Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin asia mitä sinulle on tapahtunut kyläpaikassa?

Vierailija
20.02.2015 |

Mikä on nolointa, mitä sinulle on käynyt vieraillessasi jonkun kotona? 

Minulla ehkä se kun olin eka kertaa ystävän luona kesäisissä puutarhajuhlissa ja vessassa käydessäni (oli pieni ja ahdas vessa) huitaisin pytyltä noustessani seinältä alas huteran irtohyllyn jonka päällä oli mm. hajuvesipulloja, kauneusvoiteita ja jotain hiuspantoja yms. Suurin osa niistä lensi vessanpyttyyn, jota en ollut ehtinyt vetää. Siinä sitten nostin hyllyn kauniisti takaisin seinälle ja kun kukaan ei tullut kyselemään mikä vessassa rymisee niin ongin ne tavarat pytystä ja pesin ne huolellisesti käsisaippualla, kuivasin vessapaperiin ja laitoin kauniisti hyllylle takaisin toivoen ettei kukaan huomaisi mitään. Ei kai huomannutkaan.

Onneksi oli vain pieni asia pöntössä. D:

Kommentit (237)

Vierailija
161/237 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että kylässä mokaan aina! Olen vetänyt kylässä naulakon alas, kompastunut imuriin ja johto lähti vauhdilla ja äänekkäästi seinästä, rikkonut posliinikupin, samaisen naulakon koko kiinnitys lähti irti takkini painosta, astunut koiran jalan päälle.. Hävettää..

Anteeksi, mutta tämä nauratti ihan hirveästi. :) Varsinkin tuo koiraparka.

Ihan samalla tavalla itsekin sekoilen kylässä, valitettavasti. Varsinkin jos kyläilee jossakin uudessa paikassa, jossa on paljon vieraita ihmisiä. Samoin saatan laukoa ihan typeriä uusille ihmisille jos vähän jännittää. Semmoisia ajattelemattomuuksia, jotka saattavat olla tosi töykeitäkin, vaikka oikein yritän olla kohtelias ja normaali. Siitä kai se johtuukin... kun yrittää olla niin kaikille mieliksi. :D

Vierailija
162/237 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanpönttöön jäi verijäljet kun mulla oli menkat. Ei löytynyt vessaharjaa, joten jätin sinne. Nolotti todella. Talossa oli vilkas 1-vuotias joten todennäköisesti olivat sen takia piilottaneet harjan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/237 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta kun tää nyt muistuu mieleen.

Oltiin teineinä kaverin kanssa oltu viihteellä ja bongattu sieltä meijän sen kesän baarituttu jätkä, joka oli aina takuuvarmasti samoissa sunnuntai pirskeissä muidenkin nuorien kanssa. Pilkun jälkeen sitten bongattiin meijän joukkoon joku täysin random jätkä, jonka nimeäkään ei tiedetty kun oltiin itsekkin nautittu juuri ennen poistumista shotti jos toinenkin joten pöhnä oli hyvä.

Jatko paikaksi tuli tää meijän baaritutun kämppä, jossa kylläkin oli pieni putkiremppa kesken eikä vettä tullut. Ihan sama, se oli siinä ihan vieressä ja kämppä kiinnosti muutenkin. Juotiin siellä sitten vielä pullo viiniä ja aamuyö lähti vielä uuteen nousuun! Kaveri ja jätkä lähtivät sitten makkariin nukkumaan ja itse jäin tämän randomin kanssa sohvalle. Kähmintää kävi mutta itse en lämmennyt, alkoi pää selvitä pikkuhiljaa. Yöllä sitten herärin kusihätään, ja paniikki iski kun se perkeleen vessahan oli pois käytöstä! Olisi pitänyt mennä taloyhtiön tiloihin toisesta rapusta ja kiire oli. Pakon edessä kipitin sinne kämpän vessaan ja eihän siinä voinut muuta kuin pöntölle mennä.

