Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua harmittaa kun jäin eron jälkeen ihan yksin

Vierailija
24.03.2015 |

En oikein ymmärrä miksi ja miten näin kävi. Kun olin yhdessä exäni kanssa minulla oli paljon ystäviä ja ystäväpiirimme oli muutenkin laaja.

Sitten tuli ero. Jotenkin tuntuu että kaikki olivat miehen puolella ja pikkuhiljaa etääntyivät minusta kokonaan. Nykyään jos heitä näkee vaikka kaupungilla, niin saan vain kiusaantuneen moikkauksen.

Olin eron jälkeen hyvin masentunut ja yritin puhua muutamalle ystävälleni. He kuitenkin tuntuivat pitävän minua katkerana ja yritin puhua mukavemmista asioista. Ei auttanut, he ovat nykyään vain exäni ja tämän uuden naisen ystäviä.

Oliko virhe siinä, että kaikki ystäväni olivat myös parisuhteessa olevia ihmisiä? Yksin oleva ei enää kiinnostakaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnat haluavat yleensä "pariskuntaystäviä", tätä on ihan tutkitukin ja muistaakseni How I Met Your Motherissakin parodioitiin aihetta.

Nyt kun aloin ajattelemaan, niin eipä minullakaan ole yhtään sinkkuystävää.

Vierailija
2/5 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut liikkuvat yleensä sinkkujen seurassa ja seurustelevat seurustelevien. Sitten kun löydät uuden miehen, niin taatusti alkaa tulemaan taas yhteydenottoa yms.

Vierailija
4/5 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla/meillä on yhtälailla sinkkuja että seurustelevia pareja ystävinä. Erotilanteissa se läheisempi puolisko jää elämään. Eli yleensä se, joka on tunnettu kauemmin.

Vierailija
5/5 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:19"]

Sinkut liikkuvat yleensä sinkkujen seurassa ja seurustelevat seurustelevien. Sitten kun löydät uuden miehen, niin taatusti alkaa tulemaan taas yhteydenottoa yms.

[/quote]

Tollasilla ihmisillä ei olis mitään asiaa mun ystäväpiiriin.