Osteleeko naiset jatkuvasti vaatteita, kenkiä, laukkuja, hajuvesiä, koruja ja meikkituotteita ja paljonko rahaa kuluu?
Paljonko teillä menee kuukaudessa rahaa niihin tai vuodessa? Naisia näkee jatkuvasti shoppailemassa ja kantavat muovipussissa ostoksia kotia.
Kommentit (92)
Kerään sitä heiltä piiloon milloin mihinkin. Työnnän kaappeihin. Joku yksi hajuvesi ärsyttää sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt siis huono juttu, että nainen panostaa itseensä ja ulkonäköönsä?
Se on turhaa hupiostelua, vähempikin riittää.
Älä ota naisellista naista. Melko varmasti panostaa ulkonäköönsä.
Vein pussillisen auton takakonttiin. Tätejä ärsyttää niin paljon että poissa silmistä, poissa mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä näkee jatkuvasti bokseriosastoilla ja pukukaupoissa. Osteleeko miehet jatkuvasti niitä ja paljonko rahaa kuluu? (Vai voisko olla että miehiä näkee miesten osastoilla ja naisia naisten, ja että ihmisiä on niin paljon että ihmisten yksittäiset ostosreissut näyttävät paljolta?)
Ei miehiä näe kaupoissa lähellekään niin paljoa kuin naisia
Naiset ostaa usein koko perheen ostokset. On tosin poikkeuksiakin, esimerkiksi eräs työkaverini kertoi, että hän ei käy kaupassa oikeastaan koskaan. Heillä mies hoitaa kaupassa käynnit.
Tarkkana tuhlaajana olen tuonkin joskus laskenut. Tai siis lasken kyllä joka vuosi, mutten tosiaankaan miehelle kerro . Eli pankista tilitapahtumien exporttaus, siirto exceliin ja lajittelu ostopaikoittain. Itse myös myyn toisesta päästä valitettavasti, vaikkei aina hennoisi luopuakaan hienouksista. Jossain vaiheessa vain ostin, silloin kun olin työssä, jossa palkka huomattavasti nykyistä isompi. Tai no ainakin kymppitonnin tai vähän yli vuositasolla enemmän.
Sanotaan niin, että ostojen ja myyntien erotus oli viime vuonna 2.600 euroa. Ostan kaiken käytettynä, paitsi jotain uutta korua tulee joskus hankittua. Nytkin suunnitteilla 720 euron korusetin osto. Ja hankin ne tietysti yksi osa kerrallaan ja kyttäilen parhaita alennuspaikkoja
Kenkiä työnsin johonkin kaapinperälle ja jonkun rätin siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, niin. Mutta kauniilta pitäisi näyttää ja huolitellulta?
Tarkotin sitä, että tarviiko olla vaatekaappi täynnä vaatteita, kenkiä ja laukkuja kun vähemmälläkin pärjää ja meikit on turhuutta, pitää olla luonnostaan kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkana tuhlaajana olen tuonkin joskus laskenut. Tai siis lasken kyllä joka vuosi, mutten tosiaankaan miehelle kerro . Eli pankista tilitapahtumien exporttaus, siirto exceliin ja lajittelu ostopaikoittain. Itse myös myyn toisesta päästä valitettavasti, vaikkei aina hennoisi luopuakaan hienouksista. Jossain vaiheessa vain ostin, silloin kun olin työssä, jossa palkka huomattavasti nykyistä isompi. Tai no ainakin kymppitonnin tai vähän yli vuositasolla enemmän.
Sanotaan niin, että ostojen ja myyntien erotus oli viime vuonna 2.600 euroa. Ostan kaiken käytettynä, paitsi jotain uutta korua tulee joskus hankittua. Nytkin suunnitteilla 720 euron korusetin osto. Ja hankin ne tietysti yksi osa kerrallaan ja kyttäilen parhaita alennuspaikkoja
Lisäys: Ei tämä ole oikeasti edes paha. Ystävät ostelee tuosta vaan sivumennen parin tonnin Lapponioita ja 500 euron joulukalentereita ynnä muuta luksusta.
No ei mene mulla ainakaan. Olen enemmän älykkötyyppi.
Vanhoja rättejä päälle. Tädit sellaista ala penkoa. Joku luutu.
En osta. Vaatekaappi on maltillinen ja sieltä löytyy jokaiseen menoon tarvittava, siisti vaatetus/asustus: juhliin, urheiluun, töihin. Kun perusvaatetus on kunnossa niin ei muuta tarvi.
Laadukkaita, ihoystävällisiä kosmetiikkatuotteita saa edullisesti, jos ei merkkien kanssa halua brassailla. Ja lopulta niitäkin tarvitsee vähän.
Kampaaja on ainoa säännöllinen kulu ja sieeläkin käyn 10vkon välein. Tasapitkä polkka ja tyvikasvun saan piiloon itsekin kampaamokäyntien välillä. Olen sinkku enkä elä tuilla joten en ole tilivelvollinen kenellekään vaikka eläisin kaurapuurolla ja koti pursuaisi kauppakasseja.
Hopeat lykkäsin nuudelien alle piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkotin sitä, että tarviiko olla vaatekaappi täynnä vaatteita, kenkiä ja laukkuja kun vähemmälläkin pärjää ja meikit on turhuutta, pitää olla luonnostaan kaunis.
No sitten vaan etsimään naista, joka ei meikkaa, eikä välitä vaateostoksista.
Kun muutoin taas en oikeastaan keksi, mitä se sinulle kuuluu onko kaapissani 1 vai 10 paitaa ja käsilaukkua.
Marraskuussa ostin:
lapselle vaatteita 40e
itselle kosmetiikkaa 90e (joulukalenteri + muuta)
itselle kengät ja vaatteita 65e
Oisin ostanut vielä enemmänkin jos ois löytynyt sopiva malli hameesta jota etsin.
Ja kyllä, mulla on varaa tähän. Noin puolet noista vaatteista + kengät oli kirpparilta.
Mulla menee noin tonni kuussa. Vaatteet, meikit, kosmetologi, kampaaja ja harrastukset.
Varastoitko hopeaa nuudeleiden sekaan?
Ostan. Se on elämässä parasta kun menee peilin eteen ja saa kokeilla kauniita vaatteita !!! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten vaan etsimään naista, joka ei meikkaa, eikä välitä vaateostoksista.
Kun muutoin taas en oikeastaan keksi, mitä se sinulle kuuluu onko kaapissani 1 vai 10 paitaa ja käsilaukkua.
Miksi naiset puhuu ilmastomuutoksesta mutta samaan aikaan kantavat kaupasta kaikkea turhaa pussi kaupalle kotia vaikka vähemmälläkin pärjäisi? Menee teot ja puheet hieman ristiin.