Viimeinenkin mahdollisuus vietiin
Synnyin huonoon perheeseen. Oli perheväkivaltaa yms. se perustarina. Koulussa kiusaamista. Kohta valmistun hoitajan ammattiin. Sekin on ollut täyttä kiusaamista. Ajattelin, että siedän siihen asti, että pääsen aikuiskoulutustuelle. No sekin vietiin. Minulla ei ole perhettä, ei ystäviä. Ei mitään hyvää elämässä. Miksi edes jatkan? En koe koskaan edes yhtä onnellista päivää.
Kommentit (26)
Se on semmosta, sä haluat selkeästi perheen ja läheisyyttä, mutta teet töitä voidaksesi tehdä super raskasta työtä paskalla palkalla koska joku joskus sano sulle et näin kuuluu tehdä.
Ihan tyypillinen kiltin tytön tarina, nyt saa alkaa suututtaan, tää ei ole sun vika, mut tästä eteenpäin kun teet valintoja sä voit päättää teeks sä niitä itseäs varten vai muita miellyttääkses ilman että ketään kuitenkaan miellyttää.
Miten niin et? Kuten sille yhdellekin sanottiin voit vallan mainiosti hakea Itä-Euroopan alueelta kumppanuusvanhemmuudesta kiinnostunutta naista. Selaa Tinderin naisten puolta.
Puolassa/Bulgariassa on halvinta poiketa lapsettomuushoidoissa. EU:n kansalaisena kumpikin pääsee vierailemaan toistensa luona.
Vierailija kirjoitti:
Se on semmosta, sä haluat selkeästi perheen ja läheisyyttä, mutta teet töitä voidaksesi tehdä super raskasta työtä paskalla palkalla koska joku joskus sano sulle et näin kuuluu tehdä.
Ihan tyypillinen kiltin tytön tarina, nyt saa alkaa suututtaan, tää ei ole sun vika, mut tästä eteenpäin kun teet valintoja sä voit päättää teeks sä niitä itseäs varten vai muita miellyttääkses ilman että ketään kuitenkaan miellyttää.
Sehän tässä onkin, kun valinnat on jo tehty ja elämä mennyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten niin et? Kuten sille yhdellekin sanottiin voit vallan mainiosti hakea Itä-Euroopan alueelta kumppanuusvanhemmuudesta kiinnostunutta naista. Selaa Tinderin naisten puolta.
Puolassa/Bulgariassa on halvinta poiketa lapsettomuushoidoissa. EU:n kansalaisena kumpikin pääsee vierailemaan toistensa luona.
Olen nainen ja minulla ei ole yhtään kielitaitoa. Olisin lähtenyt helvettiin Suomesta, jos olisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyypillinen kiltin tytön tarina, nyt saa alkaa suututtaan, tää ei ole sun vika, mut tästä eteenpäin kun teet valintoja sä voit päättää teeks sä niitä itseäs varten vai muita miellyttääkses ilman että ketään kuitenkaan miellyttää.Sehän tässä onkin, kun valinnat on jo tehty ja elämä mennyt.
Ap
Höpönlöpön, tiäks mä alotin kasaan pakkaani vasta yli kolmekymppisenä, nyt oon 40 ja mulla on kaunis perhe, kissoja ja olen ihan hemmetin taitava itse valitsemallani alalla ja tavalla ja mun nuoruuden valinnoista ei ollut kun haittaa.
Haudassa on myöhäistä, jos sulla on 30 wee mennessä edes rehellinen haju siitä mitä haluat oot muita edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tyypillinen kiltin tytön tarina, nyt saa alkaa suututtaan, tää ei ole sun vika, mut tästä eteenpäin kun teet valintoja sä voit päättää teeks sä niitä itseäs varten vai muita miellyttääkses ilman että ketään kuitenkaan miellyttää.Sehän tässä onkin, kun valinnat on jo tehty ja elämä mennyt.
Ap
Sitten se on niin . Siinäpä luovutit. Ja uskot että ei ole enää mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolassa/Bulgariassa on halvinta poiketa lapsettomuushoidoissa. EU:n kansalaisena kumpikin pääsee vierailemaan toistensa luona.Olen nainen ja minulla ei ole yhtään kielitaitoa. Olisin lähtenyt helvettiin Suomesta, jos olisi.
Ap
Sulla on kännykkä josta viestejä lähetät. Siihen löytyy ilmaisia kielikursseja.
Niin mikä "mahdollisuus" sulta oikein on viety? Ja kuka vei?
Vierailija kirjoitti:
Siirtyä aikuiskoulutustuelle. Orpo ja kamut aikoi poistaa sen. ap vissiin laskenut sen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirtyä aikuiskoulutustuelle. Orpo ja kamut aikoi poistaa sen. ap vissiin laskenut sen varaan.
Ap kirjoittaa valmistuvansa kohta hoitajan ammattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta ajattelin, että kestän siihen asti, että pääsen aikuiskoulutustuelle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kykeneekö tekemään kys. työtä ja suunnitteli kuitenkin jotain muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta ajattelin, että kestän siihen asti, että pääsen aikuiskoulutustuelle.
Ap
Miten olisit oikeutettu, jos nytkään et ole ja kohta valmistut? En käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kykeneekö tekemään kys. työtä ja suunnitteli kuitenkin jotain muuta
Mitä sinä nyt selität?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten olisit oikeutettu, jos nytkään et ole ja kohta valmistut? En käsitä.
Sen saa sitten, kun on ollut 8 vuotta työelämässä. Tai siis sai.
Ap
Ajattelin, että sitten kun opiskelen yliopistotutkinnon niin joku mies vielä suostuisi ehkä lähtemään kanssani treffeille, vaikka olisinkin jo vanhempi. Perhettähän minä en enää saa. Mutta nyt ei tule sitäkään. Ei mitään hyvää. Lemmikkiäkään en voi hankkia, kun ei ole varaa tarpeeksi isoon taloon/asuntoon. Elämä on perseestä.
Ap