Noloin asia mitä sinulle on tapahtunut kyläpaikassa?
Mikä on nolointa, mitä sinulle on käynyt vieraillessasi jonkun kotona?
Minulla ehkä se kun olin eka kertaa ystävän luona kesäisissä puutarhajuhlissa ja vessassa käydessäni (oli pieni ja ahdas vessa) huitaisin pytyltä noustessani seinältä alas huteran irtohyllyn jonka päällä oli mm. hajuvesipulloja, kauneusvoiteita ja jotain hiuspantoja yms. Suurin osa niistä lensi vessanpyttyyn, jota en ollut ehtinyt vetää. Siinä sitten nostin hyllyn kauniisti takaisin seinälle ja kun kukaan ei tullut kyselemään mikä vessassa rymisee niin ongin ne tavarat pytystä ja pesin ne huolellisesti käsisaippualla, kuivasin vessapaperiin ja laitoin kauniisti hyllylle takaisin toivoen ettei kukaan huomaisi mitään. Ei kai huomannutkaan.
Onneksi oli vain pieni asia pöntössä. D:
Kommentit (236)
Toin koiran pökäleen sisälle kengänpohjassani... Isäntäväki sen huomasi jossain vaiheessa kun kaamea haju levisi kämppään.
Nämä molemmat tapahtuivat sukulaiseni luona kylässä, tämä ensimmäinen teini-iässä: Sukulaisella oli hoidossa kaverin koira, sellainen lihava ja uskomattoman ahne hirvitys. Minulla oli menkat, ja vaihdettuani siteen en jotenkin kehdannut viedä käytettyä sidettä roskiin vaan piilotin verisiksi menneet pikkarit siteineen laukkuuni ja vetoketjun laitoin varmasti kiinni. Mutta niin tämä veren haistava ahnas kakkiainen meni ja avasi vetoketjun laukusta, nappasi pikkarini mukaansa ja meni tyytyväisenä sukulaiseni sängyn alle jäystämään saalistaan ilman että tiesin mitä oli tekeillä. Vielä. Sillä niin sitten kävi, että sukulaiseni kutsui koiraa viedäkseen sen lenkille, mutta sitä ei löytynyt mistään. Etsintöjen jälkeen koira löytyi viimein sieltä sängyn alta, ja sukulaiseni alkoi sitten ihmettelemään mistä tuo kaikki punainen kuola sängyn alla on peräisin... Koira ei todellakaan halunnut luopua saaliistaan vaan lähti hurjaan juoksuun pikkarit suusta hieman pilkottaen ja sukulainen tätä toki jahtasi. Kun näin vilauksen koiran suussa olevasta esineestä, tiesin heti mikä se oli, joten liityin takaa-ajoon ja yritin epätoivoisesti saada pikkarit pois ennen kuin sukulainen tajuaisi mikä koiran saalis oli. Mutta ei, sukulainen sai koiran kiinni, repi repeytyneen kuolaisen ja verisen side- ja pikkarimössön koiran suusta, ja voi jestas kun vieläkin ahdistaa hänen ällistynyt inhoava ilmeensä. Siinä sitten selittelemään, että ne olivat kyllä olleet kunnolla suljetussa laukussa... Sukulainen koetti lohduttaa, että samainen koira oli todella taitava vetoketjujen avaaja ja oli jo ehtinyt tuhota hänenkin eväänsä laukusta. Eipä paljoa lohduttanut, olisi niin paljon helpompaa ollut laittaa side roskiin ja pesaista pikkarit hanan alla ennen laukkuun laittoa. Paitsi jos koira olisi repinyt roskapussin veret haistettuaan... haha, siinäpä olisi ollut toinen ihana episodi!
