Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotteko koskaan tuomitsevasti muiden ihmisten ostoksia kaupassa?

Vierailija
23.02.2015 |

Itse uteliaisuudesta tsekkaan aina lihavien ihmisten ostokset jonottaessa. En ymmärrä miten he voivat vetää niin paljon herkkuja, leivoksia, sipsejä, limsaa jne. Nehän maksavatkin tolkuttomasti? Kerran kysyin vitsillä eräältä ylipainoiselta nuorelta naiselta, että mitkäs juhlat tänään on kun hän oli perjantai-iltana siwassa ja ostoskorissa 2 popkornipussia, 3 litraa kolaa ja sulkaa levy. Hän helahti punaiseksi ja mumisi vastaukseksi jotain mitä en kuullut. Jälkeen päin ajateltuna ei ehkä olisi kannattanut kysyä, olisi pitänyt tajuta hiirulaismaisestä olemuksesta ja ulkomuodosta, ettei sillä taida mitään juhlia olla, heh heh.

M33

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta välillä tekee vaikeaa pidätellä ahnasta katsetta kun edessä olevan mamman kärryt pursuilevat eksoottisia hedelmiä, kalliita hilloja, tuoretta leipää, yms. ihanaa :P

Vierailija
62/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan aina kasviksia (pakaste&tuore), hedelmiä, marjoja ja viikolle suunnitellut terveelliset ruuat Prismasta. Pienemmästä kaupasta käyn hakemassa vain epäterveelliset heräteostokset jne sekä tupakkaa miehelle (jopa raskaana ollessa sekä pienten lasten kanssa, kauhistukaa kyylät!). Voin vain kuvitella mitä siellä ajatellaan meidän ruokavaliosta. T: Lievästi ylipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitsevatsi. Mutta joskus saatan vähän kurkkia, mitä ihmisillä on, koska joskus voi huomata jollain jotain sellaista, mitä ei ole itse hyllystä bongannut. Ihmisellä tosiaan voi olla juhlat. Esim. jos itse ostaisin keksejä, ei ne itselle olisi. Emme syö keksejä. Toisaalta esim. syksyllä joku ei osta vihanneksia, koska voi viljellä paljon itse...

Vierailija
64/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 16:40"]

Katson muiden ostoksia hieman kateellisena kun ihmisillä ostoskorit täynnä kaikkea monipuolista ja hyvää. itsellä opiskelijana melkein tyhjä ostoskori missä makaronia, tonnikalapurkki ja halvinta wc paprua. Onneksi on vanhemmat joiden luokse saa mennä syömään kunnon ruokaa.

[/quote]

Miksi ostat kallista tonnikalaa? Oletko katsonut kilohintaa? Katsopa  paljonko siinä purkissa on yleensä kalaa ja paljonko sen kilohinta on joskus. 

Vierailija
65/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jonkin verran ylipainoa, mutta ap:n mainitsemia tavaroita ei ostoskoristani löydy, tuijota vaan niin pitkään kuin haluat.

Minä en kyttää kenenkään ostoksia. Jokainen ostakoon mitä haluaa ja minkä kukkaro kestää. Säälittäviä tuollaiset kyylät kuin ap. Neuvo kaikessa ystävyydessä: hanki itsellesi elämä!

Vierailija
66/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ostaa aina joku vihannes tai salaatti, kun ostaa kopan kaljaa, että näyttäis edes vähän paremmalta.

Vierailija
67/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä enkä ole tajunnutkaan, että joku AIKUINEN ihminen sellaista tekisi. Mitä ihmettä se muille kuuluu mitä joku toinen ostaa ja syö?!

Vierailija
68/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson jos kassajonossa kestää. Jos on paljon herkkuja tms niin yleensä oletan että on tulossa vieraita.

Vierailija
69/69 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä ihmisiä joilla ei ole omassa elämässään sen vertaa sisältöä, ettei tarvitsisi hakea sitä arvostelemalla toisten ostoskärryjen sisältöä. Siis ovatko he jotenkin älyllisesti rajoittuneita? Mistä ihmeestä he voivat tietää mihin tarkoitukseen ruokaa ostetaan? Eihän kenenkään yksittäinen kauppareissu kerro kyseisen henkilön ruokavaliosta mitään varmaa. Mutta itse en ota asiasta paineita, jos jonkun elämää parantaa se, että voi tuntea ylemmyyttä vakoilemalla ostoksiani niin sen kun! :) Ei kyllä mua haittaa. Jos joku alkaa kommentoimaan ostoksiani niin osaan kyllä sanoa takaisin että pitää huolen omista asioistaan. Harmittaa tosin arkojen ihmisten puolesta moinen moukkamainen käytöstapojen puute.