Aamulla sitten alkoi julmettu poraus ääni, remppamiehet pirisyttivät ovella ja tulivat lopulta itse sisään ja kävivät tutkimassa keittiötä. Itse kipitin näiden lähdettyä makkariin ensin kuunneltuani ovelta että reitti oli selvä. Eka näky makkarissa on käytetty kortsu lattialla ja vaatteita. Ok tää oli odotettavissakin. Istahdin penkille ja ehdotin että oisko ok idea jos koko konkkaronkka paetaan sitä mölyä. Mentiin porukassa olkkariin niin jätkä vetää yhä hirsiä, ja ja samalla kämpän omistaja kysäisi lattialla olevaa ylimääräistä lakanaa (sekin kämppiksen kuulemma), jossa oli ihan hillitön ruskee vauhtiraita! Itsellä ei mitään muistikuvaa, ja sanoinkin heti ääneen että itse aloin olla jo nukkumaan mennessä niin selvä että nukahdin heti enkä tiedä koko lakanasta mitään. Joko se tapahtui aijemmin illalla kun oltiin tillintallin tai tuo randon jätkä on touhunnut jotain omiaan, ja veikkaan jälkimmäistä.

Lähdettiin kämpältä ja erottiin jätkistä. Ihmeteltiin vielä kaverin kanssa illan menosta ja tuumattiin että oli muuten outo hyyppä tarttunut meillä illan aikana mukaan. Jälkikäteen kaveri oli ollut yhteydessä tuohon baarituttuun joka olikin maininnut kaverilleni kuinka tuo random oli tarjonnut jointtiakin meidän lähdettyä ja oli oikeastikkin vähän outo ihminen. Olivat myös kämppiksensä kanssa ihmetelleen tuota kauheaa hajua kämpässä, joka myöhemmin paljastui tuosta vedettömästä kusisesta pöntöstä. Minun onnekseni he syyttäneet sitä randon jätkää heti ensi kädessä, ja näin pelastin omat nahkani. Ei se mitään jos tämä olisi ollut tuntemattoman luona mutta ihminen jonka (ainakin melkein) tuntee. Onneksi muutin paikkakunnalta seuraavana syksynä.

Vierailija
164/237 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan joskus kylässä ollessani katsoa hiljaa kyläpaikan vessan kaappiin uteliaisuuttani. (luulen että moni tekee tätä). 

Kerran olin ystävälläni ja avasin hiljaa vessan kaapin jossa olikin pukamarasvaa yms., mutta en saanut kaappia enää kiinni koska sen lukko meni rikki!! En maininnut asiasta mitään, toivoin että he eivät huomanneet myöskään kuinka ovi oli avautunut itsekseen..

Sainpahan kyylä näpeilleni! :,D 

Niin sait :-) Mielestäni toisten kaappeihin tunkeutuminen on törkeää. Itse olen ainakin sen verran tarkka yksityisyydestäni etten välttämättä haluaisi, että vieras löytää kappeistani peräpukamavoiteeni.

Vierailija
165/237 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kävin katsomassa viikonloppuna vanhaa tuttavaparia. Kovat bileet olivat olleet perjantaina ja la aamuna moikkasin emäntää joka oli vieläkin kännissä. Asia johti toiseen ja harrastimme seksiä aika rajusti ja ilman ehkäisyä lopetimme leikin anaaliin. Nainen jäi makaamaan valkoiselle sohvalle minihameessaan. Noin tunnin päästä hänen mies tuli kotiin baarikierrokseltaan ja otti naisensa voimakkaseen halailuun ja puristi ilmeisen kova vyötäröltä. Tämän seurauksena naiselta pääsi mieletön törähdys ja hameen sisältä valui pitkänä norona ruskeaa smägmää valkoiselle kangassohvalle...

Mä katselin aivan pokkana hetken telkkaria ja sitten lähdin vähin äänin kun pariskunta alkoi selvittelemään menojaan ja panojaan...

