Nuolisitko pyllyreikääsi jos pystyisit?
Niin kuin koira?
Kommentit (16)
Varmasti. Onneksi mulla on innokas poikaystävä joka tekee sen mielellään. :)
Hyi hemmetti. No en. Ulostebakteerit eivät häviä kuin desinfioimalla, ei tavallisella pesulla.
Pakko sitä olisi kokeilla. Tosin jos ylettäisin nuolemaan toosaani niin en varmasi vapaa-aikanani paljoa muuta tekisikään.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:15"]Voi vittu mitä alotuksia. Ampuisitko itsesi jos olisi ase?
[/quote] Just sen takia näitä tehdään että sua ärsyttäisi :)
Haha, kiitos tämä piristi. Kai se olisi kokeiltava, niinkuin erittäin vaivalloinen nännien nuolaisu, mutta tuskin tekisin sitä enempää :D
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:12"]
Varmasti. Onneksi mulla on innokas poikaystävä joka tekee sen mielellään. :)
[/quote]
mä tykkään myös nuolla naisten perseitä... Parasta on kun nainen istuu naaman päällä ja nuoletta pakaravälinsä oikein kunnolla
En. Genitaaliherpekseni aktivoitui pitkästä aikaa, ai että kun kutittaa persvaossa :(
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:16"]
Pakko sitä olisi kokeilla. Tosin jos ylettäisin nuolemaan toosaani niin en varmasi vapaa-aikanani paljoa muuta tekisikään.
[/quote]Aika miesmäinen vastaus. Suuseksi ei ole hirveän tärkeää kovinkaan monille naisille.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 17:08"]
En mutta ottaisin itseltäni suihin.
Saisi kerrankin suuseksiä.
T. M21
[/quote]
Venyttelyä, venyttelyä. On mahdollista mutta rankkaa niskoille ja selälle. Heität jalat sängyssä pään yli.
En nuolisi omaa pyllyä. Oksettaa omat tuoksut. Naisten pylly on kaunein asia maailmassa. Pystyn laukeamaan pyllyä nuollessa.
Koko päivän ja yön, tuntuu niin hyvälle.