Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestäsi 20 °C huoneenlämpö liian kylmä?

Vierailija
28.11.2021 |

?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tykkään olla alasti.

M35

Vierailija
82/87 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, tykkään olla alasti.

M35

Siis ei ole tarpeeksi lämmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vilukissa ja pidän 24 astetta sisällä sopivana

Minäkin olen vilukissa mutta yli 23 astetta on jo lämpötila jossa on ihan mukava oleskella kotona T-paidassa ja vaikka ilman sukkia.

Yllättäen lämpötilan ei tarvitse laskea kuin 21 asteeseen niin minua viluttaa ja jalkaan täytyy laittaa jo villasukatkin.

Höh, eihän se ole kuin parin asteen ero.

Vierailija
84/87 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on patterit säädetty 16 asteeseen, tykkään kokkailla iltaisin puuhellalla ja samalla tupakin lämpiää, silloin on mielestäni usein keittiössä jo liiankin kuuma, muualla sitten about se 20 astetta parhaimmillaan ja niissä asteissa on ihan mukava hoitaa iltarutiinit ja mennä unille vähän vähemmässäkin vaatetuksessa. Noin muutoin touhuan paljon pihalla ja talvellakin on vaatekerrastoa rutkasti päällä, mielestäni kätevämpää, että sisälläkään ei ole liian lämmin niin voi heittää vain päällysvaatteet naulaan eikä tarvitse pitkiä kalsareita, villasukkia yms. karsia kun käväisee sisällä.

Vierailija
85/87 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle 22-23 astetta hyvä, valitettavasti tässä taloyhtiössä Max 21, olin viikonlopun muualla ja nyt kun tulin tänne niin kämpässä varmana alle 20,lisäksi vetoinen, sairastuin uudelleen täällä,kun menin siksi aikaa parantumaan pois tästä kämpästä,valituksia tehnyt isännöitsijälle mutta levittelee vaan käsiään.

Vierailija
86/87 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. 21,5° on hyvä.

Vain omakotiasujat "tykkäävät" viileästä myös oleskelutiloissa. 😉

Mitähän tämä nyt tarkoittaa? Meillä on 21,6 C säädetty oleskelutiloihin ja makuuhuoneissa vähän matalampi lämpötila.

Vierailija
87/87 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riittäisi jos talossa ei vetäisi tai olisi muuten kylmät seinät tai lattiat. Mutta kun tuollaista ihmettä ei ole missään.