UMK semifinaali 21.2.2015
Tuo Aikuinen näytti joltain sketsiltä. Soljussa todella hyvä idea, mutta huono toteutus.
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:10"]
Bring out the Fire! Aika seksikäs veto nuorelta mieheltä, tykkäsin.
[/quote]
Isänsä Arne Weise on 84, tiesittekö?
[/quote]
En. En tiedä laulajasta mitään, paitsi et Expressin sivuil puhuttiin jotain Idols-kilpailuista.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:10"]
Bring out the Fire! Aika seksikäs veto nuorelta mieheltä, tykkäsin.
[/quote]
Isänsä Arne Weise on 84, tiesittekö?
[/quote]
Mitä Arne Weisen iällä on tekemistä Andreaksen laulamisen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:23"]Voi luojani, mun silmät suli tosta Tuiskusta.....mä en toivu.
[/quote]
Aah...nyt mä voin kuolla onnellisena...
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:22"]
Ei hele...mä lähen maanpakoon ennen toukokuuta!
[/quote]
Muista tulla takaisin ennen seuraavia karsintoja, että voit taas lähteä.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:10"] Bring out the Fire! Aika seksikäs veto nuorelta mieheltä, tykkäsin. [/quote] Isänsä Arne Weise on 84, tiesittekö? [/quote] Mitä Arne Weisen iällä on tekemistä Andreaksen laulamisen kanssa?
[/quote]
Ei mitään, halusin vain mainita kuriositeettina, että ehkä ei ole kovin tavallista, että 28-vuotiaan isä on 84 (täyttää tänä vuonna 85).
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:25"]Andreas Weise on niin söpö!
[/quote]
Mun mielestä taas se oli sellasen kusipään näkönen, joka luulee olevansa parempi kuin muut ja jota tekis vaan mieli läimästä... Ja sitten järkytyin, kun sillä olikin ihan hyvä biisi. Hyvin ristiriitaset fiilikset...
Mammat täällä kuolaa Antti Tuiskua, joka on niin neitimäinen kuin olla ja voi :D Antti Holman vielä ymmärrän, siinä on seksikäs ei homomainen mies, vaikka sellainen onkin :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:22"]
Ei hele...mä lähen maanpakoon ennen toukokuuta!
[/quote]
Muista tulla takaisin ennen seuraavia karsintoja, että voit taas lähteä.
[/quote]
Jepp! Viimeistäön juhannukseksi takaisin!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:25"]Andreas Weise on niin söpö!
[/quote]
Mun mielestä taas se oli sellasen kusipään näkönen, joka luulee olevansa parempi kuin muut ja jota tekis vaan mieli läimästä... Ja sitten järkytyin, kun sillä olikin ihan hyvä biisi. Hyvin ristiriitaset fiilikset...
[/quote]
Se oli jo idolin aikana sellanen jalat maassa tyyppi ja ainakin vielä muutama vuosi sitten vaikutti sellaiselta.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:25"]Andreas Weise on niin söpö! [/quote] Mun mielestä taas se oli sellasen kusipään näkönen, joka luulee olevansa parempi kuin muut ja jota tekis vaan mieli läimästä... Ja sitten järkytyin, kun sillä olikin ihan hyvä biisi. Hyvin ristiriitaset fiilikset...
[/quote]
No sehän siinä jotenski oli vetoavaa. Vähän sellanen kukkoileva ote ja komea lauluääni.
Antti Tuiskun väliesitys oli hyvä, ainakin muihin verrattuna.
Kilpailijoista Angelo di jotain yllätti positiivisesti, esitys oli hyvin omituinen, mutta ainakin viihdyttävä. Järjestyshäiriön biisi oli aika mitäänsanomaton, kuten myös Ida Boisin. Solju voisi olla yhtyeenä mielenkiintoinen, mutta tarvisisi paljon parempaa materiaalia ja laulutreenejä. Aikuisen keikalle voisin mennä. Se suomi-iskelmä oli järjettömän nolo.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:22"] Ei hele...mä lähen maanpakoon ennen toukokuuta! [/quote] Muista tulla takaisin ennen seuraavia karsintoja, että voit taas lähteä. [/quote] Jepp! Viimeistäön juhannukseksi takaisin!
[/quote]
Kiirettä pukkaa, jos tarvitsee vielä ennen euroviisuja lähteä maanpakoon eduskuntavaalituloksen takia. Onneksi Ruotsi on lähellä, on lyhyt matka takaisin.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:26"]
Shava. Kertokaas nyt kannattajat mikä tekee tästä viisuissa pärjäävän? Jotain uutta mitä Eurooppa on odottanut jo pitkään? Sanat, joita ei muualla ymmärretä ja koska näin on ei eroa mitenkään aiemmista etnoesityksistä? Please, Syksyn sävel takaisin, sinne Shavat, Aikuinen ja Bon voyage!
[/quote]
Älä mussuta.
Jon Henrik, mikä iiiiihana nappisilmä!!