Toinen tapahtui häämatkani jälkeen, olimme mieheni kanssa yötä tämän samaisen sukulaiseni luona lennolta saapumisen jälkeen. Aamulla heräsin märkään olon ja huomasin että olin turistiripuloinut käytännössä kakkavettä sukulaiseni vierassängyn täyteen, mieheni nukkuessa myös osittain tässä lammikossa. Voi jestas, että oli ihanaa herättää mies ja pyytää tämä nousemaan ripulisängystä ja hoippua sen jälkeen vessaan, jossa vietin ripuloiden seuraavat pari tuntia. Muutkin alkoivat heräillä ja kaipailla aamuvessakäyntiään. Ja tietenkin vessa oli asunnon ainoa. Lopulta oli pakko huutaa miestä tuomaan mulle puhtaat vaatteet ja kertoa sukulaiselle perheineen mitä oli käynyt. Olin itse niin heikossa kunnossa etten itse voinut paikkoja siistiä, hyvä kun suihkussa pystyin käymään. Että oli mukava häämatkan lopetus ja sukulaiselle mukava ottaa taas tämä nolo vieras vastaan! :D
Olin 16 ja kyläilemässä poikakaverini perheen kanssa tämän tädin luona. Siis yökylässä.. Noh... Kuinka ollakaan yöllä poikakaveriltani ruiskahti lakanalle ihan hirveä spermaläntti, hätäinen kun oli... Mitäpäs sille mahtoi. Vähin äänin aamulla viikattiin tädin lakanat vaan pinkkaan, toivottiin ettei täti koskaan huomaa.. Se oli kamalan noloa..
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 18:13"]Nämä molemmat tapahtuivat sukulaiseni luona kylässä, tämä ensimmäinen teini-iässä: Sukulaisella oli hoidossa kaverin koira, sellainen lihava ja uskomattoman ahne hirvitys. Minulla oli menkat, ja vaihdettuani siteen en jotenkin kehdannut viedä käytettyä sidettä roskiin vaan piilotin verisiksi menneet pikkarit siteineen laukkuuni ja vetoketjun laitoin varmasti kiinni. Mutta niin tämä veren haistava ahnas kakkiainen meni ja avasi vetoketjun laukusta, nappasi pikkarini mukaansa ja meni tyytyväisenä sukulaiseni sängyn alle jäystämään saalistaan ilman että tiesin mitä oli tekeillä. Vielä. Sillä niin sitten kävi, että sukulaiseni kutsui koiraa viedäkseen sen lenkille, mutta sitä ei löytynyt mistään. Etsintöjen jälkeen koira löytyi viimein sieltä sängyn alta, ja sukulaiseni alkoi sitten ihmettelemään mistä tuo kaikki punainen kuola sängyn alla on peräisin... Koira ei todellakaan halunnut luopua saaliistaan vaan lähti hurjaan juoksuun pikkarit suusta hieman pilkottaen ja sukulainen tätä toki jahtasi. Kun näin vilauksen koiran suussa olevasta esineestä, tiesin heti mikä se oli, joten liityin takaa-ajoon ja yritin epätoivoisesti saada pikkarit pois ennen kuin sukulainen tajuaisi mikä koiran saalis oli. Mutta ei, sukulainen sai koiran kiinni, repi repeytyneen kuolaisen ja verisen side- ja pikkarimössön koiran suusta, ja voi jestas kun vieläkin ahdistaa hänen ällistynyt inhoava ilmeensä. Siinä sitten selittelemään, että ne olivat kyllä olleet kunnolla suljetussa laukussa... Sukulainen koetti lohduttaa, että samainen koira oli todella taitava vetoketjujen avaaja ja oli jo ehtinyt tuhota hänenkin eväänsä laukusta. Eipä paljoa lohduttanut, olisi niin paljon helpompaa ollut laittaa side roskiin ja pesaista pikkarit hanan alla ennen laukkuun laittoa. Paitsi jos koira olisi repinyt roskapussin veret haistettuaan... haha, siinäpä olisi ollut toinen ihana episodi!
