Oltiin puhuttu että lähdetään erääseen tapahtumaan ja yhtäkkiä puoliso vain otti ja lähti yksinään
Että sillä lailla. Veti vaatteet päälle ja lähti mitään sanomatta.
Kommentit (52)
Jäikö pelaamaan marjoja tai vatuloimaan?
Ei se mitään jäänyt vatuloimaan vaan otti ja lähti.
Laita viesti ja kysy mikä meininki.
Minkä takia aaveen naisilla on pahoinvoivia suhteita?
Kyllästyi varmaan odottamaan ja halusi olla kerrankin ajoissa jossain.
Jos ei lähdön hetkellä ole valmis, voi jäädä jälkeen. Vaan tuntuu oudolta, että puoliso vain häipyisi. Mitä olitte etukäteen sopinut?
En kyllä mielestäni suututtanut mitenkään.
Miten teidän kommunikaatio noin muuten sujuu?
Ei ollut riitaakaan. Luulen että hän vain sisimmässään nauttii siitä ajatuksesta että saa ns jättää jälkeensä minut ihmettelemään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten teidän kommunikaatio noin muuten sujuu?
Huonosti sujuu, aina sujunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut riitaakaan. Luulen että hän vain sisimmässään nauttii siitä ajatuksesta että saa ns jättää jälkeensä minut ihmettelemään asiaa.
Tuo on henkistä väkivaltaa, tajuathan sen.
Vilkuiliko paljon puhelinta ennen lähtöä? Todennäköisesti joku kaveri pyytänyt, silloin ei ole niin väliä mitä on puolisolle lupailtu, aina voi selitellä jälkeenpäin että tuli joku väärinymmärrys.
Älä usko selityksiin.
En todellakaan menisi perästä jos miehellä on tapana nöyryyttää sinua noin. Mieti tosissasi tuoko sitä mitä haluat elämältä.
Kaikki aloitukset ovat aina "puolisosta". Puoliso sitä ja tätä. Ei ole miestä, naista, neutraalia, henkilöä, pelkästään puoliso. Hoetaan nyt sitten sitä sanaa vaan lisää.
Hyviä kommentteja, kiitos. Olen itsekin tulossa näihin ajatuksiin että ei ole oikein ja normaalia tällainen. Miksei voi vain sanoa että hei lähdettäiskö nyt tms. Ei olisi sen isompi juttu. En keksi mitään muuta suhdetta tuttavapiiristäni jossa esiintyisi tällaista perseilyä. Ap
Menenkö nyt sinne sitten muina miehinä yksinään perästä vai?