Kevyemmäksi kesään 2015 mennessä
Lähtekää kevyemmäksi haluavat painonpudotukseen kanssani. Ilmoittakaa nimimerkkinne, nykyinen painonne sekä tavoitepaino. Saa laittaa muitakin mittoja. Ja kertoa myös, millä keinoin aikoo painonsa saada alemmas.
Kommentit (141)
22.2: 73.3kg
24.2: 73.0kg
25.2: 72.8kg
26.2: 72.3kg
27.2: 72.1kg
28.2: 71.9kg
-Yrmy
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 08:36"]81,7 kg näytti äsken ja toive 75 kg mut tavoite pakko pitää 77 kg:ssä. Syön vähemmän. Pyrin liikkumaan kun mahdollista.
[/quote]pituutta 178 cm. -päärynä
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 08:36"]81,7 kg näytti äsken ja toive 75 kg mut tavoite pakko pitää 77 kg:ssä. Syön vähemmän. Pyrin liikkumaan kun mahdollista.
[/quote]
Todella järkevää pitää tuo välitavoite! Tai lopputavoite, oli kumpi tahansa! Mutta aina että pitää sen kunnolla saavutettavana!
-Yrmy
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 08:27"]Noni se on lauantai. Tässä tuloksia:
Lähtöpaino (23.2.) 74.0kg
Paino tänään 72.4kg
Eilen sain vihdoin lenkkeiltyä ja heti näkyy painossa :D
Pusse
[/quote]
Todella hyvä tulos! :)
-Yrmy
Mulla lähtöpaino 76kg,yritän juhannuksen mennessä pudottaa70kiloon,en voi tiukkaa dieettiä vetää kun imetän mutta juoksua2x viikko ja salia3x.Ja altiivisuusranneke jolla seuraan.nim.pömppö
Onnea ekan viikon pudotuksista ja tsemppiä niille jotka pudottaa ensi viikolla! :)
Eka paha paikka syömisissä tällä viikolla... Äitini meni antamaan meille suklaarasioita eilen ja homma oli tähän asti ihan ok, ei tehnyt mieli edes, mutta henkiset ongelmat alkoi iltapäivästä lähtien painaa niin paljon että aloin ajatella liikaa sitä miten suussa sulava suklaanpala, ehkä jopa useampi, turruttaa surulliset tunteet... Tällä kertaa aion taistella vastaan.
Pusse
WTF palaa pelipaikalla. 100,6 oli ensimmäinen välipunnitus. Eli sinällään ihan fiksulta kuulostavat 1,2 kiloa tippui ekan viikon aikana. Nesteitä toki varmasti, mutta sentään jotain.
Tsemppiä meille kaikille!
WTF
Toinen viikko jo hyvässä vauhdissa, vai mitä tytöt ja pojat? :)
Liikunnan kun saisi säännöllisemmäksi niin edistystä ei voisi estää...
T. Pusse
Sulovilen aamulla 97,2.
Kaksi ekaa viikkoa menny lujaa, liikuntaa lisätty ja Jutan superdieettiä sovellettu. Vaikuttaa hyvältä, ei ole nälkä, eikä muutenkaan vituta syödä "dieettiruokaa". Olo on huomattavasti energisempi kuin raskaiden hiilaripommien jäljiltä... Oliskohan tämä se uusi alku ilman jojoilua?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 08:36"]81,7 kg näytti äsken ja toive 75 kg mut tavoite pakko pitää 77 kg:ssä. Syön vähemmän. Pyrin liikkumaan kun mahdollista.
[/quote]pituutta 178 cm. -päärynä
[/quote]nyt 81 kg
Tänä aamuna vaaka näytti 72,9 kg, eli alaspäin on taas tultu, vähän hitaammin tosin kuin aiemmin. Oli kyllä lepsu viikko ruokailujen osalta. Enää vähän yli kolme kiloa pudotettavaa normaalipainoon! -Dakota
Hyvää lauantaita kaikkille!
Kuten arvelinkin niin lapsen syntärit veivät tämän viikon liikunnan plus minus nolla.
Eli viime lauantain 65,9kg oli myös tänään.
Onni onnetomuudessa sikäli koska kestien jälkeen paino oli noussut melkein 0,5kg...
