Uskallanko mennä äidille sanomaan että haluan kuolla?
Ei olla kovin hyvissä väleissä, mutta en näe muitakaan vaihtoehtoja.
Kommentit (58)
Mene. Puhuminen auttaa. Jos äitisi ei ole empaattinen, puhu jollekulle muulle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttää?????
Viimeinen oljenkorsi. Tai taidan h*rttää itseni johonkin johdon pätkään. Sitä eilenkin jo sovittelin kaulaan. Kuulema voi onnistua vaikka ovenkahvaan, jos niin haluaa.
Ilman muuta menet sanomaan. Jos et äidillesi pysty, niin sano jollekkin aikuiselle. Puhupuhupuhu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan on empaattinen, mutta vähän hankala, ei tosin enää ole ihan sellainen, mutta hieman omituinen kyllä.
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttää?????
Viimeinen oljenkorsi. Tai taidan h*rttää itseni johonkin johdon pätkään. Sitä eilenkin jo sovittelin kaulaan. Kuulema voi onnistua vaikka ovenkahvaan, jos niin haluaa.
Älä. Miksi tuntuu niin toivottomalta?
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta menet sanomaan. Jos et äidillesi pysty, niin sano jollekkin aikuiselle. Puhupuhupuhu.
Nämä olot tulee aina näihin aikoihin. Vihaan itseäni ja sitä kautta koko maailmaa.
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan on empaattinen, mutta vähän hankala, ei tosin enää ole ihan sellainen, mutta hieman omituinen kyllä.
Ironista, tänään on kuolleiden lasten muistopäivä. Monella äidillä on ikuinen suru sydämessään.
Älä tee itsellesi pahaa.
Pääset kyllä tämän yli. Mutta nyt sun pitää hakeutua paikkakuntasi päivystykseen jotta sua voidaan auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttää?????
Otan kaikki aika raskaasti. Olin jo pienenä lapsena hieman kummallinen ja "kuolemanhaluinen". Olen sitä vielä tänäkin päivänä, mutta pahenemissa määrin. Olen terapia- ja lääkärijonossa, mutta siihen menee vielä kauan. En jaksaisi odottaa enää. Enkä toivo huomiseen. Lääkkeet lopetin, koska pelkään niistä aiheutuvia sivuvaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironista, tänään on kuolleiden lasten muistopäivä. Monella äidillä on ikuinen suru sydämessään.
Älä tee itsellesi pahaa.
Sehän olisi hieno päivä kuolla. En ehkä tänne kuitenkaan kehtaa. Äiti menettänyt pienen vauvan jo.
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä olot tulee aina näihin aikoihin. Vihaan itseäni ja sitä kautta koko maailmaa.
Ja ne menee ohi kun sinnittelet niiden yli. Sitten joku päivä niitä ei enää tule. Eikä ne tule takaisin. Mutta nyt menet hakemaan apua.
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta maailma ei vihaa sua. Itseviha on synkkä tunne, mutta vain tunne. Varmasti sinussa on asioita joista voit pitää.
Vierailija kirjoitti:
Pääset kyllä tämän yli. Mutta nyt sun pitää hakeutua paikkakuntasi päivystykseen jotta sua voidaan auttaa.
Jos en ole akuutissa hädässä, niin kukaan ei auta. Jonot niin pitkät ja kuolemanhaluisia koko Oulu täynnä.
Pidä itsestäsi huolta ja haethan apua. Soita lasten ja nuorten puhelimeen, jos et äidillesi halua puhua. Tai onko sinulla muita läheisiä tai kavereita kenelle voisit puhua? Mutta puhu ja ota apua vastaan. Koulukuraattorit ja psykologitkin auttavat.
Käypä sanomassa, tai hakeudu itse psyk. päivystykseen.
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttää?????
Otan kaikki aika raskaasti. Olin jo pienenä lapsena hieman kummallinen ja "kuolemanhaluinen". Olen sitä vielä tänäkin päivänä, mutta pahenemissa määrin. Olen terapia- ja lääkärijonossa, mutta siihen menee vielä kauan. En jaksaisi odottaa enää. Enkä toivo huomiseen. Lääkkeet lopetin, koska pelkään niistä aiheutuvia sivuvaikutuksia.
Millaiset keinot sua aiemmin on auttaneet tällaisista hetkistä yli?
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en ole akuutissa hädässä, niin kukaan ei auta. Jonot niin pitkät ja kuolemanhaluisia koko Oulu täynnä.
Olet akuutissa hädässä, jos mietit tosissasi itsemurhaa.
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetis 20 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hyödyttää?????
Sulla oli sitä ketiä ja voxraa? Voxra voi ajaa aloitusvaiheessa i t se m u r han partaalle. Jakso kestää noin 6 viikkoa. Jos sun on tänään paha olla etkä kykene poistumaan kotoa niin ota sitä ketiä mitä on määrätty ja mene nukkumaan. Siihen ei jää koukkuun ja se poistuu suht nopeasti elimistöstä.
Mitä se hyödyttää?????