Kevyemmäksi kesään 2015 mennessä
Lähtekää kevyemmäksi haluavat painonpudotukseen kanssani. Ilmoittakaa nimimerkkinne, nykyinen painonne sekä tavoitepaino. Saa laittaa muitakin mittoja. Ja kertoa myös, millä keinoin aikoo painonsa saada alemmas.
Kommentit (141)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:18"]Minäkin! Nimimerkillä Laardi :D Pituutta noin 166 (en tiedä tarkasti) ja painoa 75kg. Kymppikilo tullut kerättyä talven aikana, siitä tarkoitus päästä eroon eli 65kg tavoite. Keinona aluksi vlcd (jolla pois 5kg) ja liikunnan lisääminen aluksi hyötyliikunnan muodossa. Nykyisenä sohvaperunana sekin jo saavutus, työmatkat aion kulkea kävellen ja kelien parantuessa pyörällä.
Punnituspäivä siis lauantai? Keräiskö joku listaa jossa nimimerkit ja sen hetkinen paino, ja pudotetut kilot..?
-Laardi
[/quote]
Ja siis kesäkuun alkuun aion tuosta kympistä päästä eroon :)
-Laardi
Lähtöpaino 74,5 kiloa, pituutta 167 cm. Viime syksynä painoin 82 kiloa, eli edistystä on jo tapahtunut. Näin alkuun haluaisin päästä alle 70 kilon, siitä hiljalleen alaspäin. En ole dieetillä, vaan tehnyt elämäntapamuutoksen: olen alkanut kävellä työmatkat ja harrastan hikiliikuntaa pari, kolme kertaa viikossa. Herkkuja ja alkoholin käyttöä olen vähentänyt, mutten kokonaan lopettanut. Lähden matkalle toukokuussa, joten sitä ennen haluaisin erityisesti tsempata.
Jäänyt parit treenit väliin sairastelun vuoksi, harmittaa :( Helposti karkaa herkutteluksi, kun vain makaa kipeänä kotona.
Niin ja edelliseen vielä, nimimerkiksi vaikka Dakota.
Paino 79 kg ja pituus 167 cm. Tarkoituksena tiputtaa kesään mennessä niin paljon kuin vain lähtee, lopullisena toiveena että paino alkaisi joskus vielä luvulla 6 ja olisi siis kaksinumeroinen ;)
Keinona päästä tuohon olisi pienentää annoskokoja, katsoa tarkemmin mitä syö, herkut minimiin ja liikuntaa reilusti lisää.
Nimimerkillä "sulovilen" täräyttää mukaan vaa'an lukemat 102 kg ja pituutta niinkin runsaasti kuin 174 cm. Tavoitepaino kesäkuun alkuun mennessä <90kg. Sehän tarkoittaa n. kilo viikossa ja kuten nimimerkistä saattaa aavistella olen mies. Varsinainen miesten mies, joka välillä tuntee läskiongelmansa kanssa itsensä enemmänkin tytöksi...
Olen 20 vee, painoa on nyt 75 kg ja pituutta 174, kesään mennessä haluaisin viisi kiloa pois.
Paino nyt 198 kg. Tavoitteena on painaa kesällä 190 kg ja myöhemmin vielä vähemmän. Koitan laihtua ruuan ja liikunnan yhdistelmällä.
Nimimerkki BIBS.
Mukana! Lähtöpaino 58 kg, tavoite 53-54 kg (painolla ei niin väliä, kunhan rasva palaa!) kesäkuuhun mennessä. Pituutta mulla on vaivaiset 160 cm. Rasva istuu tiukasti vatsan seudulla, vaikka muuten olenkin melko pienikokoinen. Myös selkämakkaroista, löllöpyllystä ja leuan alla vaanivasta heltasta mielisin jo eroon. Aloitan mehupaastolla, ja jatkan kasvispainotteisella ruokavaliolla. Liikuntana joogaa, kuntosaliharjoittelua ja reippaita kävelylenkkejä. Onnea matkaan meille kaikille! :)
-hepsankeikka20
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:43"]
Vitsit haluttais kyllä liittyä mukaan mutta en uskalla puntarille :(
[/quote]
Minä uskalsin tänään viikon laihdutuksen jälkeen. Vaaka näytti huikeat lukemat 108,4 ja pituutta on 165cm. T. Mahakas omppu
164/61 ja tavoite kesäkuun alkuun mennessä -5kg.
