Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotteko koskaan tuomitsevasti muiden ihmisten ostoksia kaupassa?

Vierailija
23.02.2015 |

Itse uteliaisuudesta tsekkaan aina lihavien ihmisten ostokset jonottaessa. En ymmärrä miten he voivat vetää niin paljon herkkuja, leivoksia, sipsejä, limsaa jne. Nehän maksavatkin tolkuttomasti? Kerran kysyin vitsillä eräältä ylipainoiselta nuorelta naiselta, että mitkäs juhlat tänään on kun hän oli perjantai-iltana siwassa ja ostoskorissa 2 popkornipussia, 3 litraa kolaa ja sulkaa levy. Hän helahti punaiseksi ja mumisi vastaukseksi jotain mitä en kuullut. Jälkeen päin ajateltuna ei ehkä olisi kannattanut kysyä, olisi pitänyt tajuta hiirulaismaisestä olemuksesta ja ulkomuodosta, ettei sillä taida mitään juhlia olla, heh heh.

M33

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina kaikkien edelläolevien kassalla olevien ruokia. Ei voisi vähempää kiinnostaa onko ostaja hoikka tai läski tai jotain siltä väliltä, katson ruokia himolla jos on jotain hyvää ja saan itselleni ideoita :) ärsyttää ainoastaan lihanostajat, painolla ei siis mitään väliä mutta säälittää ne teurastetut eläinparat :(

Vierailija
22/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n inspiroimana olen tajunnut, että jos kassajonossa on tylsää, voi katsella ympärilleen ja kehitellä mielessäänpienoisnovelleja kanssajonottajista ja heidän ostoksistaan. Yritän välttää tuijottamista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siinä on jotain samaa, kuin katsella ohikulkijoita vaikka jossain kahvilassa tai lentokentällä. Ihan vaan kiva katsella ihmisiä, miettiä minkäköhänlaisia tyyppejä ne on, keksiä niille elämä vaatteiden, käytöksen tai ostosten perusteella. Sellaista harmitonta arjen haaveilua

Vierailija
24/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:19"]En tosiaan. Äsken kaupassa edelläni oli naisella 2 pussia järkyttävän paksuja porkkanoita. Mietin vaan, että ei voi olla hyvän makuisia noin isot.. Mutta enpä sanonut mitään. Itselläni oli 1,2kg irtokarkkeja ja limupullo lasten mummolareissua varten (lapsia 3).. Joku olis voinu mainita..
[/quote]

Ei ollu syötäväksi ne porkkanat....
[/quote]
Mulla tuli sama mieleen heti. :D
[/quote]Av:n vuoksi en enää pysty viattomin mielin kesäkurpitsaa tai kurkkua.

Vierailija
25/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksin aina juttuja ihmisistä heidän ostostensa perusteella. eräs ikimuistoinen tapaus oli keski-ikäinen mies joka osti elmukelmua, jätesäkkejä, jotain puhdistusainetta ja 8 pussia nallekarkkeja o.O

Vierailija
26/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kassa kommentoi ivallisesti kun ostin kerralla kasan energiajuomia, purkin sipsejä ja suklaalevyn. Murahdin takaisin, mutta vain sen takia että edessä ollut piiitkä uneton yö kurssityön parissa vitutti jo etukäteen. Eipä ollut hauskaa bileruokaa ei. Normaalisti ostoksiani ei kyylätä enkä itse kyylää muiden ruokakoreja :) joskus kassalla näkee jonkun ostavan samoja tarvikkeita kuin itse, silloin saatan katsoa jos löytäisin ostoksista vinkkejä omaan ruokakoriin kun maku on samanlainen.

Vierailija
27/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytys tsekata apteekissa sun lääkekoppa...

Vierailija
28/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En? Kaikki saa ostaa ja syödä ihan mitä haluaa. Taitaa olla päässä vikaa.

Vierailija
29/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäätään tsekkaa muiden ostoksia, ei kiinnosta pätkän vertaa.

Vierailija
30/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo! Not.

Vierailija
31/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljä olet.

Vierailija
32/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on oikeasti tuollaisia, katsokaa karppifoorumin ostoskorikyttääjät ketju.

Karpit nyt on tunnetusti tavallista ihmistä vajaampia, joten se selittää niiden käytöksen. Ei tuollaista selitä muu kuin todella alhainen äo.

Vierailija
33/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitsevasti katso, mutta lähinnä säälittää, jos jonkun ainoat ostokset ovat muutama aski tupakkaa, mäyräkoira ja hookoon blöö.

Vierailija
34/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta yhden kerran jäi jumi päälle kun sairaalloisen lihava(en ymmärrä miten jaksoi itse kävellä) vyöryi hikipisarat otsallaan kassalle kumpikin käsi herkkuja roikkuen!
Silloinkin jäi vain epäuskoisuudesta töllö päälle, oli kuin jostain piirretystä tuo tilanne enkä tosiaan aikaisemmin ole kiinnittänyt toisten ostoksiin huomiota

Vierailija
35/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sulkaa levy?

Vierailija
36/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:::::D surullista.. Siis sun elämänlaatu

Vierailija
37/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan joskus herkkuja mun hoikkeliineille urheileville teineille viikonlopuksi. Paheksukaa rauhassa.

Vierailija
38/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä mitään huomiota muiden ostoksiin. Ei ole tullut mieleenkään, ei kiinnosta.

Vierailija
39/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt sivistymättöminä moukkina sellaisia ihmisiä, jotka uteliaana töllöttävät muiden ostoksia. Miten niitä ei hävetä?

Vierailija
40/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:03"]En tuomitsevasti katso, mutta lähinnä säälittää, jos jonkun ainoat ostokset ovat muutama aski tupakkaa, mäyräkoira ja hookoon blöö.
[/quote]
Heh :D Mitenkähän mua katottii viime perjantaina prismassa kun oli kaks laatikkoa olitta ja erinäinen määrä siideriä ja lonkeroa, sekä kaksi askia röökiä. Ei muuta :D Sen jälkeen hain vielä alkosta booliaineita. Meillä oli siis tuparit, joihin oli tulossa paljon porukkaa. Ruuat oli ostettu edellisenä päivänä jo.