Vierailija
166/237 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoin ja oksensin kaverin sohvalle :|

Vierailija
167/237 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aboit vuosi sitten tuhosin kaverin ja hänen miehensä parisängyn kun rojahdin sille bileissä. Kyllä olen melko isokokoinen.. Koko sänky romahti lattiaan asti. Hitto et nolottaa vieläkin kun tapausta muistelee..

Vierailija
168/237 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päästelin kerran illanistujaisissa vähän pitkin iltaa niitä kuuluisia "pieniä hiljaisia" tuhnuja. Mielessäni onnittelin itseäni, kun ne tosiaan oli aivan äänettömiä ja hajuttomia, eikä kukaan vieraista huomannut. Olin melko nuori enkä silloin kehdannut puolituntemattomien ihmisten edessä ravata vessassa minuutin välein (ja tässä vaiheessa sivuhuomautuksena, että jostain syystä vatsaani alkaa kertymään aina illanistujaisissa ja juhlissa aivan hervottomasti ilmaa - ja sehän sitten tietysti tulee jossain vaiheessa pieruna pihalle).

No, sitten tuli aika lähteä liikkeelle ja kun nousin tuolista ylös niin ne pitkin iltaa päästetyt "pienet ja hiljaiset" tuhnut sitten purkaantui jostain tuolta alakerrasta oikein kunnon hallitsemattomalla, erittäin äänekkäällä, kurisevalla saundilla. Ja se pörinä oli pitkä, todella pitkä - ikinä en ole todistanut edes keneltäkään muulta lähellekkään mitään vastaavaa.

Se oli niin nöyryyttävää. Seistä siinä kauhusta ja yllätyksestä jäykkänä uusien ihmisten edessä, kun haarovälistä tuntui purkautuvan litratolkulla pitkin iltaa piereskeltyä kaasua... Kukaan ei sanonut oikein mitään, paitsi yksi nainen repesi hillittömään nauruun. Minä pää punaisena en tiennyt itkeäkö vai nauraa. Nykyään nauran. :)

Vierailija
169/237 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin vessassa istua pöntön reunalla niin että pissa ei lorisisi vaan valuisi pöntön etureunaa hiljaa veteen. Pissasin vahingossa pöntön etupuolelle ja kastelin vessan maton :-/

Luin tätä ketjua ja tän kohalla aloin nauraan, koska mulle on käyny sama juttu! Sitten tajusin, että täähän on mun kirjottama vuodelta 2015. 700 yläpeukkua, ihan kiva. Oli muuten vielä anoppilassa.

Vierailija
170/237 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku tekee näin :D kai pissaamisesta nyt ääntä saa kuulua

Oletan että viittaat tuohon pöntön reunalla istumiseen, ettei pissaamisesta kuulu ääntä. Mä olin tällaisesta tavasta pitkään ihan autuaan tietämätön ja elin siinä hyvässä uskossa, että pissan lorina ei ole mikään kammottava häpeän aihe. Kerran teininä kuitenkin olin kylässä kaverillani ja kävin vessassa, minkä jälkeen hän kuittaili mulle lorinasta ja sanoi, että vanhempansakin varmaan kauhistuivat kun kuulivat sen olkariin. Edelleen oon sitä mieltä, että antaa liristä ja suhista vaan, kikkailemalla vaan roiskuu pissaa istuinrenkaan sisäosaan ja mielummin se ääni kuin sotkeminen.

Sitten eräs muuhun liittyvä tarina: Olin alkanut hiljattain seurustella ja lähdettiin sitten yksi ilta ulos uuden poikakaverin, ystäväni ja hänen miehensä kanssa. Ystäväni mies halusi tarjota viskejä koko illan, joita sitten kumosin sitä mukaan kun pöytään tuotiin. En ollut tottunut juomaan mitään noin vahvaa baarissa, joten tolkuton känni oli taattu. Päästiin poikakaverin kämpille ihan kunnialla, mutta siellä menikin yö matolla maaten ja ämpäriin oksentaen, muistikuvat on aika heikot mutta se on valitettavasti jäänyt mieleen että rajusti oksennellessani raikasi myös takapuoli, onneksi pelkistä pieruista. Poikaystävä oli vähän hämillään eikä tiennyt mitä tehdä, mutta yritti se siinä muistaakseni vähän selkää silitellä yms. Seuraavana päivänä hävetti ihan helvetisti ja itsesäälissä madellen kyselin varmaan sata kertaa, että vieläkö tykkäät musta ja pidätkö mua ihan kauheena. No yhdessä oltiin tapahtuneen jälkeen useampi vuosi.

