vierailija
45/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:42"]Kuvailit mun ostokset :D Paitsi unohdit sipsit. Vähintään kaksi pussia/vkl. Ja sokerillista limsaa menee helposti 5-10 plo/vk, pelkästään minun limsoja siis.

t. 165/47. En ole syömishäiriöinen tms, mutta kuntoilen paljon. Niin ja en usko sun työskennelleen koskaan oikeasti kassalla. Itse teen sitä parhaillani, eikä ole niin mitään mielenkiintoa asiakkaiden ostoksia kohtaan :) Ei niitä kerkeä, tai jaksa miettiä siinä samalla, kun piippaa niitä kassaan.
[/quote]
Miksi haluat nollata urheilusta saadun terveydellisen hyödyn mättämällä paskaa naamaasi?
[/quote]

Koska haluan ja pystyn :D Minulta löytyy jo nyt lihaksikkaat reidet, timmi vatsa, kyykkypeppu jne, ja olen tyytyväinen tähän tilanteeseen. En haluaisi olla liian timmi. Viikolla syön terveellisemmin (miinus limsat), mutta viikonloppuisin mätän mitä "paskaa" haluan.

Vierailija
46/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan piimää, ruisleipää ja keskiolutta - lisäksi joskus nauriita. Paljonko painan?

Vierailija
47/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 11:33"]

Ruokaostoksia mättäessäni huomaan niistä heti onko asiakas ylipainoinen vai ei.

Ylipainoisilla on aina se sokerisempi ja rasvaisempi vaihtoehto ruokakassissa. Esim. sokerilimpparia on useita litroja, mehuja. Lisäksi lihatuotteissa suositaan makkaroita (joissa on siis vähän lihaa ja paljon rasvaa). Ruokakermalle näköjään keksitään paljon käyttöä. Eineksistä otetaan ne (yök) ällörasvaisimmat vaihtoehdot.Pisteenä i:n päälle vielä karkkia ja useita suklaalevyjä. Ja "yllätys yllätys": hedelmiä ja vihanneksia ei näy.

Tähän päälle vielä alkoholia niin ei kyllä kaloreita puutu!

[/quote]

Mun ostokset on eri kaupoissa aivan erilaiset. Lidlistä ostan kasviksia, hedelmiä, kuohukermaa, jauhelihaa ja broileria. Prismasta ostan maitoa, kermarahkaa, herkkuja, leipää, juustoa. Noin esimerkiksi. Prisman kassa ajattelee mun ostoksista ehkä eritavoin kuin Lidlin kassa. Mutta tiedätkö mitään, ei väliä vaikka ylipainoa on. Päinvastoin, on kiva kuulla että elämässäsi on  sisältönä edes asiakkaiden ostosten vertailu.

Vierailija
48/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko outo, kun ei yhtään kiinnosta, mitä joku kassahenkilö kuvittelee minusta ostosteni perusteella. Ei käy koskaan edes mielessä.

Kuluuhan se elämä noinkin, toisten ostoksia arvostelemalla.

Vierailija
49/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kassalla ollessani mieleen jäi vain se, kun eräs rouvashenkilö osti karkkeja, keksejä, limua jne. ja purkin painonhallintatabletteja.

Olihan se vähän kummallinen yhdistelmä, mutta ehkä sitten ostanu tabut itselleet ja muut esim. juhliin, kuka tietää. Hymyilytti vähän silti.

Vierailija
50/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä se sun persettä kutittaa mitä ihmiset syö? Onko kaikki muumit laaksossa kun pitää kyttäillä ihmisten ostamia safkoja ja kirjottaa niistä av palstalle,mitä jos hankkistit sen sijaan itsellesi jonkun harrastuksen,ettet pääse lihomaan!

Vierailija
51/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on länsimaiden pahin ja karmein asia. Läski pitäisi laittaa tuntuvalle verolle ylipainokilojen mukaan. Ei armoa lihaville.

Vierailija
52/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:18"]

Olenko outo, kun ei yhtään kiinnosta, mitä joku kassahenkilö kuvittelee minusta ostosteni perusteella. Ei käy koskaan edes mielessä.

Kuluuhan se elämä noinkin, toisten ostoksia arvostelemalla.

[/quote]

Osta seuraavan kerran kaktus ja kortsupaketti?

Vierailija
53/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä aika hullua alkaa kassalle selittelemään. "Anteeks nyt, Teidän Kassuutenne, kun mulla on tässä korissa sitä sun tätä epäterveellistä, mutku ...

Vierailija
54/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 14:07"]

Mä ostan piimää, ruisleipää ja keskiolutta - lisäksi joskus nauriita. Paljonko painan?

[/quote]

Aika suppee ruokavalio

Vierailija
55/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui kauhistus

Vierailija
56/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks sivua vastauksia, vaikka aloituksesta näkee tuhannen kilsan päähän, että asialla on jälleen "läskitrolli". Läskitrollilla näyttää vaan provoamisen tulokulmat käyvän vähiin, kun näin epätoivoisiin trolleihin täytyy ryhtyä.

Oikeastihan tämä luuseri ei ole sekuntiakaan ollut kaupankassana. Siinä kun vedät tuhansia tuotteita hihnan läpi, niin ne kaikki tuoteet muuttuu vaan samaksi massaksi, eikä vois vähempää kiinostaa, mitä joku satakilonen Antero kotiinsa roudaa.

t. kaupansetä 

Vierailija
58/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Light limsojako pitäs ostaa? Nehän vasta hirveitä myrkkyjä onkin ja niistä tulee maha kipeeks.

Vierailija
59/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikempana söin epäterveellisemmin kuin nyt, päivittäiseen ruokavalioon kuului valmisruuat, mehut, limsat, sipsit ja karkit. Mitään kunnon ruokaa en ikinä tehnyt tai hedelmiä syönyt. Alkoholia jos ostin niin se oli aina jotain mansikkasiideriä tms. sokerilientä. 

Nyt läskinä teen lähen kaikki ruuat itse, ostan kevyempiä tuotteita ja paljon kasviksia ja hedelmiä. En ikinä osta mehua tai limpparia, ennen join lihgt colaa, mutta sekin jäi.  Mutta mätän sitä ruokaa niin kauheat määrät että ihan sama miten kevyttä niin ei ainakaan pääse paino putoamaan. 

Vierailija
60/79 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään olevani ylipainoinen painoindeksillä 19. Hihnalla yleensä suklaata ja jäätelöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä