Kevyemmäksi kesään 2015 mennessä
Lähtekää kevyemmäksi haluavat painonpudotukseen kanssani. Ilmoittakaa nimimerkkinne, nykyinen painonne sekä tavoitepaino. Saa laittaa muitakin mittoja. Ja kertoa myös, millä keinoin aikoo painonsa saada alemmas.
Kommentit (141)
22.2: 73.3kg
24.2: 73.0kg
Minulle joka päivä on punnituspäivä, olen ehkä hieman neuroottinen. Liikunta olisi se kohta jossa minulla olisi niin paljon parannettavaa. Se on myös yksi syy siihen, että keskityn niukkoihin kaloreihin. Näin niukoilla kaloreita en jaksaisi kyllä kunnon treenejä vetää.
Paljon tsemppiä kaikille!
Hyrjiin lukuihin täälä meinataan pudottaa. Itse 170/72. Palkkasin pt:n ja hänen mielestään 5kg sopiva painonpudotus 10kg aivan liikaa. No tarkoitus onkin kadottaa enemmän senttejä kuin kiloja ja myös pysyä uusissa mitoissa :) ei siis mitää kituutusdieettiä.
Mä olen myös vähän neuroottinen punnitsija :) Nykyään punnitsen aamuin illoin... Illalla siksi että osaa vähän odottaa paljonko aamulla pitää pettyä. No ei vais :) Mutta mua se motivoi, että punnaan usein. Vaikka tulokset ei aina miellyttäisi tai pudotus olisi hidasta...
Pusse
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:18"]
Minäkin! Nimimerkillä Laardi :D Pituutta noin 166 (en tiedä tarkasti) ja painoa 75kg. Kymppikilo tullut kerättyä talven aikana, siitä tarkoitus päästä eroon eli 65kg tavoite. Keinona aluksi vlcd (jolla pois 5kg) ja liikunnan lisääminen aluksi hyötyliikunnan muodossa. Nykyisenä sohvaperunana sekin jo saavutus, työmatkat aion kulkea kävellen ja kelien parantuessa pyörällä. Punnituspäivä siis lauantai? Keräiskö joku listaa jossa nimimerkit ja sen hetkinen paino, ja pudotetut kilot..? -Laardi
[/quote]
Tuo lista olisi hyvä idea! Vähän ryhmäpainetta kehiin. Jaksaisiko joku ottaa asiaksi?
*Lumi
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:10"]Hyrjiin lukuihin täälä meinataan pudottaa. Itse 170/72. Palkkasin pt:n ja hänen mielestään 5kg sopiva painonpudotus 10kg aivan liikaa. No tarkoitus onkin kadottaa enemmän senttejä kuin kiloja ja myös pysyä uusissa mitoissa :) ei siis mitää kituutusdieettiä.
[/quote]
Tuo kuulostaa hyvältä. Mutta personal Rainerin kanssa oletan että odotettavissa on enemmän massaa lihaksina? Kun taas minulle niitä ei varmaan pyhällä hengelle ilmesty. :P Rupean laihaksi läskiksi. Tai läskiksi läskiksi kai kun en av-standardilla tule laiha edes olemaan. x) -Yrmy
Mukana! Olen nyt noin 65-60 kiloa, kun en ole uskaltanut käydä vaa'alla. Tavoitteena olisi päästä takaisin 55 kiloon, kuten ennen yhteenmuuttoa :) pituutta 163.
Aloitin uusia liikuntaharrastuksia ja olen vähentänyt sokerin syöntiä. Olo tuntuu jo paremmalta ja energisemmältä! Ensi viikon alussa aion tehdä alkupunnituksen, kun en todellakaan halua tietää mitä tuo pullataikinamaha painaa.
Nimimerkillä Roska. Ei liene varattu vielä!
168/94, pudotettu jo 11kg, tavoitteena 67kg. Karppaan. Nim. Nutra
Yrmyllä ei riitä keskittymiskyky tai aivotoiminnan tässä elämäntilanteessa tekemään tilastoja. Arvostan jos joku muu osaa ja ja jaksaa. -Y
Mäki lähen mukkaa! 172/77 tavoitteena kesäkuuhun mennessä 68kg.. Pitäisi alkaa liikkumaan ja syömää oikein. Motivaatio vaan kadoksissa ja energiat nollassa! :( auttakee, mistä motivaatioo?