Toinen tapahtui häämatkani jälkeen, olimme mieheni kanssa yötä tämän samaisen sukulaiseni luona lennolta saapumisen jälkeen. Aamulla heräsin märkään olon ja huomasin että olin turistiripuloinut käytännössä kakkavettä sukulaiseni vierassängyn täyteen, mieheni nukkuessa myös osittain tässä lammikossa. Voi jestas, että oli ihanaa herättää mies ja pyytää tämä nousemaan ripulisängystä ja hoippua sen jälkeen vessaan, jossa vietin ripuloiden seuraavat pari tuntia. Muutkin alkoivat heräillä ja kaipailla aamuvessakäyntiään. Ja tietenkin vessa oli asunnon ainoa. Lopulta oli pakko huutaa miestä tuomaan mulle puhtaat vaatteet ja kertoa sukulaiselle perheineen mitä oli käynyt. Olin itse niin heikossa kunnossa etten itse voinut paikkoja siistiä, hyvä kun suihkussa pystyin käymään. Että oli mukava häämatkan lopetus ja sukulaiselle mukava ottaa taas tämä nolo vieras vastaan! :D
[/quote] Muistelee sinua varmaan lämmöllä :D
Olin yötä erään miehen luona kehen olin hiljattain tutustunut. Heräsin sitten aikaisin aamulla siihen että kuukautiset alkoivat etuajassa, eikä mulla tietenkään ollut tamponeja tai siteitä mukana.
.
Yritin sitten hipsiä vessaan hakemaan vessapaperia samalla kun punainen verivana seurasi iloisena perässäni :) Kaiken lisäksi mies heräsi (pidin ilmeisesti meteliä...) ja lievästi sanottuna pelästyi kun lattialla oli valehtelematta lammikollinen verta :D Siinä sitten epätoivoisena kiljuin miehelle että käy lähikaupasta ostamassa mulle tamponeja, ja mieshän lähti tukka putkella kauppaan :D
.
Sittemmin koko tilanne nauratti molempia, mutta sillä hetkellä oli kyllä niin itku silmässä ja nolotti aivan helvetisti :D
Minulla oli uusi poikaystävä, jonka kanssa olin alle kuukauden seurustellut. Poikaystävä kutsui minut tutustumaan hänen kavereihinsa ja tietysti menin. Tapasin siis hänen ystäviään ensimmäistä kertaa. Kyseessä oli pienet illanistujaiset hänen ystävänsä luona. Porukka koostui hänen ystävistään (kaikki poikia), poikaystävästäni ja minusta.
.
Illan aikana juotiin vähäsen ja minä hermoillessani taisin juoda vähän liikaakin. Muut olivat siis lähes selvinpäin. Sitten poikaystäväni kaverit ajattelivat polttaa jointin ja tarjosivat minullekin parit savut. Nämähän kolahtivat heti päähän.
.
Seuraava muistikuva on se, kun istumme vielä lattialla ringissä kierrättämässä jointtia ja minua alkaa pierettää aivan älyttömästi.
En jostain syystä pystynyt pidättelemään, vaan päästelin kamalia, haisevia pieruja poikaystäväni ja kaikkien niiden poikaystävän kaverien edessä.
Sitten olin ilmeisesti sammunut siihen lattialle.
.
Yön aikana olin unissani ripuloinut alleni (kaikki muut olivat vielä hereillä silloin). Aamulla paskaiset alushousuni ja farkkuni löytyivät parvekkeelta muovipussin päältä. Oli talvi ja järkyttävä pakkanen.
Poikkiksen kaverit olivat käskeneet poikaystävääni tekemään jotain minulle, sillä haju oli ollut niin hirveä. Hän oli sitten riisunut likaiset housuni ja alushousuni ja käärinyt jonkun kankaan ympärilleni. Tietty sitä ennen hän oli joutunut vielä hinkkaamaan lattiankin puhtaaksi ripulistani.
.
Olin tämän jälkeen poikaystäväni kanssa vielä pari viikkoa, mutta sitten erosimme. Enkä kyllä ihmettele tuon kaiken jälkeen...
Iski kaamea ripuli. Ripuli tuli hirmuisella äänellä ja wc-pytty meni tukkeeseen.
Kärsin ilmavaivoista. Paukku paukahti ilmoille ja kaikki kuuli sen. Yyyyyyy! Noloa. :l
Mitä nyt ripuloin sohvalle. Oh well
Ei nyt tuu muuta mieleen kuin että jäänyt vessaan lukkojen taakse.. Lukko oli vähän rikki ja sieltä jouduin apua huuteleen
Kuukautisside oli lähtenyt omille teilleen. Kotona huomasin että jossain vaiheessa iltaa ollessani vierailulla verinen kuukautisside on lentänyt minne lie..