Tätä kirjoittaessa tuli mieleen toinenkin juttu, joka muodostaakin mukavan jatkumon tarinaan. Kun erosin em. poikaystävästä, lähdin parin viikon päästä kaverien kanssa baariin ja vedin kunnon ns. nollauskännin. Humalassa yksi tuttu poika tuntui mitä parhaimmalta laastarilta, joten lyöttäydyin hänen seuraansa ja kysyin pääsenkö yökylään. Askel ei kotimatkalla ollut kovin vakaa, joten hän talutti mut kotiinsa ja perillä käytiin nukkumaan. Vähän ajan päästä havahduin sängyssä siihen, että kohta lentää yrjö ja ponkaisin istumaan. Unikaveri havahtui tähän ja hapuili mulle nopeasti tyhjän proteiinijauhepurkin, johon yrjösin. Lohduttajapoika piteli hiuksista. Kompuroin vessaan ja pesin ämpärin itse silloin yöllä, aamulla vähän hävetti. Poika oli kyllä oikein ymmärtäväinen.

Tuossa olikin kaksi pahinta känniäni sitten teinivuosien, mielestäni moni muu asia ei ole niin noloa kuin juoda itsensä älyttömään kuntoon.

Vierailija
171/237 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin alaikäisiä poikaystäväni kanssa ja käytettiin kortsua ehkäisynä. Oli kesä ja oltiin aika tiiviisti yhdessä ja pantiinkiin sitten aika paljon. Majailtiin poikaystävän vanhempien luona, kun molemmat asui vielä kotona. Yöllä sitten roskis tuli täyteen ja poika päätti että vaihtaa vielä pussin ja solmi sen täyden ja vei sen ulko-oven taakse "odottamaan" roskiksille vientiä. Mentiin tosiaan aika myöhään nukkumaan, mutta sitten ennen aamu seittemää poikkiksen äiti ryntää huoneeseemme vihaisena kuin mikä. Hän oli lähdössä töihin, mutta koko etupiha oli täynnä roskia ja käytettyjä kondomeja, sillä linnut olivat sen muutaman tunnin aikana repineet sen roskapussin ja levitelleet sen sisällön pihalle. :D Etupiha oli siis yleisen kävelytien varrella ilman aitaa, eli kaikki ohikulkijat kyllä näkisivät että pihamaa on täynnä käytettyjä kortsuja. No se äiti viiletti töihin mutta poikkiksen piti nousta ja mennä siivoamaan sotkut. Minua kyllä hävetti hirveästi tämän äidin edessä, mutta kahden kesken poikkiksen kanssa lähinnä huvitti, mitä ohikulkijat ajattelivat kun pihamaa on kuorrutettu kondomeilla :D ja se näky kun poikkis unenpöpperössä kerää kondomeita yksi kerrallaan pihamaalta :D

Hyi saatana miten sen roskis on varmaan haissut.

Vierailija
172/237 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku tekee näin :D kai pissaamisesta nyt ääntä saa kuulua

No siis kyllä minullakin on tästä joku trauma, koska aina pyrin pissimään hiljaisesti. Syynä tarina, jonka mukaan filmin kuvaustauolla Marilyn Monroe oli käynyt pissalla ja koko kuvaus- ja näyttelijäryhmä oli kuullut vessasta lorinan.. Ohjaaja totesi:"Kaunis nainen, mutta kusee kuin hevonen!"

Toisekseen minäkin olen kuullut, millä asialla työpaikalla tai meillä kotona kyläilleet ihmiset veskissä ovat ja jotenkin se äänimaailma hävettää.