-possu
Mulla kaksi 5km kävelylenkkiä tälle viikolle, su ja ma. Tätä en olisi saanut aikaan ilman tätä ketjua. Mihin mä vielä pääsenkään ennen kuin tää viikko päättyy. T. stiina, ex sohvaperuna.
Mukana siis ollaan ja tietoni tuolla alkupäässä.
Paino 61
Pituus 161
Vyötärönympärys 76
Tavoite toukokuun loppuun mennessä 56 kg vähentämällä herkuttelua ja menemällä kauppaan ja kouluun kävellen. Nyt on herkuttelu niin massiivista ja liikunta olematonta, että aika helposti varmaan lähtee tuo, kun vaan pysyn ruodussa:)
.
Banaani 8)
Possu, mulla nimenomaan se päivittäinen vaaka motivaatiota. T. Neuroottinen vaakakyttäri yrmy
Paino 74.2 pituus 171. Minäkin olen juonu itseni pulleaksi. Ilman alkoholia en olisi näin läski. En pysty lopettamaan juomista, sauna ilman ilman siideriä ei ole sauna, juhlat ilman kuohuvaa eivät olet juhlat, ateria ilman viiniä ei ole ateria... Urheilu ja terveellinen ruoka maistuu eli ainoa ongelma on tuo lipittelyt ja kissan risitäisiä kyllä riittää. Ja viikonloppuisin en juomisen vuoksi urheile. Paino 65 kiloon kesäkuuhun mennessä. Uskon että lähtee tissuttelun loputtua. Eli jatkossa vain yksi saunasiideri, aterialla vain yksi lasi viiniä, viikonloppuisin krapulan sijaan jumppaan. Sillä ne lähtee!
Nimimerkki deeku II
Täällä myös yksi!! Mitat 165/57 eli ylipainoa ei ole, mutta haluan sulattaa tuon ylimääräisen rasvakerroksen ympärtäni ja saada lihasta lisää + muutenkin kiinteytyä. Painoa en niinkään katso, mutta alle 55 ois tavotteena, kunhan omaan silmään näyttää kroppa hyvälle:)
- kukkaketo
paino n. 55 kg, tavoite 50 kg. pituus 169 (ikä 14)
keinoina ruokavalion kohennus eli herkut pois ja liikunnan lisääminen (lue: aloittaminen)
nimim. tyttönen
Nimimerkki läskit liikkeelle, lähtöpaino 99 ja tavoite kesäkuussa 97. Syy miksi niin vähän on se, että aiemmin laihdutin hyvin äkkiä paljon ja kilot tuli takaisin. Nyt laihdutan järkevillä ruokavalinnoilla hitaasti mutta pysyvästi.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:55"]Nimimerkki läskit liikkeelle, lähtöpaino 99 ja tavoite kesäkuussa 97. Syy miksi niin vähän on se, että aiemmin laihdutin hyvin äkkiä paljon ja kilot tuli takaisin. Nyt laihdutan järkevillä ruokavalinnoilla hitaasti mutta pysyvästi.
[/quote]niin ja helmikuu 2016 tavoitepaino 89 kg.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:50"]
paino n. 55 kg, tavoite 50 kg. pituus 169 (ikä 14)
keinoina ruokavalion kohennus eli herkut pois ja liikunnan lisääminen (lue: aloittaminen)
nimim. tyttönen
[/quote]
Älä rakas lapsi ala hankkimaan itsellesi kilpirauhasen vajaatoimintaa laihduttamalla itseäsi kevyemmäksi. Kuntoa ja lihasmassaa kannattaa toki aina hankkia mutta elämässä pitää olla välillä pieniä herkuttelujakin.
Eilen pääsi liikkumaan viikon tauon jälkeen, tuntui hyvältä! Jääkaappi täynnä kasviksia ja fiilis huipussaan. Edellisestä romahduksesta noustu kahta vahvempana ylös :) Lauantaina katson onko paino pudonnut yhtään! -Dakota
Olen nyt 178/78. Lopullinen tavoite on 68 kiloa, mutta siihen en 500 g / vko tahdilla pääse vielä alkukesästä. Ensimmäinen välitavoite on 75 kg.