Painoa 67 ja tavoite 62 kg kesäkuuhun mennessä. Seurailen taustalla aina kun satun palstailemaan ja laitan väliaikatietoja, mittoja ym.. Konsteina vhh ruokavalio, herkuttelut minimiin ja liikunta. Onnistutaan yhdessä!
Nimim. venkuli
Tänään ruokailu on pysynyt lähes ruodussa, pientä pullaa lukuunottamatta ;)
Viikonloput yleensä onkin ongelmallisimpia kun ei ole mitään tekemistä niin koko ajan on jääkaapilla...
Tänään ajattelin kokeilla uimista. Juoksua olen silloin tällöin harrastanut, mutta se lähteminen lenkille on aina jotenkin tuskallista... Uimahalli tosin taitaa tänään olla ääriään myöten täynnä kun täälläpäin hiihtolomat käynnissä.
Pusse
SIPSILÄSKI liittyy joukkoon... Painoa on n. 120 kg. Vaaka on rikki, mutta ei se ole mikään syy olla lähtemättä tähän nyt mukaan. Lopputavoitteeni on 78 kg, joka olisi normaalipaino. Kesään mennessä olisi hyvä olla n. 8 kiloa poissa. Viime vuonna laihdutin normaaliruokavaliolla 8-9 kg (lihosin 3-4kg takaisin). Nyt aion taas yrittää samaa tekniikkaa, mutta toivon että jossain vaiheessa oppisin syömään normaalisti ilman kamalaa tarkkailua.
169 cm/n.80 kg. Haluaisin kesään mennessä ainakin kymmenen kiloa pois. Keinoina olen ajatellut että vähennän huomattavasti herkkuja ja en napostele. Terveellistä ruokaa. Sitten lenkkeilyn aloitan, treenailisin kotona kaikilla välineillä. Painon loogisesti pitäisi tippua kun vaan syö vähemmän kuin kuluttaa. Eli kaikille tsemppiä! Toivottavasti monet pääsee ainakin melkeen tavoitteeseensa!
Ainiin nimimerkki unohtui äskeisestä. -Maria-
Tsemiä kaikille! Toivon todella et onnistutte :)
Nyt 82,7kg. Tavoite noin 70 kg. Pituus 165cm. Paino oli noin 92kg marraskuussa. Tiputustahti ollut noin 4kg 6 viikossa joka on ollut sopiva tahti. Kesällä paino tuon noin 70kg. -Sussu-
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:21"]Vaa'alle en uskalla mennä ennenkuin prilikuva näyttää edes vähän paremmalta. Luulisin, että olisin jossain 67 kilossa tällä hetkellä. Viime elokuussa vielä kuitenkin 61 kilossa. Piitkälle aikuisikään ja yli 30-veenäkin olin hoikka. Nyt viime vuodet yrittää väkisin mennä tuohon yli 65 kiloon. Saakeli vieköön. Vatsa pömpöttää ja reisiäni en haluaisi katsella. Kovaa kuria vaatii herkkujen vähentäminen. Sanotaan nyt vaikka 60 kg juhannukseen mennessä. Mandi
[/quote]
Viikonloppuna muutama pvä sitte tuli antaumuksella liikuntaa, mm. kuntosalia, uintia kävelyä. Nyt taas parina pvänä työpäivän jälkeen kuitti olo ja vain vähän kävelyä. Positiivista kuitenkin: eilen ja tänään ruokakaupasta ei tarttunut esim. suklaata tai limsaa mukaan. Mandi
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 19:40"]
Tuli mieleeni 5:2 dieetti jota saatan myös hyödyntää. Vinkkinä muillekin. Googlesta löytyy lisää tietoa. -venkuli
[/quote]
Lue tämän päivän (24.2) sarjakuvat Hesarista. Siellä kerrotaan 5:2 dieetistä :)
Minäkin! Nimimerkillä Laardi :D Pituutta noin 166 (en tiedä tarkasti) ja painoa 75kg. Kymppikilo tullut kerättyä talven aikana, siitä tarkoitus päästä eroon eli 65kg tavoite. Keinona aluksi vlcd (jolla pois 5kg) ja liikunnan lisääminen aluksi hyötyliikunnan muodossa. Nykyisenä sohvaperunana sekin jo saavutus, työmatkat aion kulkea kävellen ja kelien parantuessa pyörällä.
Punnituspäivä siis lauantai? Keräiskö joku listaa jossa nimimerkit ja sen hetkinen paino, ja pudotetut kilot..?
-Laardi