Kauniit naiset eivät lorise, haise tai käy kakalla.

Vierailija
173/237 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole varsinaiselta kyläilyreissulta, mutta kuitenkin. Olin koulun projektin tiimoilta muutaman päivän vierailulla Ranskassa. Yhtenä päivänä vierailimme myös Pariisissa. Olin tuolloin 16-vuotias. Minulla alkoi menkat juuri kun meidän oli tarkoitus lähteä Pariisin retkelle. Päivän aikana pyöriessämme Pariisin keskustassa katsellen nähtävyyksiä tiesin, että minun pitäisi päästä vaihtamaan terveysside, mutta pääsin vessaan vasta kun olimme lähdössä Seinen risteilylle, jolloin vahinko oli jo tapahtunut, eli side oli niin "täynnä" että oli vuotanut ohi ja uusissa farkuissani oli huomattavan kokoinen läikkä verta. Toivoin, ettei kukaan ollut kerennyt nähdä läikkää, eikä kukaan sanonutkaan mitään, mutta yksi ranskalainen mukanamme ollut opettaja seurasi minua vessaan kysymään, että onhan kaikki hyvin. Jouduin odottamaan vessan ulkopuolella vähän aikaa, koska vessassa oli juuri sillä hetkellä siivooja. Meillä oli kiire risteilylle, joten kävin kysymässä, josko voisin pikaisesti jo päästä käymään vessassa ennen lähtöä. Siivoojanainen ei puhunut englantia kuin pari sanaa, mutta ymmärsin hänen turhautuneesta viittilöinnistään, että minun tulisi odottaa. Käännyin siis kannoillani ja otin muutaman askeleen poispäin, jolloin nainen huusikin minulle jotain ja viittilöi menemään vessaan. Oli ilmeisesti huomannut läikän housuissani. Yritin vessassa kuumeisesti pestä ja pyyhkiä tahraa, mutta se ei lähtenyt mihinkään. Laitoin sitten hupparini vyötärölle, ettei kukaan enää huomaisi tahraa. Minulla ei ole koskaan hävettänyt noin paljoa. Tuon jälkeen otin käyttöön tuplasuojauksen eli sekä tamponin että terveyssiteen, eikä sittemmin ole ainakaan julkisilla paikoilla sattunut vastaavaa. Onneksi. Ja onneksi muut olivat sen verran huomaavaisia, etteivät ainakaan sanoneet mitään tahrastani.

Samalla reissulla host-perheeni tytär, melkein samanikäinen kuin minä, myöhästyi koulusta ja me melkein lennolta, koska olin vahingossa sotkenut puhelimeni kellon väärään aikaan ja minulla oli lähtöaamuna niin sekaisin vatsa, että vietin vessassa varmasti kolme varttia ripuloiden. Asiaa hidasti se, että koitin tehdä sen mahdollisimman hiljaa.

Vierailija
174/237 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
175/237 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mun poikaystävan luona (yökylässä). Oltiin kummatkin 15-vuotiaita. No hänen äitinsä ja sisaruksensa olivat muistaakseni kaupassa tms. Saatin sitten oikea kuningas idea että noniin, ruvetaa harrastamaan seksiä! Eipä siinä, oltiin poikaystävän huoneessa ja ovi kiinni. Minä olen siinä päällä ja voihkin äänekkäästi ja emme sen takia kuule kun ulko-ovi aukeaa. Eikös kohta mun poikaystävän isoveli pamahda sisään.. minä siinä alasti (ei mitään peittoakaan), kuulen ja käännyn katsomaan. Älyän myös sen jälkeen että hänen äitinsä ja muu perhe on olohuoneessa, josta näkee suoraan poikaystävän huoneeseen (jos ovi auki). Aika nopeasti meni ovi kiinni... ei helvetti ihan oikeesti että nolotti. Toki tätä mun poikaystävääkin nolotti. Oli vähän vaivautunut tunnelma loppuillan...