Joskus teininä oksentanut väärään paikkaan. Yökylässä kuukautiset tulleet ohi ja lakanoille. Särkenyt juhlissa lasin. Päästänyt sammakoita suustani. Name it...
Tuntuu että kylässä mokaan aina! Olen vetänyt kylässä naulakon alas, kompastunut imuriin ja johto lähti vauhdilla ja äänekkäästi seinästä, rikkonut posliinikupin, samaisen naulakon koko kiinnitys lähti irti takkini painosta, astunut koiran jalan päälle.. Hävettää..
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:00"]Mitä nyt ripuloin sohvalle. Oh well
[/quote]
Kerro vähän, millainen tilanne?
Nukuin patjalla tuvan lattialla ja nousin istuma-asentoon puhumaan unissani jotain ihan omitusia juttuja sukulaisille, jotka olivat pelaamassa korttia tuvan pöydän ääressä. Kaaduin eteenpäin ja jatkoin nukkumista pää jalkojeni välissä.
Yritin vessassa istua pöntön reunalla niin että pissa ei lorisisi vaan valuisi pöntön etureunaa hiljaa veteen. Pissasin vahingossa pöntön etupuolelle ja kastelin vessan maton :-/
Olen ollut osallisena yhden parisängyn rikkoontumisessa.
Olen vahingossa turmellut uuden pikkuruisen pöydän, kun painava esine tipahti kädestäni sen päälle.
Olen vahingossa kävellyt aamulla alasti makuuhuoneesta ison talon keittiöön, jonne pölähtikin jostain kulman takaa eräs iäkäs myöskin kylässä tuolloin ollut henkilö (tätä en tiennyt, luulin ettei paikalla ollut minun ja seuralaiseni lisäksi muita). Sanoin vaan että huomenta ja yritin olla kuin mitään kovin ihmeellistä ei olisi tapahtunut. Yritin kävellä juoksuaskelia ottamatta arvokkaasti pois.
Oksensin vaalealle karvalankamatolle...ihan selvin päin.
Lapsi pissasi kyläpaikassa sänkyyn. Isäntäväki ei ollut kotona, oltiin saatu kämppä viikonlopuksi lainaan.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:24"]
Olin Saksassa parikymppisenä eka kertaa kyläilemässä erään paikallisen kaverin luona. Tän kaverin kaverilla oli E-Amerikkalainen muijakaveri ja niiden kanssa hengailtiin ja sillä muijalla oli tietty sellainen e-amerikkalainen tapa poskisuukotella ja se oli tarttunut tietty koko saksalaisporukkaankin. Sain siitä jotenkin sit tyhmästi sen käsityksen et se on jotenki länsisaksalainen tapa (siellä kun oltiin), kun kattelin sitä poskisuukottelua koko reissun.
Tuli lähdön päivä, olin asustellut matkan ajan tän saksalaisen kaverin kotona ja siinä sit hyvästelin ovensuussa hänen vanhempiaan, sellaista juroa vanhempaa saksalaista pariskuntaa. Ajattelin sit, et maan tapa ni poskisuukotan niitä, lähestyin sillee naantalin aurinkona sen jörö-isää huulet töttöröllä. Sehän meinas saada slaagin ja kavahti pelästyneenä taaemmas ja jäin siihen huulet törröllään keräämään itteeni. Asiaa ei auttanut et ne ei puhunut ees englantia ni en osannut mitään sit selitelläkään vaan punotin tieheni sieltä..
Kaveri sit huvittuneena kertoi mun kauhistellessani kiusallista tilannetta, et sen vanhemmat on niin sellaista vanhan kansan väkeä et ei ne herranjumala mistään poskisuukoista mitään tiedä, vähän sama siis kun menisi Oinosen Penttiä poskisuukottamaan ja mä kun olin olevinani niin kansainvälinen..voi kauhea, vieläkin tulee mieleen se joskus ja alkaa heti punottaa, kun tilanne oli niin karsee. Toisaalta tästä ollaan kyl monen kanssa hyvät naurutkin saatu.
[/quote]
no poskisuukottelu on nimenomaan keski-eurooppalainen tapa, mutta se tehdään vain ystävien kesken, ei puolituntemattomille (tai esim. kaverien vanhemmille). Amerikassa en tapaan ole laajemmin törmännyt.