Iivo ei starttaa kisaan pienen pakkasen takia, aika noloa Suomelle
Pakkasta Rukalla noin -18 ja tuomaristo päätti pitää kilpailun. Jopa monet keskieurooppalaiset lähtee mutta suomalainen Iivo Niskanen ei kestä -18 pakkasta...
Kommentit (25)
Hemohessua suoneen niin kyllä lämmittää
Ei kannata, kun ei olisi voitosta hiihtänyt kuitenkaan.
Mitähän keskieurooppalaiset nyt ajattelee suomalaisista kun täällä nimenomaan pitisiä olla tottunut pakkasiin.... Nyt keskieurooppalaiset lähtee mutta suomalaisten mielestä Suomessa liian kylmä...
Venäläiset putsaa pöydän tänään.
Vierailija kirjoitti:
Mäntti Iivo pelkää häviämistä, kaikki voimat meni eilen.
Iivo on itsekeskeinen inhottava ruma ällötys!
Samaa mieltä.
Inhottava kuolakeuka.
Iivo ei arvosta fanejaan. Suomalaiset saa maailmancup pisteitä vaan kun huiput jää pois.
Venäläiset on äijiä👍 Hiihtävät kilpaa vaikka -45*
-17 ja Iivo menee sohvalta kattomaan kisoja. Noloa!
Iivo istuu webasto-audissaan ja haaveilee Wassbergistä samaan aikaan välimeren italialaiset urheasti lähtöviivalla😀
Neropattitoimittajat eivät osaa lukea lämpömittaria edes. Mittari näyttää -17 ja toimittaja hehkuttaa vaan että täällä on -23, pakkasta on -23. Voi helevatti sentään.
Iivo on diivaileva pelle. Hiihtää yhden hyvän kisan vuodessa ja sen olettaa riittävän tuollaiseen nirsoiluun. Huono esikuva nuorille urheilijoille.
Tuota hiihtoa ei tarvis kyllä telkkarista näyttää. Sen tilalta voisi tulla jotain katsottavaa ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Neropattitoimittajat eivät osaa lukea lämpömittaria edes. Mittari näyttää -17 ja toimittaja hehkuttaa vaan että täällä on -23, pakkasta on -23. Voi helevatti sentään.
Taitaa Ylen kompetenssi ilmastonmuutosuutisoinnin suhteen olla samalla tasolla
Ja ladulle siitä!
https://static.partyking.org/fit-in/1300x0/products/original/arg-man-la…
Ei kannata sairastuttaa itseään tuon takia. Jos tuntuu että tänään ei kulje pakkasen takia, niin taustaa on.
Kaikkea voit tapahtua, ja just nyt kiivaimmat treenit päällä olympilaisia varten.
Kyllä hiihtää vielä useat kisat ennen Kiinan reissua.
Pisti kyllä eilen kaikki paukkunsa koitokseen.
Ei taida tulla koko olympialaisia
Itse olen ylipainoinen sunnuntaihiihtäjä eikä -17 minua estä. Hiihdän aika kovaa vauhtia kuntooni nähden. Viime talvena vedin 20km noin -17 asteessa.
Naisten kisa päätettiin käydä, toivottavasti Suomen naisilla enemmän munaa.
Oliko paras suomalainen tosiaan vasta 20.?
No mitä hittoa nämä kommentit nyt oikein on? Moniko teistä on itse kilpaurheilija? Jos ei ole palautunut kunnolla, niin voi olla että ei ole mitään järkeä repiä nyt, jos siitä vaikka on koko loppukausi sitten kiinni. Ehkä epäilee alkavaa flunssaa tms.
Iivo ei halua käyttää huulirasvaa ettei käy kuin Thereselle.
Venäläiset lähtee, monet keskieurooppalaiset ja käsittääkseni ruotsalaisetkin. Jotkut norjalaiset ei uskalla,