Vierailija
176/237 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mun poikaystävan luona (yökylässä). Oltiin kummatkin 15-vuotiaita. No hänen äitinsä ja sisaruksensa olivat muistaakseni kaupassa tms. Saatin sitten oikea kuningas idea että noniin, ruvetaa harrastamaan seksiä! Eipä siinä, oltiin poikaystävän huoneessa ja ovi kiinni. Minä olen siinä päällä ja voihkin äänekkäästi ja emme sen takia kuule kun ulko-ovi aukeaa. Eikös kohta mun poikaystävän isoveli pamahda sisään.. minä siinä alasti (ei mitään peittoakaan), kuulen ja käännyn katsomaan. Älyän myös sen jälkeen että hänen äitinsä ja muu perhe on olohuoneessa, josta näkee suoraan poikaystävän huoneeseen (jos ovi auki). Aika nopeasti meni ovi kiinni... ei helvetti ihan oikeesti että nolotti. Toki tätä mun poikaystävääkin nolotti. Oli vähän vaivautunut tunnelma loppuillan...

Vierailija
177/237 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:23"]

Nukuin patjalla tuvan lattialla ja nousin istuma-asentoon puhumaan unissani jotain ihan omitusia juttuja sukulaisille, jotka olivat pelaamassa korttia tuvan pöydän ääressä. Kaaduin eteenpäin ja jatkoin nukkumista pää jalkojeni välissä.

Ja mitään en ollut ottanut...... :D

Ei tarvii olla edes kännissä onnistuakseen moisessa.

Vierailija
178/237 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei tapahtunut missään kyläpaikassa mutta muuten oli aika nolo juttu. Olin silloin töissä eräässä valtion virastossa ja minun piti mennä tarkistamaan yksi mittausasema joen rannalla. Olin käynyt  lounaalla syömässä pizzan joka sitten alkoi kiertämään vatsassa ja piti istahtaa kyykkypaskalle. Ja sieltähän tuli sellainen hyvin vetelä kasa maahan. Juuri kun olin saanut housut ylös niin siihen tuli paikallinen nuori mies kysymään ko mittauskopista jotain ja hänellä oli koira mukana. Yritin seistä siinä kakan edessä mutta tottakai koira haistoi pizzakakan ja halusi tutustua siihen lähemmin. Jäi keskustelu aika lyhyeksi minun osaltani enkä viitsinyt jäädä katsomaan mitä sitten tapahtui vaan äkkiä pois häpeämään.

Vierailija
179/237 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poikaystävän sukulaisten luona ensimmäistä kertaa, ja esittäytyessä en yhtäkkiä osannutkaan esitellä itseäni. Minua kutsutaan yleisesti lempinimellä, sanotaan vaikka Lissu kun virallinen nimi on Liisa, ja kaikenlisäksi poikaystäväni oli antanut minulle vielä kolmannen lempinimen, sanotaan nyt vaikka Lili. Menin jotenkin ihan lukkoon, kun en tiennyt, millä nimellä minun pitäisi esittäytyä. Sukulaismies kätteli minua ja sanoi nimensä, minä jäädyin ja... en sanonut mitään. Kaikki tuijottivat minua. Jäätävän hiljaisuuden jälkeen poikaystäväni sitten esitteli minut. Nolotti ihan hirveästi enkä siinä jäätymisessäni edes onnistunut mitenkään selittämään tilannetta tai kuittaamaan sitä huumorilla. Ikinä muulloin ei ole tämmöistä nimisekoilua tullut, vaan esittäydyn aina lempinimelläni ja virallisissa yhteyksissä oikealla nimellä.

Vierailija
180/237 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon joskus 9-10-vuotiaana oksentanut ollessani yökylässä. Vieläpä patjalle. Siinä aluksi yritin vessapaperilla siivota. Kun olin herättänyt kaverini äidin ja kaikki oli siivottu, ramppasin loppu yön vessassa.

Oikeesti jäi traumat. Aina ollessani hänellä yökylässä pelkään oksentavani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi