Katsotteko koskaan tuomitsevasti muiden ihmisten ostoksia kaupassa?
Itse uteliaisuudesta tsekkaan aina lihavien ihmisten ostokset jonottaessa. En ymmärrä miten he voivat vetää niin paljon herkkuja, leivoksia, sipsejä, limsaa jne. Nehän maksavatkin tolkuttomasti? Kerran kysyin vitsillä eräältä ylipainoiselta nuorelta naiselta, että mitkäs juhlat tänään on kun hän oli perjantai-iltana siwassa ja ostoskorissa 2 popkornipussia, 3 litraa kolaa ja sulkaa levy. Hän helahti punaiseksi ja mumisi vastaukseksi jotain mitä en kuullut. Jälkeen päin ajateltuna ei ehkä olisi kannattanut kysyä, olisi pitänyt tajuta hiirulaismaisestä olemuksesta ja ulkomuodosta, ettei sillä taida mitään juhlia olla, heh heh.
M33
Kommentit (69)
Av:n inspiroimana olen tajunnut, että jos kassajonossa on tylsää, voi katsella ympärilleen ja kehitellä mielessäänpienoisnovelleja kanssajonottajista ja heidän ostoksistaan. Yritän välttää tuijottamista :)
Mun mielestä siinä on jotain samaa, kuin katsella ohikulkijoita vaikka jossain kahvilassa tai lentokentällä. Ihan vaan kiva katsella ihmisiä, miettiä minkäköhänlaisia tyyppejä ne on, keksiä niille elämä vaatteiden, käytöksen tai ostosten perusteella. Sellaista harmitonta arjen haaveilua
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:19"]En tosiaan. Äsken kaupassa edelläni oli naisella 2 pussia järkyttävän paksuja porkkanoita. Mietin vaan, että ei voi olla hyvän makuisia noin isot.. Mutta enpä sanonut mitään. Itselläni oli 1,2kg irtokarkkeja ja limupullo lasten mummolareissua varten (lapsia 3).. Joku olis voinu mainita..
[/quote]
Ei ollu syötäväksi ne porkkanat....
[/quote]
Mulla tuli sama mieleen heti. :D
[/quote]Av:n vuoksi en enää pysty viattomin mielin kesäkurpitsaa tai kurkkua.
keksin aina juttuja ihmisistä heidän ostostensa perusteella. eräs ikimuistoinen tapaus oli keski-ikäinen mies joka osti elmukelmua, jätesäkkejä, jotain puhdistusainetta ja 8 pussia nallekarkkeja o.O
Kerran kassa kommentoi ivallisesti kun ostin kerralla kasan energiajuomia, purkin sipsejä ja suklaalevyn. Murahdin takaisin, mutta vain sen takia että edessä ollut piiitkä uneton yö kurssityön parissa vitutti jo etukäteen. Eipä ollut hauskaa bileruokaa ei. Normaalisti ostoksiani ei kyylätä enkä itse kyylää muiden ruokakoreja :) joskus kassalla näkee jonkun ostavan samoja tarvikkeita kuin itse, silloin saatan katsoa jos löytäisin ostoksista vinkkejä omaan ruokakoriin kun maku on samanlainen.
Täytys tsekata apteekissa sun lääkekoppa...
En? Kaikki saa ostaa ja syödä ihan mitä haluaa. Taitaa olla päässä vikaa.
En ylipäätään tsekkaa muiden ostoksia, ei kiinnosta pätkän vertaa.
Jotkut on oikeasti tuollaisia, katsokaa karppifoorumin ostoskorikyttääjät ketju.
Karpit nyt on tunnetusti tavallista ihmistä vajaampia, joten se selittää niiden käytöksen. Ei tuollaista selitä muu kuin todella alhainen äo.
En tuomitsevasti katso, mutta lähinnä säälittää, jos jonkun ainoat ostokset ovat muutama aski tupakkaa, mäyräkoira ja hookoon blöö.
En, mutta yhden kerran jäi jumi päälle kun sairaalloisen lihava(en ymmärrä miten jaksoi itse kävellä) vyöryi hikipisarat otsallaan kassalle kumpikin käsi herkkuja roikkuen!
Silloinkin jäi vain epäuskoisuudesta töllö päälle, oli kuin jostain piirretystä tuo tilanne enkä tosiaan aikaisemmin ole kiinnittänyt toisten ostoksiin huomiota
:::::D surullista.. Siis sun elämänlaatu
Mä ostan joskus herkkuja mun hoikkeliineille urheileville teineille viikonlopuksi. Paheksukaa rauhassa.
En kiinnitä mitään huomiota muiden ostoksiin. Ei ole tullut mieleenkään, ei kiinnosta.
Olen aina pitänyt sivistymättöminä moukkina sellaisia ihmisiä, jotka uteliaana töllöttävät muiden ostoksia. Miten niitä ei hävetä?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:03"]En tuomitsevasti katso, mutta lähinnä säälittää, jos jonkun ainoat ostokset ovat muutama aski tupakkaa, mäyräkoira ja hookoon blöö.
[/quote]
Heh :D Mitenkähän mua katottii viime perjantaina prismassa kun oli kaks laatikkoa olitta ja erinäinen määrä siideriä ja lonkeroa, sekä kaksi askia röökiä. Ei muuta :D Sen jälkeen hain vielä alkosta booliaineita. Meillä oli siis tuparit, joihin oli tulossa paljon porukkaa. Ruuat oli ostettu edellisenä päivänä jo.
Katson aina kaikkien edelläolevien kassalla olevien ruokia. Ei voisi vähempää kiinnostaa onko ostaja hoikka tai läski tai jotain siltä väliltä, katson ruokia himolla jos on jotain hyvää ja saan itselleni ideoita :) ärsyttää ainoastaan lihanostajat, painolla ei siis mitään väliä mutta säälittää ne teurastetut eläinparat :(