Ei kun jatkamaan kevyellä ruokavaliolla ja lisää likuntaa!
T. Eva
Meikku- paino tasan tarkkaan samassa 64 kg kuin kaks viikkoa sitten. Tavoite on edelleen 55 kg heinäkuun alkuun mennessä, jospa ensi viikolla näyttäisi jo parempia lukemia, tai usko alkaa mennä
Meikku
Sokerihiiri II: ei edistystä :(.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:30"]Meimi ei ole onnistunut vielä pudottamaan ollenkaan painoa. Tänään paino siis 67,5 kg. Tavoite on tosiaan 60-61 kg kesäkuun johonkin kohtaan mennessä. Katotaan jos vkl pääsis salille ja vesijuoksemaan/uimaan. Ei oo niin selkeesti sitä sisäistä draivia ruokavalion tiukkuudessa kuin esim. muutama vuosi sitten oli. Tuolloin pääsin kevään aikana 7 kilosta eroon. Vielä 30-vuotiaaksi olin noin 53-54 kg painava ja pituus siis mulla 168 cm. Lasten syntymien jälkeenkin olin pitkään 59-kiloinen. Nyt vaan viime vuosina yrittää paino hilautua tuohon yli 65 kiloon. Viime kesänä olin kylläkin noin 61,5 kg. Silloin tais kiire ja työstressi pitää painon alhaalla. -Meimi
[/quote]
Meimi ei etene. Tänään 67,3 kg.
[/quote]
Tänään lauantaina 66,4 kg.
- Meimi
Satutin jalkani treeneissä ja olen liikuntakiellossa jonkin aikaa. Koitan palata arkeen ja painonseurantaan mahdollisimman pian, mutta toistaiseksi olen lähinnä vuodepotilaana :/ -Dakota
Deeku täällä. En ole laihtunut enkä ole vielä mennyt a-klinikalle. Raittiita päiviä on huomattavasti aiempaa enemmän ja olen triplannut liikunnan määrän. Viina on pahin viholliseni ja tärkein on vähentää sitä yhä. Eli mieluummin vaikka karkki ja suklaa kuin alkoholi. Vaikka yritän niiden kanssa myös rajoja. Hyvä alku.
Pitäisi kyllä mennä juttelemaan a-klinikalle vaikka olen vähentänyt. Miten se on niin kauhean ylivoimaista?
Ehkä uskon salaa että pystyn omin avuin vähentämään. Nyt ainakin näyttänyt tosi lupaavalta.
Tsemppiä kaikille!
En edes halunnut käydä vaa'alla eilen. Henkiset ja fyysiset ongelmat vie kaiken halun liikkua. Kun pystyis oleen syömättä kaikkea mättöä niin tilanne vois pysyä edes samassa...
Pusse
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 15:30"]Meimi ei ole onnistunut vielä pudottamaan ollenkaan painoa. Tänään paino siis 67,5 kg. Tavoite on tosiaan 60-61 kg kesäkuun johonkin kohtaan mennessä. Katotaan jos vkl pääsis salille ja vesijuoksemaan/uimaan. Ei oo niin selkeesti sitä sisäistä draivia ruokavalion tiukkuudessa kuin esim. muutama vuosi sitten oli. Tuolloin pääsin kevään aikana 7 kilosta eroon. Vielä 30-vuotiaaksi olin noin 53-54 kg painava ja pituus siis mulla 168 cm. Lasten syntymien jälkeenkin olin pitkään 59-kiloinen. Nyt vaan viime vuosina yrittää paino hilautua tuohon yli 65 kiloon. Viime kesänä olin kylläkin noin 61,5 kg. Silloin tais kiire ja työstressi pitää painon alhaalla. -Meimi
[/quote]
Meimi ei etene. Tänään 67,3 kg.
[/quote]
Tänään lauantaina 66,4 kg.
- Meimi
[/quote]
Menen vaa'alle seuraavan kerran vasta, kun peilikuva näyttää edes vähän positiivisemmalta ja farkut ei kiristä vyötäröltä & reisiltä. Tänään varmaan salille toista kertaa viikonloppuna. Syöminen olis saatava enemmän kuriin. Meimi
Mahakas Omppu ilmoittaa käyneensä lauantaipunnituksessa. Päivän paino 107,2 kg.